Crew8 ballon d'or
-
Haha leuke verkiezing inderdaad!
Bedankt voor het organiseren
Gefeliciteerd aan alle winnaars! -
Ik verwacht nu wel BC.
-
@furrax_nl Of een forumban
-
Lekker positief Jurgen.
-
@furrax_nl Sorry
-
Tjonge, nog top 5 met slechts een 4e plek op het NK, en 1 GF crewcomp en 1 CC gewonnen. Dat had ik niet verwacht met zo'n mager 2018. Alsnog leuk om te zien. Ik ben alleen geen vinnievuil
-
@keejos_nl Je hebt geluk dat ik kanaries leuke vogels vind.
-
@vinnievuik_nl said in Crew8 ballon d'or:
Tjonge, nog top 5 met slechts een 4e plek op het NK, en 1 GF crewcomp en 1 CC gewonnen. Dat had ik niet verwacht met zo'n mager 2018. Alsnog leuk om te zien. Ik ben alleen geen vinnievuil
Zo goed ken ik je niet dus daar spreek ik mij niet over uit.
-
@a-touch-of-magic_nl said in Crew8 ballon d'or:
Zo goed ken ik je niet dus daar spreek ik mij niet over uit.
hij maakt er zelf vuil van hoor hahaha er staat namelijk Vinnieluik
-
@keejos_nl said in Crew8 ballon d'or:
Haha spammer!
Wel een opluchting dat Yassin er met de hoofdprijs vandoor is gegaan! Van harte aan alle winnaars!
hahahaha met grote voorsprong
-
Hopelijk is de Kerst nog leuker voor je nu.
-
Ik wil ook iedereen hartelijk bedanken voor de stemmen en daardoor de eerste plek. Dat kwam als een verrassing voor mij. De managers hebben gesproken en als kenners het een terechte uitslag vinden dan voel ik mij vereerd. Fijne feestdagen allen en alvast een gezond en sportief 2019!
-
Leuke verkiezing, en terechte uitslagen lijkt me. Imp en wij beloond voor prestaties in de CC, KL voor winnen CK. Renkie ook gefeliciteerd. Ook mijn nummer 1 door winst van het NK en het beheren van de meest stabiele crew in de CC. Dat je aan het eind van de laatste CC even de weg kwijt was, kwam waarschijnlijk net te laat om je stemmen te kosten
Ha Vinnie,
Bedankt voor de felicitaties. Bij deze ook nog de felicitaties aan de andere winnaars of toppers die net buiten de prijzen vielen.
De laatste CC was geen lekkere, al zag ik dat ik van de laatste 11 wedstrijden 8 x gelijk speelde. Beetje de weg kwijt (al won ik de laatste wedstrijd was ik gewoon 7e en op doel, werd helaas 0-0 tegen het sterke team van Braamsie), maar ook veel tegenstanders die veel 120 ers in de verdediging en andere linies hadden staan en vooral 451 en andere ingravingen. Op zich begrijpelijk, toch hoop ik in de toekomst wat meer varianten te zien. 433, 343 of 442. Dat zie je nauwelijks meer bij veel managers. Maar goed dat ligt ook aan osm zelf die 451 sterk houdt. Toch ben ik een paar keer door het hele seizoen 433 te spelen kampioen geworden, dus het kan gelukkig nog wel. -
Mannen gefeliciteerd
-
@Renkie_NL
Ik heb meer dan de helft van de wedstrijden 433 gespeeld hoorVoor 442 en 343 heb ik zelden inspiratie. 523, 4231 en 541 op z'n tijd. Precies wat je zegt, 451 en 4231 waren ooit compleet onverslaanbaar op de oude engine, maar zijn helaas nog steeds te sterk...
-
@vinnievuik_nl begrijp zowiezo niet dat als jullie een team hebben van 500 mil + dat je dan nog 451- 4231 blijven spelen ? Dat moet gewoon als je boven de 200 mil komt niet meer mogelijk zijn dan horen die opstellingen niet meer beschikbaar te zijn
-
@triple-444_nl Waarschijnlijk omdat doorgaans de andere teams ook die waarde hebben, dus er per definitie aan de onderlinge verhoudingen niet zo bar veel verschilt t.o.v. begin van 't seizoen.
-
Ik wil iedereen bedanken die meegedaan heeft aan dit event. Volgend jaar zijn we terug van de partij, en hopelijk met nog meer ingevulde lijstjes.