WIDM 2019
-
We zien hoe 10 nieuwe kandidaten afreizen naar Colombia om intrigerende, spectaculaire en soms angstaanjagende opdrachten te vervullen om geld te verdienen voor de pot. Tien weken lang moeten zij lef tonen, volhardend zijn en samenwerken, niet wetende wie ze kunnen vertrouwen. Altijd met die belangrijkste vraag in het achterhoofd: Wie is de Mol? Presentatie: Rik van de Westelaken
Kandidaten oa:Nielson
Merel Westerik
Nikkie de JagerWie denken jullie dat het is?
Zelf vermoed ik dat het een vrouw is dit keer aangezien het de laatste 2 jaar een 'man' was.
Merel Westerik en Nikkie zijn mijn hoofdverdachten.. -
Ik hoop dat die dikke vette Nikkie er heel gauw uittyft en die domme Belg erachteraan ik krijg altijd zelfmoordneigingen als ik Belgen hoor praten.
-
@scheeftand_nl said in WIDM 2019:
Ik hoop dat die dikke vette Nikkie er heel gauw uittyft en die domme Belg erachteraan ik krijg altijd zelfmoordneigingen als ik Belgen hoor praten.
jij bent samen met Gianni ondertussen bekende osmer, misschien mogen jullie volgend jaar wel mee doen!
-
wat is eigenlijk het motief van de mol? like waarom zou je de boel saboteren, er valt voor jou niets te winnen. Is de mol de redder van belastingbetalend Nederland?
-
@de-boterbloemen_nl Waarom ik altijd?
-
Heb jij ook zo'n debiel Vlaams accent waar accentloossprekende Nederlanders zoals ik suïcidaal van worden?
-
@scheeftand_nl said in WIDM 2019:
Heb jij ook zo'n debiel Vlaams accent waar accentloossprekende Nederlanders zoals ik suïcidaal van worden?
Geen Grootneerlandist?
-
Ik moet de eerste aflevering nog kijken, maar twijfel een beetje of WIDM nog steeds de moeite waard is om te volgen.
-
@timeenennaam_nl said in WIDM 2019:
Ik moet de eerste aflevering nog kijken, maar twijfel een beetje of WIDM nog steeds de moeite waard is om te volgen.
Er doet een hele leuk belgse dame mee, vraag maar aan @Scheeftand_NL !
-
Ik snap je opmerking..het is net als het forum hier wel langzaam verder aan het doodbloeden..
Al die semi bekende NL'ers + Belg dit jaar (echt waarom?)
Maar toch, zie het dan als reisprogamma en ontdek Colombia.
-
Heb dit programma nooit gevolgd, vorige week de eerste aflevering gezien. Ga het proberen te volgen, zoveel mensen die er lyrisch over zijn...
@l-r-van-kessel_nl said in WIDM 2019:
Maar toch, zie het dan als reisprogamma en ontdek Colombia.
Daarom die Belg dus, die doet 3OpReis
-
Nooit geweten, ken haar alleen van Robinson (dat deed zij toch?)
Wel belachelijk dat de NPO een Belg in dienst neemt voor 3 op reis..verspilling van je belastinggeld en NL talent..schande!
-
Ik vind een Belg wel oké in een Nederlands programma, want ik erken de onafhankelijkheid van België niet #ok Vlaanderen is in mijn ogen gewoon onderdeel van het Koninkrijk der Nederlanden.
-
Idd ik ook niet dan winnen we misschien het WK
-
@l-r-van-kessel_nl Belgen zijn leuk.
-
This post is deleted!
-
laat nikkie de volgende zijn
-
Please. Ik had Nikkie nog liever weg gehad dan Belg. Zoveel lelijkheid en nepheid kan ik echt niet aan. Het enige positieve dat ik aan dat lelijke wicht kan bedenken is het XXXXXXL t-shirt dat ze in de eerste aflevering droeg.
-
Evi is gewoon chille Belg, maar ze was een beetje hyper omdat haar hoofd het spel niet aankon. Ze was zelf ook blij dat ze eruit was, daarom was ze all-in gegaan op 1 iemand. Nikkie daarentegen is irritant en lelijk, heeft gewoon extra riolering laten aanleggen om haar make-up weg te spoelen als ze een keer onder de douche stapt.
-
@suiz-luárez_nl Welke Evi?