Post je seizoensresultaten
-
Heel lekker seizoen gehad met Hamburger SV (doelstelling 12). Tot ronde 30 de hele tijd samen met Bayer 04 Leverkussen aan kop gestaan met hetzelfde aantal punten maar een lager doelsaldo. Toen verloor Leverkussen eindelijk een punt en vertrok de manager meteen . De rondes daarna verloor Leverkussen onder manager Computer nog een aantal keer waardoor het lijkt alsof ik een redelijk makkelijk seizoen achter de rug heb . Naast het kampioenschap ook de beker weten te pakken waarin in ook onder andere tegen Leverkussen en Stuttgart moest spelen. Tot slot heb ik net niet een teamwaarde van een miljard weten te bereiken, maar in ieder geval wel al mijn spelers op 100+. Heel erg tevreden over dit seizoen dus !
-
11k met HHC Hardenberg, erg goed seizoen gedraait!
-
@martijnfc_nl Dat doe je knap!
-
Boven de 10k in 3.0 is erg lastig dus strak gedaan!!
-
@mikevanderhilst_nl thanks!
-
Mijn eerste seizoen in Spanje is meteen een succes.Met de 16e plaats als doelstelling 1e worden met Levante.
Ben begonnen met een teamwaarde van rond de 90 Miljoen, Zit nu rond de 900 MiljoenMaar 2 gelijke spelen en 1 keer verloren, dus over het algemeen mag ik niet klagen
-
@the-master-of-dank-memes_nl Mooi gedaan!
-
This post is deleted!
-
This post is deleted!
-
This post is deleted!
-
17 Maart 2013
De Kleine Wasbeertjes
Wigan Athletic
Doelstelling 16 .
Plek 1
9910 MP..met mijn allereerste Premium seizoenskaart.
met kopen trainen verkoop van spelers..
zonder bosscoins . -
Die goeie ouwe tijd!
-
Kampioen + Bekerwinnaar met Tondela DS16 7195 MP
-
@battleofdeaths_nl Hoeveel managers? Ben opzoek naar teams. Heb een tip gekregen. Den Bosch bijvoorbeeld.
-
@furrax_nl ik denk 14 ongeveer, weet niet zeker meer.
-
Sappig kampioenschapje binnengehaald door al kampioen te zijn met nog 5 competentiewedstrijden te gaan. -
Zeer eenvoudig seizoen gehad met doelstelling 13 (laagste doelstelling) in BelgiΓ«. Begonnen met een teamwaarde van 45 miljoen en dat weten op te krikken naar een slordige 700 miljoen. Aan het einde ging dat opkrikken niet meer zo omdat de rest van de teams zo veel slechter waren dan mijn team waardoor het aanbod op de transferlijst erg matig was.
Makkelijk seizoen met weinig tegenstand, maar toch zeker tevreden.
-
@lucasveld_nl Hoe gaat dat opkrikken van de selectiewaarde precies? Stop je er veel geld tegenaan of is het gewoon inkopen en voor een hoger bedrag verkopen?
-
@costra-nostra_nl Je kan beide doen. Al is heel veel BC erin steken natuurlijk duur dus is kopen en door verkopen ideaal en ook veel leuker. (Vind ik dan toch). Af en toe rond ik een scout af met BC zonder dat ik dan 16 uur moet wachten. Meer niet. Anders is het maar saai.
-
@costra-nostra_nl Kan zoals Furrax al zegt inderdaad allebei. Zelf heb ik nog geen geld in OSM gestopt naast een eenmalige investering om tijdelijk seizoenskaarthouder te zijn (of hoe dat ook heette) op een van de oudere versies. Gewoon inkopen en weer verkopen werkt prima .