Golden Glory: Café "De Voetbalkantine"
-
Tussenstand na speeldag 42/51 Beker punten zijn mee ingerekend!
-
This post is deleted!
-
Ik ben wel benieuwd naar de laatste tussenstand. Sta ik al in de top 10....
-
De eindstand na 51 speeldagen is als volgt!
-
Proficiat aan Ray en Eric voor het winnen van de sheet, kampioenschap en de beker! Bedankt aan al degene die hebben meegedaan, een PM volgt nog!
-
Hey Geert, bedankt voor t organiseren. Was leuk (maar net wat te lang voor mij). Cheers!
-
@harbert_nl 51 speelrondes is idd wat lang, daar houd ik rekening mee de volgende editie
-
@geert-van-h-_nl
Bedankt Geert en ook voor de organisatie.
Wat korter zou goed zijn ja! -
Ligt het aan mij of zien jullie ergens jullie nieuwe crew in de ranking staan?
-
@furrax_nl Er zit even een tijd in voordat dit wordt doorgevoerd heb ik vernomen. Het is alleen de vraag hoe lang dit duurt XD
-
Zal wel weer zo zijn dat er een bug inzit. En daar gaan ze niks meer aandoen omdat die nieuwe crew ranking over 8 maanden een keer komt
-
@jordy-van-oel_nl Belachelijk dat het even duurt...
-
@furrax_nl Zeg het niet tegen mij maar tegen GB misschien dat ze er iets mee gaan doen?
-
@renkie_nl Thx & vond het zelf ook eigenlijk, zeker als je onderaan staat xD
-
@jordy-van-oel_nl Actie gaan voeren in Zoetermeer.
-
Goedemiddag managers,
Ik heb een OSM WK Poule gemaakt op Scorito.com. het zou leuk zijn als we zoveel mogelijk mensen hiervoor kunnen vinden, het kost je niks en is gewoon voor de fun.
De Poule heet: OSM WK Poule
Doe gezellig mee en dan kunnen we is kijken wie er nou echt verstand van voetbal heeft.
-
Hoe gaat het hier nog?
-
@furrax_nl said in Golden Glory: Café "De Voetbalkantine":
Hoe gaat het hier nog?
Prima! Zelf maar een forum ontworpen welke wel werkt zoals we willen. Weinigen van ons dus te vinden op dit prutforum.
-
Mooi als je dat allemaal kunt.
-
Eindejaarstoernooi Golden Glory 2019
Een nieuw experiment is in aantocht. 32 managers strijden vanaf maandag 9 december om de toernooizege in de officiele Champions League. De managers die dit jaar uitstekend hebben gepresteerd in de Golden Glory Crewcompetities worden hierin geëerd met een hoge tw-loting (Pot 1). Managers die iets minder hebben gepresteerd komen in Pot 2 en Pot 3. Daar komen nog 2 oud-leden (Pot 3) en 8 Contenders (Pot 4) bij. Aan hun de taak om te proberen de groepsfase door te komen en geplaatste managers uit te schakelen.
-
Alle Champions League teams worden gesorteerd van hoogste naar laagste teamwaardes. De nummer 1 geplaatst krijgt het team met de hoogste teamwaarde, de nummer 2 het team met de op een na hoogste teamwaarde etc.
-
De 10 uitgenodigde managers worden ingeloot over de overige 10 teams in Pot 3 en Pot 4.
-
donderdag 5 december worden de geplaatste managers aan de teams gekoppeld en de uitgenodigde managers ingeloot.
De indeling:
Pot 1:
- Dragmire
- norabbit
- keestoet
- De Vijfde Man
- EstorilAzi
- venlo_9
- RCJDR
- alex7ander7
Pot 2:
- Straagh