Looking For Silverware: Café het Drankorgel
-
Hit the deck!! Coen heeft het forum gevonden
-
@rubber890_nl
hahaha
het is wel wennen zo hoor dat forum. -
@jo92_ajax-rullzzz_nl Haha dat is zeker een understatement
-
@rubber890_nl Hoe groot is het verval eigenlijk na osm 3.0 ?
ik zie dat de kanaries gevlogen zijn.. en dat een benecrew opeens in de top staat..
misschien is me vraag van hoe groot het verval is al beantwoordt.... echt zonde. -
@jo92_ajax-rullzzz_nl DSMA is ook dood. TOT telt twee leden nog en mijn crew is ook dood. Wel nog Crewcup/Crewcomp.
-
Ik heb je reputatie even omhoog gedaan Coen!
-
Thx Furrax !
Het is jammer dat ze het spelletje een beetje kapot hebben gemaakt..
hopelijk dat oud gediende toch nog eens terug komen.. -
Inderdaad. Dit is de druppel geweest. Niks is meer zoals het was.
-
@jo92_ajax-rullzzz_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel:
Zooo dus jullie zitten dat hele LFS vol te spammen !
Middag mensen!Er is (nog) geen DTC café hé.. Of ja, deze..
-
Zijn de Kanari's en DSMA echt helemaal weg?
-
@nicolas-joy_nl Kanari half. DSMA bestaat nog maar is dood.
-
https://www.onlinesoccermanager.nl/Crew/14#customhtml
DSMA. Kijk die rank... En Erik speelt nog.
-
zo... wat een dag begonnen in Amsterdam vandaag doorgezakt in Breda en nu op de bank in het pittoreske Tolkamer
-
@jo92_ajax-rullzzz_nl lamzak.
-
@de2broertjes_nl lambal
-
Toch een soort van thuiskomen gevoel dat Pieter en Coen elkaar weer ouderwets belachelijk maken.
-
zeker een fijn gevoel Remco .. nu weer PSK en SK inschakelen.. de layout weer op de schop de bosscoins inzetten voor sommige zaken en niet voor alle taken.. weer mooie crewforums voor de crews anzicht.. ik kan nog wel even doorgaan .. haha!
-
@rubber890_nl soms zou je hem zelfs missen als kiespijn.
-
@de2broertjes_nl gelukkig heb jij vaak kiespijn
-
Beste leden van LFS. Vandaag heb ik besloten dat ik Just Relax terug ga opbouwen. Ik hoor @maricja_NL nu al zeggen: Die gaat ook nooit opgeven. xD We hebben de laatste seizoenen leden van The OSM Tigers laten meespelen in onze crewcompetitie. Dat ging goed maar het werden minder & minder leden van The OSM Tigers. De crew is gestopt en telt met Ruud en Jonas nog twee managers. Mijn vraag is dus of sommigen van jullie niet in de JR-crewcompetitie willen meespelen. Dan hebben jullie ook een soort van crewcompetitie terug indien jullie interesse hebben. Ik hoor het wel.