Uitzetten weekendacties
-
@keejos_nl Hier de beschrijving van het huidige event:
'More advantage during a match of home', lijkt me vrij duidelijk
Ik zie dat het thuisvoordeel bij maximaal geupgrade velden nu 8% bedraagt, normaal is dat 6% geloof ik.@fc-eddie_nl I know, staat ook in mijn openingspost vermeld. Probleem is dat een groot deel van de managers niet op de fora kijkt (niet bereikbaar via de app en losgekoppeld van het spel). Maar in ieder geval al een verbetering dat GB het überhaupt aankondigt, dat zeker.
-
@memphis-united_nl said in Uitzetten weekendacties:
'More advantage during a match of home', lijkt me vrij duidelijk
Ik zie het! Ik trek bij deze m'n opmerking in! #fingerscrossed voor thuiswedstrijden!
-
Die 3 dingen zijn toch gewoon de standaard voordelen van stadion upgraden?
Training upgrade - meer boost bij trainingen, stadion upgrade - meer inkomensten, veld upgrade - meer thuisvoordeel.Lijkt mij gewoon dat ze dat bedoelen.
‘Extra’ voordeel buiten de upgrades om zou ook nergens op slaan. Het enige voordeel is volgens mij gewoon dat die stapjes gewoon nu iets sneller gaan. -
@mikevanderhilst_nl Nogmaals, dat is dus niet zo. Normaal geven de velden 2% (level 1), 4% (level 2) of 6% (level 3) thuisvoordeel. Dit weekend zijn deze percentages tijdelijk verhoogd naar 4%, 6% en 8%
-
gewoon een corrupte zooi, het geheel is belangrijker , dan waar we vandaan komen.
dus dat hele gelul, van op zijn zolderkamertje uitgevonden, kan zo de prullenbak in.
leuk dat globale spel aanbod...krijgen zie hier ook internatioanale subsidie voor of wat?
-
volgende bedrijfsuitje is zeker met Putin in de Skybox?
beetje shotjes nemen en zaken bespreken.
-
@mikevanderhilst_nl Nogmaals, dat is dus niet zo. Normaal geven de velden 2% (level 1), 4% (level 2) of 6% (level 3) thuisvoordeel. Dit weekend zijn deze percentages tijdelijk verhoogd naar 4%, 6% en 8%
Oke man, dat had ik gemist.
Tja... beetje nutteloze actie dan van GB... en idd een kleine geluksfactor mocht je nu toevallig 2x thuisspelen. -
@oioihillegom_nl said in Uitzetten weekendacties:
gewoon een corrupte zooi, het geheel is belangrijker , dan waar we vandaan komen.
dus dat hele gelul, van op zijn zolderkamertje uitgevonden, kan zo de prullenbak in.
leuk dat globale spel aanbod...krijgen zie hier ook internatioanale subsidie voor of wat?
Hou het eens wat kalm.
Alle grote bedrijven zijn begonnen met een idee op een zolderkamertje.
Zoals ik al ergens zei is GB nog altijd een commercieel bedrijf en geen liefdadigheidsinstelling of hobbyclubje.
-
Thanks voor de feedback allemaal!
Wat betreft je suggestie @Memphis-United_NL, is inderdaad een bruikbare optie. Helaas is dat gewoon best wel veel werk om te maken (komt door hoe die acties werken en hoe die andere settings zoals Trainingskampen werken). Terecht punt wat betreft de thuiswedstrijden, foutje aan mijn kant. Ik zal kijken of we deze volgende keer 2 of 4 dagen kunnen doen. Wel zo eerlijk!
-
Dus weekend acties worden wel aangegeven op Engelse forum en niet op Nederlandse? En dit is waarom? Te veel moeite? Kan niet ingepast worden? Daar is geen plek voor op de servers?
Al kunnen mij die weekend acties gestolen worden. Maar wat Alex zegt het is oneerlijk als je net al je handelingen gedaan hebt!
-
@mikevanderhilst_nl Een deel van de oneerlijkheid zit ‘m nogmaals in het feit dat de acties niet goed van tevoren aangekondigd worden.
