Voetbal: De Nederlandse competities
-
Valt ook genoeg te zeggen voor de VAR, ben opzich geen tegenstander.
Vind het wel onzinnig dat hij gaat kijken of iemands grote teen misschien buitenspel stond. Bij niet duidelijk waarneembaar buitenspel is het verkregen voordeel verwaarloosbaar en krijgt de aanvallende partij volgens de regels gewoon het voordeel van de twijfel.
-
@sirclitjeslikker_nl said in Eredivisie:
Valt ook genoeg te zeggen voor de VAR, ben opzich geen tegenstander.
Vind het wel onzinnig dat hij gaat kijken of iemands grote teen misschien buitenspel stond. Bij niet duidelijk waarneembaar buitenspel is het verkregen voordeel verwaarloosbaar en krijgt de aanvallende partij volgens de regels gewoon het voordeel van de twijfel.
Vind ik ook
-
is nu 50/50 als de VAR wordt ingeschakeld
-
maar wel weer een leuke optie erbij voor Unibet,,, hoeveel keer per wedstrijd wordt de VAR gebruikt
-
@timeenennaam_nl said in Eredivisie:
https://eredivisie-stream.net/spelen/ heeft meestal beter beeld dan hesgoal, mjah.
oh moet ik me ook nog eens registreren. Had je best ff mogen zeggen
-
@bringdaruckus_nl
Huh? Nee? -
@timeenennaam_nl
ik krijg melding dat ik moet registreren/ dus maar weer oldskool roja directa gedaan -
@bringdaruckus_nl
Onzin, gewoon wegklikken man -
Real Madrid wordt het dus, de op 1 na gunstigste ploeg van wat we konden loten.
WZAWZDB
-
@spectraaaaa_nl cl avontuur is na real madrid voorbij voor jullie
-
@yassin-mansousri_nl Dat wil ik nog wel zien. Real verliest twee keer van CSKA en draait echt superslecht in de competitie. In tegenstelling tot Barca hebben ze niet (meer) een ster die het toch wel even voor ze oplost als het minder gaat.
Wat @spectraaaaa_NL zegt klopt gewoon dit was de een na gunstigste loting. PSG, Barca, MC, Juve en Dortmund zijn echt sterker op dit moment. -
@bjorn2321_nl said in Eredivisie:
perslecht in de competitie. In tegenstelling tot Barca hebben ze niet (meer) een ster die het toch wel even voor ze oplost als het minder gaat.
Andere kant Real is nu tijdelijk in een dip, die zijn dat waarschijnlijk helaas niet meer in feb/maart..al hoop ik van wel..
Ronde erna AS Roma..en dan wie weet wie er geloot kan worden..PSG ?
Ajax-Barcelona in de finale, waarbij de halve selectie van Barca last heeft van het norovirus en Ajax toch de CL wint... -
@l-r-van-kessel_nl said in Eredivisie:
perslecht in de competitie. In tegenstelling tot Barca hebben ze niet (meer) een ster die het toch wel even voor ze oplost als het minder gaat.
Andere kant Real is nu tijdelijk in een dip, die zijn dat waarschijnlijk helaas niet meer in feb/maart..al hoop ik van wel..
Ajax-Barcelona in de finale, waarbij de halve selectie van Barca last heeft van het norovirus en Ajax toch de CL wint...Ajax wint de cl Echt niet, Ajax hoort in de slechtste 6 van de 8ste finale. Tegen real wordt het misschien nog wel spannend, maar toch is Real Madrid 10 stappen te hoog voor Ajax.
Daarnaast als Ajax alsnog de Kwartfinale haalt, is dat het eindstation. We zullen dan sws 5 poulewinnaars terug ziet, Die andere 2 kunnen Manchester United(tegen PSG) en Liverpool(tegen Bayern München) zijn.
7 Topploegen die dus niet te verslaan zijn. -
@yassin-mansousri_nl said in Eredivisie:
Ajax-Barcelona in de finale, waarbij de halve selectie van Barca last heeft van het norovirus en Ajax toch de CL wint...Ajax wint de cl Echt niet, Ajax hoort in de slechtste 6 van de 8ste finale. Tegen real wordt het misschien nog wel spannend, maar toch is Real Madrid 10 stappen te hoog voor Ajax.
Daarnaast als Ajax alsnog de Kwartfinale haalt, is dat het eindstation. We zullen dan sws 5 poulewinnaars terug ziet, Die andere 2 kunnen Manchester United(tegen PSG) en Liverpool(tegen Bayern München) zijn.
7 Topploegen die dus niet te verslaan zijn.Kortzichtige kijk op het voetbal heb je man. Anno 2018 kan elke ploeg elke ploeg verslaan, zeker in de CL kom je altijd wel wat verrassingen tegen. Ik geef Ajax een degelijke kans tegen Real, zeker in Amsterdam zal Real het moeilijk hebben vrees ik. Daarna wordt het moeilijk, maar alles kan.
-
ha, als er nou één competitie is met weinig verrassingen dan is het de Champions League wel. Negen van de tien keer gaat de favoriet door. Daarom was het ook zo schokkend dat Roma van Barcelona won
-
@dominicm_nl said in Eredivisie:
Daarom was het ook zo schokkend dat Roma van Barcelona won
Helaas wel ja. Maar dat was wel iets logischer dan dat Ajax wint van barca. Roma hoort ook in de Subtop Ajax net niet
@dikketuur_nl said in Eredivisie:
7 Topploegen die dus niet te verslaan zijn.Kortzichtige kijk op het voetbal heb je man. Anno 2018 kan elke ploeg elke ploeg verslaan, zeker in de CL kom je altijd wel wat verrassingen tegen. Ik geef Ajax een degelijke kans tegen Real, zeker in Amsterdam zal Real het moeilijk hebben vrees ik. Daarna wordt het moeilijk, maar alles kan.
Als je goed leest wat ik typ, zeg ik niet dat ajax geen kans heeft tegen real. Maar de cl gaan ze niet winnen
-
@dikketuur_nl Klopt maar Ajax zie ik ook de CL niet winnen maargoed, er is een kans uiteraard.
-
zie Ajax wel willen over de 2 wedstrijden. Real is geen geheel meer.
Dus Ajax gaat nog een ronde verder
-
Zonder gekke dingen tijdens wedstrijden, zoals een rode kaart die Wober pakt tegen Bayern, hebben ze tegen dit Real Madrid zeker kans. Leuke wedstrijden om te volgen.
-
@dominicm_nl said in Eredivisie:
Daarom was het ook zo schokkend dat Roma van Barcelona won
Helaas wel ja. Maar dat was wel iets logischer dan dat Ajax wint van barca. Roma hoort ook in de Subtop Ajax net niet
@dikketuur_nl said in Eredivisie:
Als je goed leest wat ik typ, zeg ik niet dat ajax geen kans heeft tegen real. Maar de cl gaan ze niet winnen
Had het meer over je uitspraak '7 topclubs die niet te verslaan zijn'