KNVB Beker
-
@jeffreyelzinga_NL
ga je serieus suarez noemen om je punt te maken? Die heeft een maandje onder de boer gewerkt -
@bringdaruckus_NL said in KNVB Beker 2016-2017:
@jeffreyelzinga_NL
ga je serieus suarez noemen om je punt te maken? Die heeft een maandje onder de boer gewerktOh dacht langer, dan mag hij weggehaald worden inderdaad. Maar alsnog Eriksen zat er langer.
Daarbij koos de Boer voor jongens als Gudelj en sinkgraven, terwijl hij ook jongens als Tadic, Kostic, en vele anderen kon halen om te swingen.Sowieso als Ajax zo betrokken is met Almere City kan je het de Boer en zijn scouting ook kwalijk nemen dat Janssen nooit aangetrokken is geweest
-
@jeffreyelzinga_NL De Boer heeft Suárez 1 wedstrijd kunnen gebruiken. Verder had hij in die seizoenen met Eriksen de beschikking over de aanvallers Ebecilio, Özbiliz, Sigthorsson en Lodeiro. En dan ga jij zeggen dat ie beter materiaal had dan Bosz..
-
Ohja en topspits Bulykin niet te vergeten
-
@Suiz-Luárez_NL said in KNVB Beker 2016-2017:
@jeffreyelzinga_NL De Boer heeft Suárez 1 wedstrijd kunnen gebruiken. Verder had hij in die seizoenen met Eriksen de beschikking over de aanvallers Ebecilio, Özbiliz, Sigthorsson en Lodeiro. En dan ga jij zeggen dat ie beter materiaal had dan Bosz..
Lodeiro vonden jullie destijds een super speler. Ebecilio ook, Ozbiliz was t dan weet itt de rest maar dat zagen jullie dan weer niet. Achteraf gelul kan ik echt geen flikker mee.
Overigens had de Boer ook nog ene Bojan en heeft die zelf El Hamdaoui verpest.
-
@bringdaruckus_NL Om Narsingh te dekken? Denk dat Sinkgraven daar beter is, heb het idee dat die sneller is dan Tete.
-
@hap-slik-weg_NL Snelheid is juist Tete's grootste wapen. Juist zijn snelheid stelt hem in staat alles verdedigend op te lossen. Ik denk zelfs dat hij de snelste in de Ajax selectie is
-
@bringdaruckus_NL Hmm viel me eigenlijk nooit zo op dat hij zo snel is haha. Maar goed ben benieuwd naar morgen, wordt waarschijnlijk een kutpot omdat niemand iets durft/kan
-
@hap-slik-weg_NL Daarnaast is ie ook gewoon explosiever dan sinkgraven. Alles met een bal kan Sinkgraven beter maar als het puur om fysiek zou gaan zou die op alle facetten van Tete verliezen.
Maar ik zei als sinkgraven niet fit is Aanvallend kan Dijks toch niks dus kan je daar beter gewoon verdedigende kwaliteit zetten
-
@jeffreyelzinga_NL Lol ik heb Ebecilio vanaf minuut 1 afgezeken.
-
@jeffreyelzinga_NL De tweede helft van 11/12 en in het seizoen 12/13 speelde Ajax ook wel prima voetbal vind ik hoor. In de zomer van 13 gingen Eriksen en Alderweireld weg, daarna werd het een stuk minder.
En Vincent Janssen? Ik weet niet of dat voor ons de 5 ton waard was geweest. Vorig seizoen zou hij dan als ex-jupiler league speler moeten concurreren met Milik die er toen al een heel seizoen op had zitten. Dat is moeilijk binnenkomen en ik denk dat het hem hier meer tijd zou kosten om zijn draai te vinden dan bij AZ. Zelfs als hem dat enigzins was gelukt zou hij er dit seizoen alsnog wel door Dolberg uit zijn verdrongen. AZ was de perfecte stap voor hem.
-
Janssen misste de eerste 7 wedstrijden bij AZ ook de grootst mogelijke kansen, voordat hij begon te scoren. Als je dan bij Ajax speelt terwijl je van Almere komt krijg je niet het krediet om die 8e ook nog in de basis te starten hoor.
-
@SIRclitjeslikker_NL #lol als Janssen zo'n seizoen had gedraaid als dat jaar bij AZ dan gaat Dolberg hem niet zomaar uit de basis spelen hoor. Plus dan zat Milik er ook nog.
-
@hap-slik-weg_NL Maar zoals Yanick (?) goed uitlegt is het onwaarschijnlijk dat Janssen bij Ajax zo'n jaar had gehad.
-
@Suiz-Luárez_NL Klopt, maar hij stelt ook dat als Janssen zijn draai zou vinden hij er uitgespeeld zou worden door Dolberg. Daar ben ik het dan niet mee eens, want als hij een beetje zijn draai zou vinden en ook een goaltje of 10 pakt dan staat hij er volgend seizoen gewoon weer. Ook is Milik dan niet perse vertrokken. Mijn vorige reactie was misschien iets te extreem.
-
@hap-slik-weg_NL Mijn reactie dat het de 5 ton misschien niet waard was geweest is ook te extreem, want dat is een bedrag van niks.
Ik ben er vanuit zijn perspectief wel van overtuigd dat AZ echt de beste keus was en vanuit Ajax' perspectief ben ik blij dat Dolberg nu de kans krijgt, wat anders idd niet helemaal vanzelfsprekend was geweest op de korte termijn.
-
@SIRclitjeslikker_NL Had hem graag gehad ipv Cassierra
-
Wie gaat er winnen denken jullie
-
@badboy198512_NL Ajax
-
@Kagchelland_NL we gaan het zien