Probleem is dat een groot deel van de managers niet op de fora kijkt (niet bereikbaar via de app en losgekoppeld van het spel). Maar in ieder geval al een verbetering dat GB het überhaupt aankondigt, dat zeker.
GB probeert sinds kort de acties 24 uur van tevoren op het forum te posten, zodat men rekening kan houden met de weekendacties. Je zult dus echt op het forum moeten kijken om op de hoogte blijven van de acties, want men is niet van plan om van tevoren ook nog eens pop-up berichten te gaan sturen. Dit komt voornamelijk vanwege het feit dat er slechts een kleine groep op het forum is die kritiek heeft op de weekendacties. Buiten de NL-forumcommunity zijn er eigenlijk nauwelijks klachten over de acties zelf en/of het aankondigen van deze acties.
@triple-444_nl said in Uitzetten weekendacties:
Dus weekend acties worden wel aangegeven op Engelse forum en niet op Nederlandse? En dit is waarom? Te veel moeite? Kan niet ingepast worden? Daar is geen plek voor op de servers?
Al kunnen mij die weekend acties gestolen worden. Maar wat Alex zegt het is oneerlijk als je net al je handelingen gedaan hebt!
Momenteel worden de acties in dit topic aangekondigd op het Updates forum, een centrale plek op het forum waar iedereen van elke community automatisch toegang toe heeft en waar Engels de voertaal is.
In de Poolse Community worden de acties wel in een apart topic in het Pools aangekondigd, maar zelf ga ik er vanuit dat de meeste Nederlanders de Engelse taal voldoende beheersen om de aankondigingen in het Engels te kunnen begrijpen. Als er binnen de Nederlandse Community voldoende animo is om de acties ook op het NL-forum in het Nederlands aan te kondigen dan kunnen we dit natuurlijk altijd nog overwegen.
-
@silvester-j_nl ik ben voor om het ook op nl forum de weekend acties te melden ! En met mij kan ik al zeggen dat iedereen van golden glory het ook fijn zouden vinden
-
@fc-kuijf_nl said in Uitzetten weekendacties:
@silvester-j_nl ik ben voor om het ook op nl forum de weekend acties te melden ! En met mij kan ik al zeggen dat iedereen van golden glory het ook fijn zouden vinden
Mee eens ja
Verder even terugkomend op het bericht van @Silvester-J_NL
Dit komt voornamelijk vanwege het feit dat er slechts een kleine groep op het forum is die kritiek heeft op de weekendacties.
Dit geweldige forum wordt ook zo gestimuleerd om te blijven bezoeken.. not!
want men is niet van plan om van tevoren ook nog eens pop-up berichten te gaan sturen
Nee, maar zondagavond gedurende de actie krijg ik wel een reminder dat de weekendactie nog een paar uur doorloopt, alles zolang wij onze bosscoins maar uitgeven?! Laat de notificatie op zondagavond lekker vervallen en zorg dat er een notificatie uitgaat ergens op donderdag om mensen op de hoogte te brengen van de aankomende weekendactie.
-
Wat betreft de suggesties in dit topic: dit is nogmaals aangekaart bij Gamebasics en de acties zullen blijven bestaan voor alle competities op OSM. Het aanbod van de acties zal wel gevarieerd blijven, waardoor dus niet telkens dezelfde actie terugkeert. Het van tevoren communiceren van de actie zal beperkt blijven tot het aankondigen van de actie op het forum.
In het onderstaande topic op het Nederlandse forum zullen voortaan alle weekendacties worden aangekondigd:
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/32919/game-community-event-updates/3Er zal op gelet gaan worden dat dit tijdig wordt gedaan. Ook de updates van OSM zullen in het Nederlands in dit topic worden gepost, dus het is handig om dit topic in de gaten houden.
Aangezien dit verder duidelijk is, gooi ik er een slotje op. Mochten jullie verder nog willen discussiëren over de weekendacties en/of de updates dan kan dit in het onderstaande discussietopic: https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/559/discussietopic-nieuwe-updates/478