Tussenstanden CrewCup
-
@triple-444_nl said in Tussenstanden CrewCup:
@dave-jansen_nl wat jij zegt klopt niet met bericht van Jürgen boven jou
wat ik zeg klopt wel alleen ziet hij het in de CC anders dan in de KL hahaha
-
Ooit, toen de CC nog op individuele basis werd gespeeld, betekende degradatie van 1 persoon van OSU uit de CL de degradatie van 1 extra persoon van OSP (Chris Albers) vanuit de EL. Toen betekende dat een extra promovendus vanuit de eredivisie (en dat was ik, vandaar dat ik het nog weet). Dus nee, het is niet altijd zo geweest Jurgen
-
@keejos_nl Enkele nummers staan verkeerd, 5 staat boven de 4. 12 staat boven de 11, 15 boven de 14. 24 en 25 staan boven 21, 22 en 23. en nog een aantal andere
-
@yassin-mansousri_nl Dat kan ja, er is gesorteerd op de laatste kolom en ik heb de eerste kolom niet aangepast. Maar maakt weinig uit.
-
@keejos_nl oke
-
Volgens mij mis ik wat CC punten bij fc Voetsiebal of ligt dat aan mij? Kan me niet herinneren dat wij er zoveel hebben laten schieten..... alvast bedankt voor de reactie.
-
@vundezz_nl Ik zie jullie er inderdaad 2x in staan. Ik zal de punten even bij elkaar optellen.
-
@keejos_nl FC Augsburg staat 10e. MCDAWOUDY. en Eintracht Frankfurt 18
-
Volgens jullie line-up zou dat anders zitten. Maar uiteindelijk maakt het qua score niks uit. Heb 'm nu aan 't juiste team gekoppeld. Vanaf morgen zie je dat terug.
-
Beker Eredivisie B