Post je seizoensresultaten
-
@lucasveld_nl Hoe gaat dat opkrikken van de selectiewaarde precies? Stop je er veel geld tegenaan of is het gewoon inkopen en voor een hoger bedrag verkopen?
-
@costra-nostra_nl Je kan beide doen. Al is heel veel BC erin steken natuurlijk duur dus is kopen en door verkopen ideaal en ook veel leuker. (Vind ik dan toch). Af en toe rond ik een scout af met BC zonder dat ik dan 16 uur moet wachten. Meer niet. Anders is het maar saai.
-
@costra-nostra_nl Kan zoals Furrax al zegt inderdaad allebei. Zelf heb ik nog geen geld in OSM gestopt naast een eenmalige investering om tijdelijk seizoenskaarthouder te zijn (of hoe dat ook heette) op een van de oudere versies. Gewoon inkopen en weer verkopen werkt prima .
-
Ik speel het sinds een maandje, heb dus vandaag mijn eerste seizoen uitgespeeld. Ik koos als eerste club Roda JC, met een doelstelling van plek 15, leek mij dit de meest logische keuze omdat de doelstelling net al te hoog was en Roda nog een redelijke selectie heeft om mee te doen om een plek in de top 10. Deze verwachting leek al vrij vlot de vuilniscontainer in te kunnen met een deceptie op de eerste speel dag tegen AZ (3-0) nederlaag.. Hierna paste ik mijn tacktiek aan, dit leide tot een gelijkspel tegen Excelsior, opnieuw moest ik mijn tacktiek aanpassen omdat dit tegen een doelstelling rivaal was, ook dit leverde helaas geen succes op tegen NAC Breda (1-1). Ook hierna ging ik mijn speelstijl aanpassen, en ging het lopen.
Hoogte punt in het seizoen de 3-0 overwinningen op PSV.
Diepte punt de kansloos 3-0 nederlaag tegen AZ.
![0_1526670859830_DC4E0528-A949-429A-A4EC-C10FB6CB2006.png](Uploading 4%) -
@jjkjochem_nl Gewoon net zo lang zoeken tot je de perfecte tacktiek voor jezelf hebt gevonden.
-
Heel eenvoudig maar wel lekker seizoen in Frankrijk. Het hele seizoen 1e gestaan en de beker gewonnen. Eindelijk ook een teamwaarde behaald van meer dan een miljard !
-
Vraagje, en ik kon niet een meer gepast forum vinden dan deze: Is het nog mogelijk om 10k managerpunten te halen, zo ja hoe en wat kan je het beste doen? Probeer alle achievements een beetje te scoren en ben terug van weggeweest :s
-
Kan nog steeds, al is het wel een stuk lastiger geworden. Je zal de langstdurende competities en de teams met de laagste DS moeten spelen. De competitie moet helemaal vol zitten met actieve managers. Kampioen worden en de beker winnen is denk ik ook wel een vereiste.
Vragen mag je altijd op het Hulp forum plaatsen, dus als je geen geschikt topic vindt mag je gewoon een nieuw topic aanmaken op het Hulp forum.
-
@fc-eddie_nl Bedankt voor je reactie
-
En de competitie vinden waar iedereen blijft spelen zonder af te haken is denk ik wel het moeilijkste
aangezien de meeste managers afhaken bij slechte resultaten en soms zelfs na dag 1 al niet meer inloggen.. jammer... -
@fc-eddie_nl
Dit antwoord ken ik nu wel.
Heb je wellicht ook concrete voorbeelden van managers die recentelijk 10k hebben gehaald? Die wil ik dan weleens even nader bekijken.Het zou leuk zijn als je een achievement niet alleen in theorie, maar ook in praktijk kunt halen he
-
-
Mijn eerste 4 seizoenen zijn afgerond, en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben met het resultaat
-
@thunderbolt-zeke_nl
Schrijf je in voor de Kanarifuglene League(wanneer seizoen 3 komt natuurlijk)!!!! -
@timeenennaam_nl Misschien een late reactie, maar mij is het een paar maanden geleden gelukt in de VS. Met constant een goed gevulde competitie (18>) en succes in de beker is het nog te doen.
-
Om dit topic weer een beetje te openen, heb voor de 1e keer een 1b team gehaald
-
@xsanderx13_nl Heerlijke team!
-
Geen screenshots van het middenveld en de verdediging, @XSanderX13_NL?
-
Jazeker wel, probeerde alleen uit te vogelen hoe ik zoals hier onder de foto's gewoon kon toevoegen in het bericht ipv als linkje.
Bij deze:Middenveld: https://prnt.sc/mse69z
Verdedigers en keepers: https://prnt.sc/mse5yc -
Uitstekend team, @XSanderX13_NL!