Just Relax: Café
-
*en
-
Ja, mjah dat heb je meestal bij vernieuwingen/veranderingen. Autistisch kantje zeker. Moet zelf ook telkens wennen maar moet zeggen dat ik 't nieuwe forum echt wel een dikke plus vind. Zeker nu met de witte variant. De echte -1'ers zijn ook erg schaars geworden. De meesten zijn daar ondertussen ook weer afgehaakt. Derwort en co zullen zich op de nieuwe forumgebruikers richten zeker...
-
TANK-app is genoeg. 1 woordje is genoeg om de helft al te triggeren :A
-
Klopt. Van de TANK leden is volgens mij nog niet eens de helft op 't nieuwe forum geweest.
-
@Sam-08_NL Nee? Dat het komt ja maar al beschikbaar... Zou me verbazen.
-
@maricja_NL Na 5min ben ik alweer uitgelogd.
-
@Furrax_NL said in Just Relax: Café:
@Sam-08_NL Nee? Dat het komt ja maar al beschikbaar... Zou me verbazen.
Nederlands?
-
@Sam-08_NL Dat het nog niet beschikbaar is en het van mij niet meer hoeft. Fora zijn toch dood.
-
Najah, ik heb liever wel dat ze nog een poging wagen er wat leven in te brengen.
-
@Sjinne_4_ever_NL Dat ben ik met je eens, deze lay out kunnen ze toch ook toepassen op de bestaande forums van de crews?
-
jamaar jamaar, een beetje tk's beginnen leggen
daar gaan mijn titelkansen -
Ja, ik vreesde dat ik er nog eentje om mijn oren kreeg haha Titelkansen zijn nog open hoor.
-
@Sir-Heyvaert_NL said in Just Relax: Café:
jamaar jamaar, een beetje tk's beginnen leggen
daar gaan mijn titelkansenWelke n00bs spelen dan nog ook crewcompetitie's met TK aan >.<
-
Viel het op dat ik mij van topic had vergist?
-
@Sir-Heyvaert_NL Ja zag het idd Who cares haha Staat dit topic ook weer bovenaan de pagina.
-
@Glennevire_NL Niks erg aan. TK's horen daarbij. Lijkt me eerder kansloos dat competities TK's verbieden zoals in de CC. Het is een onderdeel van het spel. Iedereen die daar tegen is, kan niet tegen zijn verlies.
-
@Glennevire_NL Niks erg aan. TK's horen daarbij. Lijkt me eerder kansloos dat competities TK's verbieden zoals in de CC. Het is een onderdeel van het spel. Iedereen die daar tegen is, kan niet tegen zijn verlies.
Nou nee. Wij spelen zowel zonder TK en zonder BT al voor 2e keer op rij en vind heel fijn. Komt compleet op je eigen taktiek , formatie, bouwen en beetje geluk aan. Heb in BNC crewcompetitie nog voor het laatst met TK aan gespeeld. Dan is het gewoon een persoon compleet zieken. Ik stond boven aan maar @fc kuijf_NL kreeg alle TK's om zijn oren. Als uit zou staan zou ik niet zo free wheelend kampioen zijn geworden. En bij KL staan TK ze ook al jaren uit.
-
Ja maar Sjan moet ook wel een kans krijgen, dat kan niet zonder TK's
-
er zijn teveel fanatieke managers die niet tegen hun verlies kunnen hehe.
maar uiteindelijk is het wat @Glennevire_NL zegt oneerlijk als iemand alle TK's tegen krijgt en een ander geen 1.daarbij moet ik wel eerlijk zeggen dat ze bij Just Relax wel eerlijk zijn en tegen elkaar zetten als dat moet.
dus het kan wel zolang het maar eerlijk gebeurt.