Voetbal: De Nederlandse competities
-
Hey Leroy. Al bijgekomen?
-
@furrax_nl Van de 3-0? Als Ajax meer inzet had getoond was het wel 8-0 geworden...gemiste kans
-
Het was echt een hele tamme klassieker..Saaie wedstrijd.
Had Kuipers nog iets strenger gefloten had Feyenoord met 9 man gestaan na 6min..Het leek wel alsof ze in eerste instantie op 5x rood uit waren om zo de schade tot 3-0 te beperken. Vermoedelijk is t in de catacombe besproken om te voorkomen dat dit uitkwam vanwege het ongenoegen voor mensen met een kaartje/betalende kijker van Fox waardoor Ajax gewoon de wedstrijd 90 minuten heeft gespeeld tegen Feyenoord en het op 3-0 zou houden.
Hard erin gaan en lomp inkomen zijn 2 hele verschillende dingen..zeker nu met die VAR..al komt St. Juste op niemand echt intelligent over dus die kan je het ook niet kwalijk nemen.
De wedstrijd zal alleen herinnerd gaan worden aan de blunder van Bijlow en het onsportieve inkomen van St Juste, verder is het er één om snel te vergeten.
- en de laatste klassieker in de Arena voor : van Persie, de Ligt, Frenkie , Ziyech en Neres...
-
Wat een ontzettende enerverende Klassieker, wat een passie en strijd. Fijn dat we dit soort topwedstrijden nog hebben in Nederland en dat niet alles om Ajax en PSV draait.
-
@l-r-van-kessel_nl Onana zie je blijven?
-
Als Onana gaat dan is dat voor een miljoen of 35, dan halen we Cillessen voor 15 terug en dan gaan we erop vooruit
-
@furrax_nl
Helaas ook niet...
Dat is nog het grootste vraagteken, wie gaat dat opvangen..de jeugd is daar nog niet goed genoeg voor al moet volgens de berichten die Kotarski er wel aan komen.. in Nederland loopt er nergens een goede keeper rond (Zoet is ook gewoon een drama, de Nederlandse Mignolet..).
Misschien Stekelenburg voor één jaar mocht het nog wat zijn..Het is een cruciale positie en het moeilijkst op te vangen bij een vertrek. Onana pakt gewoon al sinds hij er staat punten voor Ajax en wint wedstrijden.
Cillessen zal helaas niet terugkeren naar Ajax maar gewoon naar goede Europese club gaan mits hij weg mag van Barca uiteraard.
Hoop dat Overmars een keeperslijstje klaar heeft liggen..of weer een Zuid-Amerikaanse verrassing? Al ben ik meer pro keeper die Nederlands spreekt (Al ging dat met Onana ook gewoon goed..)
Vraag is wel waar moet Onana heen? Premier League moet die eerst meer keepen bij Kameroen om een werkvergunning te krijgen namelijk.
AS Roma kan een goede keeper gebruiken, Spaanse subtopper eventueel..
Duitsland zal hij niet heengaan, keepers van eigen bodem
Of toch in Frankrijk.. -
@l-r-van-kessel_nl
Ik ben ook niet zo van het scouten van keepers in zuidamerikaanse landen. Daar scouten ze maar de vervanger van de Ligt, Ziyech of Neres. Zuidamerikanen en afrikanen kunnen over het algemeen niet keepen. Ik geloof dat op mijn club waar minimaal 90% van de jeugd allochtoon was, het percentage keepers voor 90% nederlands was -
@l-r-van-kessel_nl Met het geld dat wij nu hebben kun je misschien een reservekeeper van een wat grotere club, een keeper van een wat kleinere premier league club (Mathew Ryan?) of de beste keeper van de Belgische competitie oid aantrekken. Je moet zeker niet hier in Nederland gaan shoppen nee
-
@sirclitjeslikker_nl Kalinic.
-
@l-r-van-kessel_nl Stekelenburg? Als reserve mag ik hopen?
-
Je moet gewoon een Duitse keeper uit de 2. Bundesliga trekken, altijd wel veilig
-
Premier League staat ook niet bekend als competitie met veel goede keepers, bedoel een goede Engelse keeper is ook ergens in de jaren 90 uitgestorven...Alles wat daar op de bank zit is ook niet goed genoeg voor Ajax..
Of je moet het met een Romero aandurven..Ryan deed het leuk in Belgie, maar nu?@Furrax_NL
Vandaar de vraag, haalt Stekelenburg nog een redelijk niveau of niet..keepers kunnen lang door..
Anders moet toch flappie zijn handschoenen weer aantrekken..
-
Stekelenburg presteert al een jaar of 5 niks meer. We halen gewoon Cillessen terug, dik salaris erbij, die komt echt wel.
-
Is bij Leroy ook gelijk het licht uitgegaan?
Mooie sponsor heb je dan...
-
@l-r-van-kessel_nl Amateuristisch weer #lol kutzooi, zat er helemaal klaar voor
-
Magallan soap deel 4 begint ook weer vanaf nu...
-
Wat zijn jullie verwachtingen voor vanavond?
Zelf ben ik bang dat we met 3-0 het schip in gaan daar..Andere kant zie ik Ajax ook in Lissabon verrassen en dat het 0-1 word..al neem ik genoegen met een saaie 0-0 en zo goed als geplaatst zijn voor de volgende ronde..
WZAWZDB!
-
Moeilijk te voorspellen match vind ik. Ik zie Ajax wel strijden en terugkeren met 1 punt, misschien wel 3. Maar zoals je zegt Benfica gaat evenzeer willen strijden en moeten kwalitatief niet onderdoen + spelen thuis.
-
Laten we voor de Unibet hopen op een BTS