Zoekt crew / nieuwe leden
-
Bestaan jullie ook nog ja.
-
Beste Crews, ik ben een ervaren OSM speler. Terug van weg geweest, zat in de vorige versie van OSM ook in een actieve crew die vrij hoog stond op de ranglijst. Heb me in de korte tijd dat ik terug ben denk ik wel bewezen in de nieuwe versie van OSM (zie mijn profiel). Ik speel met twee accounts samen met vrienden, dus heb nog twee accounts vrij voor crewcompetitie/crewcup. Ook hier heb ik in de vorige versie ervaring mee.
Ben ook actief op de crewforum (of is het 'het crewforum'?). Vind het leuk om nieuwe mensen en spelers te leren kennen.Als je me wil 'rekruteren', laat dan even een berichtje achter
-
@blackfeet_nl Welke crew zat je? Ik ken je niet.
-
@Furrax_NL Ik zat bij Masters of Socces. Misschien zeggen de namen Passionforpink en Skippy6000 je iets?
-
@blackfeet_nl Ja.
-
@Furrax_NL Dat waren twee spelers met wie ik veel contact heb gehad, Skippy6000 is zelfs een persoonlijke vriend van me.
-
Afghans United rekruteert actieve leden, die graag mee willen doen aan Battle Crew. Wij zijn op zoek naar een 2e team die actief battles doet. Op dit moment hebben wij 7 members die willen participeren. Helaas vallen er dus steeds 2 buiten de boot. Wij staan 48ste op de battle crew ranglijst met 2326 punten en nog steeds ongeslagen. Ben je geinteresseerd, kom er dan bij!
-
@blackfeet_nl Spelen die nog OSM?
-
Just Relax is nogsteeds opzoek naar versterkingen. We hebben momenteel Crewcomp en Crewcup te bieden. Misschien in de toekomst ook een crewbattle.
-
@Furrax_NL @Parakid_NL Bedankt voor jullie aanbiedingen, maar ik heb al een mooie crew gevonden genaamd O.S.C. Red Star. Hier ga ik weer wat crewervaring opdoen en veel leren. Succes met het zoeken naar meer leden
@Furrax_NL Passionforpink speelt volgens mij niet meer, Skippy6000 heb ik laatst nog gesproken en die wil binnenkort weer een competitie met mij meespelen. -
Volgens mij heb ik je niet uitgenodigd hoor. Stil Appie.
-
Hallo allemaal,
Ben sinds kort (ongeveer 2 weken) weer begonnen met OSM.
Heb vroeger best veel gespeeld, maar wel op verschillende accounts (vandaar dat ik nog maar weinig wedstrijden heb gespeeld op dit account)En ben opzoek naar een gezellige, actieve crew!
Laat me even iets weten als jullie geïnteresseerd zijn!
-
@mbroek_nl wij zouden je dolgraag bij ons willen hebben als je daar open voor staat. Neem anders even een kijkje; Afghans United
-
@appiel_nl Die Appie toch
-
Ik ben op zoek naar een crew, ik ben pas begonnen, al heb ik vroeger wel veel gespeeld! Enige ''eisen'' die ik heb is, dat ik een actieve crew zoek. En de crew ''duels'' start Mocht iemand interesse hebben, laat het gerust weten!
-
@mr-mole_nl je kan bij ons terecht. Wij zijn 7 duels ongeslagen en blijven dit voort houden voorlopig. Stuur mij een berichtje in game. Mijn OSM naam is; Parakid.
-
Wij van Feyenoord 010 Legioen zijn nog op zoek naar twee nieuwe leden.
Ben je voor Feyenoord en doe je graag mee aan de crew duel battles dan kan je een verzoek sturen om bij onze crew aan te sluiten.
Voorwaarde is wel dat je 1 account vrij houd voor de duels en zodra de competitie is afgelopen je meteen weer aanmeld voor het volgende duel!
Wij zijn een actieve crew met gezelligheid op het forum en staan in de top 5 van de crews. Ik zie de aanmeldingen wel tegemoet.
Met Rood-Witte groet, Hooli -
This post is deleted!
-
@frhooli21_nl Hij heeft al een crew nu.