Looking For Silverware: Café het Drankorgel
-
https://www.onlinesoccermanager.nl/Crew/14#customhtml
DSMA. Kijk die rank... En Erik speelt nog.
-
zo... wat een dag begonnen in Amsterdam vandaag doorgezakt in Breda en nu op de bank in het pittoreske Tolkamer
-
@jo92_ajax-rullzzz_nl lamzak.
-
@de2broertjes_nl lambal
-
Toch een soort van thuiskomen gevoel dat Pieter en Coen elkaar weer ouderwets belachelijk maken.
-
zeker een fijn gevoel Remco .. nu weer PSK en SK inschakelen.. de layout weer op de schop de bosscoins inzetten voor sommige zaken en niet voor alle taken.. weer mooie crewforums voor de crews anzicht.. ik kan nog wel even doorgaan .. haha!
-
@rubber890_nl soms zou je hem zelfs missen als kiespijn.
-
@de2broertjes_nl gelukkig heb jij vaak kiespijn
-
Beste leden van LFS. Vandaag heb ik besloten dat ik Just Relax terug ga opbouwen. Ik hoor @maricja_NL nu al zeggen: Die gaat ook nooit opgeven. xD We hebben de laatste seizoenen leden van The OSM Tigers laten meespelen in onze crewcompetitie. Dat ging goed maar het werden minder & minder leden van The OSM Tigers. De crew is gestopt en telt met Ruud en Jonas nog twee managers. Mijn vraag is dus of sommigen van jullie niet in de JR-crewcompetitie willen meespelen. Dan hebben jullie ook een soort van crewcompetitie terug indien jullie interesse hebben. Ik hoor het wel.
-
@furrax_nl Nee daar zit zeker niemand op te wachten.
-
@jo92_ajax-rullzzz_nl zo gelukkig is dat niet.
-
@de2broertjes_nl Gelukkig dat jij hier dan niet in de crew zit, anders had je nu al beslist voor de ganse crew. #rolleyes
-
@furrax_nl klopt heb jij even mazzel dat ik een museum stuk ben
-
@de2broertjes_nl maar wel grappig
-
@furrax_nl misschien dat ik wel een accountje vrij heb maar dat is pas over een maand.
dus bij de volgende kan ik misschien wel aansluiten -
@de2broertjes_nl Dat zal dan eentje met heel veel stof zijn.
-
@jo92_ajax-rullzzz_nl Mooi.
-
@furrax_nl Ik zou zo niet weten waarom ik dat zou denken eigg
Maar bij NAC Breda zeggen we altijd: Nooit opgeven, altijd doorgaan hihi #NOAD -
@Furrax_NL wanneer is de start?
-
@maricja_nl We zitten nu 22/30. Ik zal een nieuwe moeten aanmaken via de crewpage aangezien de huidige er niet opstaat. Het land zal Vietnam worden. Dank.