Voetbal: De Nederlandse competities
-
Aardige selectie wel, maar wat doen Rekik en Kluivert daarbij dan? Die AZ-gasten kan ik ook nog wel inkomen.
-
Waar is Bazoer dan?
Cillessen, Blind, Strootman, Wijnaldum, van Dijk en de Vrij kun je wel een stabiele kern van maken, pleur je Tete rechtsback is het verdedigende deel compleet. We hebben dan alleen nog een heel ernstig gebrek aan creativiteit.
-
@timeenennaam_nl said in Eredivisie:
Aardige selectie wel, maar wat doen Rekik en Kluivert daarbij dan? Die AZ-gasten kan ik ook nog wel inkomen.
Rekik schijnt het inmiddels best goed te doen, altijd basis, ik kijk alleen nooit duits voetbal. 2 goals en 2 assist. Kluivert snap ik ook wel, weinig andere opties. Elia speelt bijna niet, Narsingh ook niet en anders kom je op Boetius uit ofzo
-
@sirclitjeslikker_nl said in Eredivisie:
Waar is Bazoer dan?
Cillessen, Blind, Strootman, Wijnaldum, van Dijk en de Vrij kun je wel een stabiele kern van maken, pleur je Tete rechtsback is het verdedigende deel compleet. We hebben dan alleen nog een heel ernstig gebrek aan creativiteit.
Bazoer speelt ook nooit.
Snap juist die Guus Til en Ruud Vormer niet zo. Genoeg andere opties in mijn ogen, Van Ginkel bijvoorbeeld
-
@bringdaruckus_nl
Van Ginkel is op eigen verzoek niet opgenomen, dit vanwege het net terug komen van een blessure -
@pondboy_nl said in Eredivisie:
@bringdaruckus_nl
Van Ginkel is op eigen verzoek niet opgenomen, dit vanwege het net terug komen van een blessureOh oke dat had ik gemist. Hendrix mis ik ook, vind hem niet echt veel bijzonders maar nog altijd beter dan een 29 jarige Vormer
-
Cillessen
Tete - De Ligt - Van Dijk - Van Aanholt
Wijnaldum - Blind - Pröpper
Promes - Dost - MemphisDoe dan maar zoiets. Iig geen Strootman graag, die heeft keer op keer bizar slecht gespeeld in Oranje. Treurig gesteld met het Nederlands elftal vandaag de dag, amper creativiteit meer zoals @SIRclitjeslikker_NL al vermeldde.
-
Logisch dat Vormer erbij zit. Speelt gewoon prima in België.
-
@joost-sœter_nl said in Eredivisie:
Maar is geen speler waarmee je het niveau van Nederland zal opkrikken.
Kan niet mee op internationaal niveau.
-
@a-touch-of-magic_nl said in Eredivisie:
Kan niet mee op internationaal niveau
Datzelfde geldt in mijn ogen voor een Hendrix. Logisch gevolg dat wanneer een van Ginkel er niet bij is, Vormer ook een keer op deze lijst aanwezig is.
-
@suiz-luárez_nl Ze hopen gewoon dat Joel weg gaat na dit jaar. Hij is immers aanvoerder, die zet je er niet zomaar buiten (al zou ik het wel graag zien).
-
@suiz-luárez_nl Was Appie nog maar in staat om te voetballen, lekker op dat middenveld met passjes strooien naar die loperts van een Wijnaldum en Pröpper.
-
@a-touch-of-magic_nl said in Eredivisie:
Kan niet mee op internationaal niveau
Datzelfde geldt in mijn ogen voor een Hendrix. Logisch gevolg dat wanneer een van Ginkel er niet bij is, Vormer ook een keer op deze lijst aanwezig is.
Alleen is die 7 jaar jonger. Als er over verjongen wordt gesproken door Koeman denk je nou niet aan een 29 jarige debuterende Vormer. 29 jarigen zijn prima als ze ervaring en dergelijke meebrengen maar tegen de tijd dat de kwalificatie begint is Vormer alweer 31 en brengt hij ook geen jarenlange ervaring op topniveau of nederlands elftal met zich mee.
-
@hap-slik-weg_nl said in Eredivisie:
@suiz-luárez_nl Ze hopen gewoon dat Joel weg gaat na dit jaar. Hij is immers aanvoerder, die zet je er niet zomaar buiten (al zou ik het wel graag zien).
Vraag me af welke club hem wil hebben.
-
@bringdaruckus_nl Hij is niet voor niks al 26 en nog nooit is er echt serieuze belangstelling geweest. Als je echt wat kan ben je op je (max) 24e echt wel weg bij Ajax
-
@suiz-luárez_nl said in Eredivisie:
@bringdaruckus_nl Hij is niet voor niks al 26 en nog nooit is er echt serieuze belangstelling geweest. Als je echt wat kan ben je op je (max) 24e echt wel weg bij Ajax
Nja Vertonghen ging ook op 25e maar bij hem hoorde je wel vaak dat er de laatste jaren belangstelling was van grote clubs.
-
Lol PSV
Gelukkig willen ze Viergever inlijven ter versterking
-
Zou serieus de beste verdediger zijn daar
-
#lol klopt ook nog
-
Jalalalalalala Ajax Amsterdam!