Kanarifuglene: [KL] League
-
Gezien de integriteit van de divisie-indelingen is het niet wenselijk dat de plek van grootegastking wordt opgevuld door iemand anders dan hemzelf.
-
@jesperv95_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Nu al een goed eerst huwelijk met de KL
Eerste 2 wedstrijden in de KL 3 allebei rood gepakt en dus verloren
Love it, hopen dat het beter gaat in de toekomst..
Na deze 2 wedstrijden 2x gewonnen van cpu.
Dacht ik dat ik het weer op de rit had en ja tegen de eerstvolgende manager pak ik weer rood -
Ach ja, dat gebeurt soms. Heb Immobile in de spits lopen. 3x gespeeld, 2x rood.......
-
Sta je na 1 wedstrijd mooi derde en boven ds, sta je alsnog net boven degradatie .
-
Is er eigenlijk ergens een uitleg te vinden van hoe de puntentelling in elkaar zit? Ik kan de opmerking van @RísingStar_NL best begrijpen namelijk, zelf sta ik 9e (onder mijn doelstelling), maar wel op promotie.
Uiteraard besef ik dat je op basis van 1 wedstrijd weinig kan zeggen, maar gaat meer om dat ik gewoon nieuwsgierig ben hoe de puntentelling is.
-
@rísingstar_nl je krijgt minder punten als je van een slechte manager wint
-
@appiel_nl dan had ik toch juist veel punten moeten hebben .
-
@keejos_nl zijn de doelstellingen goed ingevuld? Deze waren gewijzigd voor de competitie voor de tweede keer werd aangemaakt.
-
Handig als je in het begin v/d wedstrijd rood krijgt.
-
@rísingstar_nl Voor speeldag 1 nog niet. Ik heb ze voor de komende update aangepast zodat ze weer kloppen. Dank voor 't doorgeven!
-
Koopt verdediger Neustädter (19-77) voor 7 mil
Krijgt een schorsing voor 5 wedstrijdenKoopt aanvaller Sarabia (88-38) voor 22 mil
Krijgt in zijn eerste wedstrijd al een schorsing voor 3 wedstrijdenEn dit allemaal in twee dagen tijd...
Ik had alles nogwel op hard staan en niet roekeloos tegen een neutrale scheids...
Can it get any worse... -
Goede diensten biedt GB tegenwoordig aan zeg. Zonde van zo'n competitie als de KL.
-
Heel erg jammer idd dat ze het spel zo verzieken. Hopelijk kunnen we er zelf nog wat moois van maken.
3 kanaries aan kop btw in de 3 competities van de KL