Voetbal: De Nederlandse competities
-
Dat is ook alles dit seizoen blijkbaar..gisteren was echt de allergrootste aanfluiting voor het Nederlandse voetbal in Europa...Kakkies mogen zich echt kapot schamen..voor de punten van Nederland had ik ze toch echt graag zien winnen...
-
Ajax moet maar weer de Europa League-finale halen om Nederland nog enigszins op de rails te houden op de coëfficiëntenlijst, kutclubs allemaal
-
@l-r-van-kessel_nl said in Eredivisie:
Dat is ook alles dit seizoen blijkbaar..gisteren was echt de allergrootste aanfluiting voor het Nederlandse voetbal in Europa...Kakkies mogen zich echt kapot schamen..voor de punten van Nederland had ik ze toch echt graag zien winnen...
Sam Larsson: 'Feyenoord gaat voor vier prijzen, inclusief de Europa League'
-
leuke pot Zwolle-Heerenveen
Al nap ik die rode kaart niet echt , ja hij raakt hem op de arm maar heeft de armen strak naar beneden en bijna tegen het lichaam aan.
-
huppa, eerste puntje is weer binnen
-
@sirclitjeslikker_nl
al een puntje uitgelopen op feyenoord -
Feyenoord wordt kampioen!
We kijken alleen nog maar naar boven
-
@mrauto_nl ik zie het zo gebeuren, ik als feyenoorder heb feyenoord al wel afgeschreven Ajax gaat de druk niet aankunnen dus blijven Vitesse en PSV over
-
Lol opportunistjes
-
@suiz-luárez_nl mwah, anders zei ik dat Roda zou promoveren
-
Wel onzin dat je in augustus al maar liefst 6 van zulke belangrijke doordeweekse wedstrijden moet spelen.
Dinamo wordt wel pittig. Tegen Standard kun je wel laten zien hoe leuk je kan voetballen. Tegen Dinamo zijn die kansen die je nu weg gaf dodelijk.
Dat Standard is wel een beetje het Belgische Feyenoord trouwens. Worden elk jaar zo hard vernederd in Europa dat je een buitenlander met het schaamrood op de kaken uit moet leggen dat dit toch echt één van je betere clubs is.
-
@sirclitjeslikker_nl feyenoord rolt trencin lekker op met nulletje of vijf zes
-
Lekkere wedstrijd zeg, geweldige sfeer in de ArenA ook. Kiev spelen we met deze instelling ook van de mat hoor
-
@suiz-luárez_nl
Moet wel van ons komen. PSV zal 't niet redden denk ik -
@sirclitjeslikker_nl Voor NL is het beter als ze het beide gewoon halen. Dus hoop ik op beide dan maar.
-
@sirclitjeslikker_nl said in Eredivisie:
Wel onzin dat je in augustus al maar liefst 6 van zulke belangrijke doordeweekse wedstrijden moet spelen.
Dinamo wordt wel pittig. Tegen Standard kun je wel laten zien hoe leuk je kan voetballen. Tegen Dinamo zijn die kansen die je nu weg gaf dodelijk.
Dat Standard is wel een beetje het Belgische Feyenoord trouwens. Worden elk jaar zo hard vernederd in Europa dat je een buitenlander met het schaamrood op de kaken uit moet leggen dat dit toch echt één van je betere clubs is.
Standard speelt iig nog regelmatig europees itt feyenoord
-
waarom krijg ik steeds notificaties van dit topic, wat boeit het mij wat jullie allemaal vinden
-
@dominicm_nl said in Eredivisie:
waarom krijg ik steeds notificaties van dit topic, wat boeit het mij wat jullie allemaal vinden
Dat heb je zelf aangezet, ezel. Rechts onderin bij die groene blokjes heb je hem op 'watching' gezet
-
@bringdaruckus_nl Ik heb niets op watching gezet maar krijg diezelfde grafmeldingen
Wat kan mij het boeien dat de club die al jaren geen (troost)prijs meer kan pakken wint van een Belgische subtopper?