SKHF Café
-
Ik weet nog vroegah dat een forumban ook echt wel klote was XD toen het extreem druk was op het oude Café (met minimaal 100 dagen ervaring #lol) en SKHF-forum. Nu is het bijna een zegen, want na 3 dagen afwezigheid is er misschien weer een post
-
De nagel op de kop
-
Pijnlijk.
-
@kagchelland_nl
Hoeveel bosscoins kost dat, zo'n forumban? -
@kagchelland_nl said in SKHF Café:
Ik weet nog vroegah dat een forumban ook echt wel klote was XD toen het extreem druk was op het oude Café (met minimaal 100 dagen ervaring #lol) en SKHF-forum. Nu is het bijna een zegen, want na 3 dagen afwezigheid is er misschien weer een post
Of dat je je FB lijstje kon opvragen bij de staff met de reden erbij..Verzamelen die dingen toen der tijd.
Las vandaag ook een stuk in het AD over het hacken van de jeugd..12/13 jaar geleden toen OSM.DE uitkwam had ik heel NL,BCS en Plaza platgelegd...mooie tijden waren dat..
Of toen Leander (Mascini) heel OSM en BCS plat gooide...Toen OSM nog een doelwit was...
-
@timeenennaam_nl said in SKHF Café:
@kagchelland_nl
Hoeveel bosscoins kost dat, zo'n forumban?Wat zijn bosscoins?
-
Heb ooit mijn banlijst gekopieerd toen ik toegang had tot een account van een moderator.
-
Heb ooit mijn ban opgeheven toen ik toegang had tot een account van een moderator.
-
@dominicm_nl Benieuwd welk account jij toegang had. Ik deed hetzelfde maar bij iemand anders. Heb jij ook lock gehad?
-
@dominicm_nl
Was dat Jasper niet? -
@timeenennaam_nl Jasper of Dani, weet het niet eens meer #lol Weet ook niet of ik ooit gelockt ben, volgens mij niet maar zou wel kunnen
-
@dominicm_nl
Volgens mij had je hiervoor een ander account en ben je na deze situatie overgestapt op de huidige. -
Nee dat ben ik
-
@timeenennaam_nl Zou kunnen. Maar de huidige had hij al dacht ik? Mats had ook zoiets.
-
@furrax_nl ja klopt deze heb ik al sinds 2008, had tussendoor wel een jaartje ofzo een andere
-
Ik ben een wandelende geschiedenisboek van OSM.
-
@furrax_nl
We hebben de OSM wiki toch nog ergens?
Kreeg hem jaren terug niet aangepast omdat het naar voren kwam als ik werd gegoogeld..
-
Die bestaat nog ja.
-
@dominicm_nl
Volgens mij wel langer. Hoe kom je nou trouwens op 1200 wedstrijden? Je nam toch bij 1000 ontslag zodat je precies zoveel wedstrijden gespeeld zou hebben? -
tbh ik heb echt geen idee