SKHF Café
-
@timeenennaam_nl said in SKHF Café:
@kagchelland_nl
Hoeveel bosscoins kost dat, zo'n forumban?Wat zijn bosscoins?
-
Heb ooit mijn banlijst gekopieerd toen ik toegang had tot een account van een moderator.
-
Heb ooit mijn ban opgeheven toen ik toegang had tot een account van een moderator.
-
@dominicm_nl Benieuwd welk account jij toegang had. Ik deed hetzelfde maar bij iemand anders. Heb jij ook lock gehad?
-
@dominicm_nl
Was dat Jasper niet? -
@timeenennaam_nl Jasper of Dani, weet het niet eens meer #lol Weet ook niet of ik ooit gelockt ben, volgens mij niet maar zou wel kunnen
-
@dominicm_nl
Volgens mij had je hiervoor een ander account en ben je na deze situatie overgestapt op de huidige. -
Nee dat ben ik
-
@timeenennaam_nl Zou kunnen. Maar de huidige had hij al dacht ik? Mats had ook zoiets.
-
@furrax_nl ja klopt deze heb ik al sinds 2008, had tussendoor wel een jaartje ofzo een andere
-
Ik ben een wandelende geschiedenisboek van OSM.
-
@furrax_nl
We hebben de OSM wiki toch nog ergens?
Kreeg hem jaren terug niet aangepast omdat het naar voren kwam als ik werd gegoogeld..
-
Die bestaat nog ja.
-
@dominicm_nl
Volgens mij wel langer. Hoe kom je nou trouwens op 1200 wedstrijden? Je nam toch bij 1000 ontslag zodat je precies zoveel wedstrijden gespeeld zou hebben? -
tbh ik heb echt geen idee
-
Gelukkig kan ik opheldering geven. Ik heb Dominic destijds met wijlen Jerooney93 overgehaald om weer eens te gaan spelen, waarbij we probeerden om no-lifers die hun hele competitie vulden met vriendjes en dan met een doel 16-club kampioen werden, te bestrijden. Was best leuk, totdat Derwort besloot het spel de definitieve nekslag toe te brengen met OSM 3.0.
-
Oh ja volgens mij zat ik toen het hele seizoen uit mn neus te vreten totdat ik een trainingskamp kon inzetten tegen mr onlinedragon of whomever toen op nummer 1 stond lol.gif
-
Deden Alei en nog anderen van TSA bij Profmanager Gerco ook eens. De staff ondernam toen actie. Geweldig.
-
@dominicm_nl said in SKHF Café:
Oh ja volgens mij zat ik toen het hele seizoen uit mn neus te vreten totdat ik een trainingskamp kon inzetten tegen mr onlinedragon of whomever toen op nummer 1 stond lol.gif
mr onlinedragon haha, waar is de tijd..
-
@dominicm_nl
En dan alsnog verliezen natuurlijk