Politiek
-
@dominicm_nl said in Politiek:
Rechtszaken blijken altijd genuanceerder te zijn als je ze nader bestudeert. De standaard voor bewijsmateriaal ligt bovendien heel hoog, en dat is maar goed ook.
Ja zoals wanneer je 2 homo's met een betonschaar gaat bewerken en daarbij "kankerhomo's" roept en dat dan niet bewezen is dat het om antihomogeweld gaat en je daarom met een fopstraf wegkomt #triest
-
gebeurt wekelijks bij VI op veronica,,, die homootjes moeten wat meer karakter tonen en wat kunnen incasseren, betonschaar gaat net iets te ver.
-
@oioihillegom_nl said in Politiek:
gebeurt wekelijks bij VI op veronica,,,
wat gebeurt er precies wekelijks bij vi komma komma komma?
-
komma komma..Homo s te kakken zetten.
-
Haha ja lol homo's te kakken zetten doe ik ook altijd in de voetbalkantine met een betonschaar hihi rofl
-
komma komma puntje puntje puntje
-
mooie partie wordt deze dan.. al die lui een zetel en lallen in de zaal.
als die kut van de paarden partij aan het woord komt, volume harder.
kijken hoelang dit weer gaat duren
-
@kagchelland_nl AKA Pondje meer of minder fatser
Zitten zeker veel homo s bij je op de club zeker om je eigen fiets open te knippen?
Lul niet, jij laat als eerste je zeepje vallen. hahaha
-
Wat een top Jensen vandaag, een verademing!
Hopelijk wordt 20 maart minstens even aangenaam.
-
@oioihillegom_nl said in Politiek:
@kagchelland_nl AKA Pondje meer of minder fatser
Zitten zeker veel homo s bij je op de club zeker om je eigen fiets open te knippen?
Lul niet, jij laat als eerste je zeepje vallen. hahaha
Oef dit doet wel ff pijn hoor...
-
@suiz-luárez_nl said in Politiek:
@dominicm_nl said in Politiek:
Rechtszaken blijken altijd genuanceerder te zijn als je ze nader bestudeert. De standaard voor bewijsmateriaal ligt bovendien heel hoog, en dat is maar goed ook.
"kankerhomo's"
Yes voor het eerst in 11 jaar dit woord kunnen typen op OSM zonder ban nu jinx ik het waarschijnlijk maarja
-
Gianni, heb jij je titel al?
grijp is in bij die bloedzuigers
-
Waar gaan we voor welke provincie op stemmen op 20 maart?
-
FvD in Zuid-Holland
-
-
FVD gaat ff warmdraaien voor de tweede kamerverkiezingen (over een half jaartje ofzo?) 10/75 zetels in de eerste kamer.
-
Nou, maar eens de stemwijzer ingevuld (Overijssel). Beetje verrassend dat PvdA zo hoog naar voren komt; D66 en VVD had ik wel verwacht. Zal tussen die twee gaan.
-
@l0rdshishio_nl said in Politiek:
Nou, maar eens de stemwijzer ingevuld (Overijssel). Beetje verrassend dat PvdA zo hoog naar voren komt; D66 en VVD had ik wel verwacht. Zal tussen die twee gaan.
Je gaat toch niet deze nepcoalitie steunen. Wat je ook doet, stem iig niet op een coalitiepartij.
-
@suiz-luárez_nl ik ben best tevreden over deze coalitie en vind de meeste partijen die niet deelnemen aan de coalitie helemaal niks.