Voetbal: De Nederlandse competities
-
@bringdaruckus_nl Dat klopt, maar ze weten het al wel ook sinds na die wedstrijd.
-
#lol ook een weekend te laat. https://www.vi.nl/nieuws/ajax-krijgt-younes-terug-streep-door-winterse-transfer
-
Arsenal nieuwe Fifa-team #lol. Giroud naar Chelsea zal @Tony Montana jr._NL wel jammer vinden.
-
@hap-slik-weg_nl said in Eredivisie:
Arsenal nieuwe Fifa-team #lol. Giroud naar Chelsea zal @Tony Montana jr._NL wel jammer vinden.
toch jammer dat die weg is. Kon altijd wel lachen om zijn Arsenal en Feyenoord frustraties. Zwaar jaar heeft ie dit seizoen
-
Ik mis Wannes
-
en Fredsj
-
@bringdaruckus_nl Ja ik ook wel. Maar vorig jaar had hij natuurlijk een kampioenschap. Volgens mij was de laatste van Arsenal 2004 ofzo. Dus dan in 2022 weer?
-
@hap-slik-weg_nl said in Eredivisie:
@bringdaruckus_nl Ja ik ook wel. Maar vorig jaar had hij natuurlijk een kampioenschap. Volgens mij was de laatste van Arsenal 2004 ofzo. Dus dan in 2022 weer?
gaat bij arsenal nog wel iets langer duren dan 2022
-
Zonde van de videoref...ach ja vorig jaar mazzel met doellijntechnologie. Lekker stiftje wel
-
Ten Hag heeft echt een gruwelijk irritant accent. Ik weiger nog langer een interview te bekijken, wacht wel tot het ergens in tekst staat
-
-
Dus dat. Keizer was wel mijn favoriet om naar te luisteren. nja niet inhoudelijk maar wel typische amsterdams accent.
-
Pffff vind het echt zo'n onzin dat iedereen maar van dat PSV verliest, kom op hey.
-
-
Gozubuyuk werd al eens verdacht van matchfixing, maar dat kreeg vandaag een andere dimensie. Hoewel Twente na 10 minuten met 3-0 achter had moeten staan, verliezen ze door de scheidsrechter.
Neemt niet weg dat Ajax verdiend gewonnen heeft, alleen Twente had hier een punt moeten pakken maar helaas mocht dat niet van Serdar.
-
Lekker voor je
Wij zijn ajax wij zijn redelijk goed!
-
Wij zijn Ajax wij krijgen gratis penalty's omdat we thuis spelen en topclub zijn
-
@manchester-pro-team_nl leef je ook weer?
-
Lekker potje weer van Fey zeg #lol tering