Post je seizoensresultaten
-
Redelijk seizoen met Fiorentina achter de rug. Wist het helaas niet te bolwerken tegen de toch behoorlijk hogere teamwaardes van Juventus en Roma. Wel de beker weten te pakken
-
Na een redelijk slechte start met een verlies bij Monaco en PSG hebbik het aardig rechtgezet in het overige deel van de competitie. Ik had nog 3 duels verloren (2 door trainingskampen grr) maar maakte nog een laatste eindsprint met oa een 1-5 winst tegen Toulouse. Jammer dus van het begin want ik had zeker een hogere positie kunnen halen.![0_1517097193441_0DA7FCF7-51AA-424D-BF6B-B057A9618E3D.png](Uploading 100%)
-
@fcbdutch_nl helaas kan ik de ss niet uploaden. Het komt neer op een 2e plaats (laatste speeldag nummer 2 ingehaald) met 95 punten uit 38 duels met 5 punten achterstand op Toulouse plus nog 2587 MP.
-
Redelijk makkelijk de competitie gewonnen met Yeni Malatyaspor met 7 punten voorsprong. de 30e speelronde was mijn enige verloren wedstrijd door een TK tegen, daarnaast 1x gelijk. De bekerfinale had ik TK willen doen maar dit was ik vergeten haha, maar ik heb toch gewonnen. hierdoor heb ik mijn persoonlijke MP record gebroken. Ik heb met deze dubbel 7635 MP behaald.
-
@battleofdeaths_nl said in Post je seizoensresultaten:
Ik heb met deze dubbel 7635 MP behaald.
*Triple: Je hebt hierbij ook je doelstelling gehaald
Lekker gedaan hoor
-
zo bijzonder is het nog niet maar toch gewoon knap derde met AZ
-
Heel lekker seizoen gehad met Hamburger SV (doelstelling 12). Tot ronde 30 de hele tijd samen met Bayer 04 Leverkussen aan kop gestaan met hetzelfde aantal punten maar een lager doelsaldo. Toen verloor Leverkussen eindelijk een punt en vertrok de manager meteen . De rondes daarna verloor Leverkussen onder manager Computer nog een aantal keer waardoor het lijkt alsof ik een redelijk makkelijk seizoen achter de rug heb . Naast het kampioenschap ook de beker weten te pakken waarin in ook onder andere tegen Leverkussen en Stuttgart moest spelen. Tot slot heb ik net niet een teamwaarde van een miljard weten te bereiken, maar in ieder geval wel al mijn spelers op 100+. Heel erg tevreden over dit seizoen dus !
-
11k met HHC Hardenberg, erg goed seizoen gedraait!
-
@martijnfc_nl Dat doe je knap!
-
Boven de 10k in 3.0 is erg lastig dus strak gedaan!!
-
@mikevanderhilst_nl thanks!
-
Mijn eerste seizoen in Spanje is meteen een succes.Met de 16e plaats als doelstelling 1e worden met Levante.
Ben begonnen met een teamwaarde van rond de 90 Miljoen, Zit nu rond de 900 MiljoenMaar 2 gelijke spelen en 1 keer verloren, dus over het algemeen mag ik niet klagen
-
@the-master-of-dank-memes_nl Mooi gedaan!
-
This post is deleted!
-
This post is deleted!
-
This post is deleted!
-
17 Maart 2013
De Kleine Wasbeertjes
Wigan Athletic
Doelstelling 16 .
Plek 1
9910 MP..met mijn allereerste Premium seizoenskaart.
met kopen trainen verkoop van spelers..
zonder bosscoins . -
Die goeie ouwe tijd!
-
Kampioen + Bekerwinnaar met Tondela DS16 7195 MP
-
@battleofdeaths_nl Hoeveel managers? Ben opzoek naar teams. Heb een tip gekregen. Den Bosch bijvoorbeeld.