Nieuwe Achievement Ideeën
-
Wellicht een idee om naast het behalen van de top 100 in eerste instantie ook de top 250, top 500 of top 1000 toe te voegen, dit zijn ook vrij respectabele rankings.
Daarnaast mis ik nog een achievement voor een totaal behaald aantal managerpunten. Hiermee bedoel ik alle behaalde managerpunten zonder de vermindering, aangezien managerpunten steeds minder waard worden. Op je profiel zou ergens ook zichtbaar moeten zijn hoeveel MP je in totaal zou hebben en hierbij kan er een totaal aantal worden bepaald (zoals 250.000 MP) in de vorm van een achievement. Deze achievement kan dan alle resultaten uit het verleden meenemen, of dat iedereen op 0 begint.
Verder nog een achievement 'De Dubbel': wordt kampioen en win je beker in één seizoen.
-
achievement:
- haal 500 forum posts
- maak 10x je eigen competitie aan
- speel 10 battle duels
- maak meer dan 100 doelpunten in een seizoen (aanvallen stimuleren)
Achievements voor GB:
- Luisteren naar de community (100 BC)
- ideeen gebruiken die de spelende manager aangeeft (250 BC)
- events steunen, promoten en officieel maken (500 BC)
denk dat dit wel wat leuk ideetjes zijn
-
@dave-jansen_nl Die achievements voor GB kan ik wel waarderen, alleen zou luisteren naar de community dan 2000 BC moeten opleveren aangezien dat best een lastige taak voor ze is.
-
@furrax_nl said in Nieuwe Achievement Ideeën:
@dave-jansen_nl 10x je eigen comp? Zot!
ja man nu krijg ik niks voor comps aanmaken. ik maak wel is regelmatig een comp aan bijv: een battle, CK, NK etc.
Als ik er dan 10 heb gemaakt en dan 500 BC terug krijg heb je tenminste wat terug gekregen ervoor.
-
Is er nog een update m.b.t. nieuw toe te voegen achievements?
Daarnaast lijken de Facebook-achievements mij overbodig, niet iedereen heeft FB dus dan kan je nooit alle achievements behalen.De 10.000 MP achievement mag onderhand ook wel worden geschrapt...
-
@youtube_nl Laat ook maar zitten, geen idee wat ik eigenlijk nog op dit onoverzichtelijke en inactieve forum te zoeken heb.
-
Geen idee hoe het staat met bovenstaande lijst, maar wat ik je wel kan vertellen is dat het nooit de intentie is geweest van Gamebasics dat iedereen alle achievements gaat behalen. 10.000 managerpunten halen is nog steeds mogelijk, maar een stuk moeilijker geworden. Om deze reden zal het niet snel aangepast worden.
-
10.000 MP is inderdaad nog steeds mogelijk. Je hebt een stuk geluk nodig en dat is denk ik bij veel mensen het standpunt. Volle competities spelen hierbij een bepalende rol. Enkel vind ik dat dat ten opzichte van vroeger wel verbeterd is, want als ik voor mijzelf spreek zijn de competities waar ik in zit over het algemeen goed tot redelijk gevuld. Wanneer je bijvoorbeeld naar een land als Engeland of Duitsland (misschien VS??) gaat is de kans echt wel aanwezig om meer dan 10.000 MP te behalen. Hierbij komt, wat ik hierboven al aangaf een stuk geluk bij kijken. Niet alleen hopend op een goed gevulde competitie, maar ook of de meerderheid van de managers actief speelt en of de competitie voor jou gunstig zal verlopen.
-
De tijden van MP knallen liggen al ver achter me. Ooit eens 12.600 MP gehaald geloof ik, maar dat was nog in de tijd dat je MP kreeg voor een oefenwedstrijd (eentje per dag...). Verder nooit veel grote competities gespeeld, competities met 10 teams leverden meer MP per dag op, en de kans was groter dat je continu tegen actieve tegenstanders kon spelen.
De genoemde achievements gericht op crews lijken me een goede toevoeging:
- Sluit je aan bij een crew
- 1 jaar lid van dezelfde crew
- Win 10 crewduels
- Bereik de top 100 van de crewranglijst met je crew
-
@vinnievuik_nl Die heb je allemaal al behaald, heb je bosscoins nodig ofwa
-
@tomruitenbeek_nl
Haha extra BC nooit weg, maar doel is vooral om meer mensen richting crews te trekken, en de crewwereld actiever te maken. Nog geen 10 crewduels gewonnen hoor. -
Ook achievements maken voor het crewforum en openbare crewtopics van andere crews. Die zijn bijna allemaal uitgestorven op misschien 2 na.
-
Al geplaatst zie ik maar de vraag is natuurlijk of die ideeën het zullen halen...
-
@furrax_nl Het forum staat los van OSM dus daarom zullen daar denk ik geen achievements voor komen.
-
Krijg vorige week een melding dat er een achievement komt waarbij je een teamwaarde van een miljard moet hebben. Alleen, ik zie hem nu niet bij het overzicht staan, In plaats daarvan is er een nieuwe achievement (geloof ik) waarbij je 100 oefenwedstrijden moet spelen. Komt die 1 miljard achievement er dan wel of niet? Zou wel fijn zijn want een dag na die melding had ik een selectiewaarde van 1 miljard.
-
Zie net dat ik 10 jaar OSM speel, lijkt me ook een redelijke achievement
-
@timeenennaam_nl said in Nieuwe Achievement Ideeën:
Zie net dat ik 10 jaar OSM speel, lijkt me ook een redelijke achievement
Zo lekker man, No lifer maar gefeliciteerd op naar de volgende 10 hahaha
-
@meine-van-der-sluis_nl said in Nieuwe Achievement Ideeën:
Krijg vorige week een melding dat er een achievement komt waarbij je een teamwaarde van een miljard moet hebben. Alleen, ik zie hem nu niet bij het overzicht staan, In plaats daarvan is er een nieuwe achievement (geloof ik) waarbij je 100 oefenwedstrijden moet spelen. Komt die 1 miljard achievement er dan wel of niet? Zou wel fijn zijn want een dag na die melding had ik een selectiewaarde van 1 miljard.
Waar kreeg je deze melding?
-
kreeg m op 9 november in de middag