LFS-Cup Discussietopic
-
@the-best-manager-in-the-world_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
Vandaag is alweer de laatste ronde van fase 2. Gelieve de eindstanden zo snel mogelijk te plaatsen!
Morgen zal bekend worden wie naar de finale zullen gaan.
- Startdatum eerste fase finale: Maandag 14 januari
-
Oh potverdikkie, helemaal vergeten!
Ik denk dat het handiger is om een botsing met de CC te voorkomen. De startdatum gaan we daarom even 1 dagje terugschuiven.
NIEUWE STARTDATUM: ZONDAG 13 JANAUARI, ROND 21:00
-
@thebestmanagernl
Combi met CC kwam juist mooi uit ivm toch beschikbaar moeten zijn die avond.
Zondagavond komt echt totaal niet uit! -
@braamsie-_nl Eens en bovendien zit je dan niet met een actie van GB dat dan nog loopt.
-
@braamsie-_nl Dan laat maar op zondagavond staan hihi
-
Ik heb inderdaad vernomen dat dit weekend een speedy scout event is. Het lijkt me daarom toch handiger om inderdaad op Maandag te starten.
-
Maandag is prima voor mij en zie de loting wel verschijnen dit weekend!
-
Loting komt eind vd middag online!
-
Deze was ik nog vergeten te posten, dus bij deze!
Morgen na de laatste speelronde ontvang ik graag weer de eindstanden
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Net op tijd
-
Aangezien de laatste wedstrijd gespeeld is en er nog geen sheet is gepost zet ik even voor de zekerheid de stand neer:
zodat de sheet toch kan worden ingevuld
-
Ik ga straks beide sheets maken, bedankt @Yassin-Mansousri_NL !
-
Wegens mijn wintersport zal de eindstand van fase 1 iets later komen dan gepland.
Tweede fase finale start maandag 11 feb!
-
Morgen komt de tussenstand na fase 1 en de loting voor fase 2!
-
Dat zou erg fijn zijn, want het is handig om te weten welke teams we moeten nemen als we morgenavond gaan beginnen.
-
Nu ben ik lekker op wintersport
-
Beste managers, na een week lang te hebben genoten op de piste, is het nu tijd om aan de laatste fase te beginnen van de LFS Cup! Voordat we overgaan op de loting van fase 2, gaan we eerst even kijken naar de tussenstand na de eerste fase:
Zoals te zien is ligt het veld dicht bij elkaar! Een verschil van 840 punten tussen de nummer 1 en de nummer laatst is nog te repareren met een overtuigende tweede fase! De ranking kan dus weer heel anders zijn aan het einde van de streep!
Voor de tweede fase van de finale gaan we naar een competitie waar zich ontzettend veel kwaliteit bevindt: De Europese Kampioenschappen B! Hieronder volgen de pakketten:
Teamwork zal met deze teams ontzettend van belang zijn! Er is vanaf het begin veel materiaal om mee te schuiven, dus ook de kleine teams kunnen zich, bij goed samenspel, snel ontwikkelen! Ook deze competitie zal nog een SheetDS correctie krijgen ... dan nu de loting!
-**-
Dit geeft het volgende:
- Punani All Stars speelt met Pakket C
- The Gladiators speelt met Pakket A
- Kings of the Mountain speelt met Pakket G
- Vayafee speelt met Pakket D
- R&R speelt met Pakket F
- Team Jansen speelt met Pakket B
- Team Ippon speelt met Pakket H
- Looking for Goodfellas speelt met Pakket E
-**-
Nog een paar korte dingetjes:
- De lineups hoeven van te voren niet aangegeven te worden, dit om niet aan elkaar te verklappen wie op welk team zal zitten bij de aanvang.
- Je kan je opgeven als mod! Dit zal ik morgenmiddag rond half zes loten.
- Start is Maandag 11 februari, rond 21:00 ( morgen dus )
- Directe Sales zijn NIET toegestaan.
Succes Allen!
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Even een vraagje: Je hebt nu Pakket C met DS1 en DS10, Pakket D heeft bijvoorbeeld DS4 en DS10. Ik snap dat je de TW naast elkaar zet om dat zo eerlijk mogelijk te krijgen, maar dan zullen morgen pakket C en D gelijk zijn na de correctie in DS? Dit even als voorbeeld. Voor andere pakketten gaat dit natuurlijk ook op.
-
hoe is de loting nou gedaan want je komt op hele ander pakketten uit.
als ik boven kijk zijn wij (team Jansen) nummer 5 en staat er achter 5 een F in je loting wat dus betekend dat we pakket F hebben of zie ik het verkeerd??er staat nu dat we pakket B hebben, klopt denk ik niet toch
-
@santheman11_nl Dit zal inderdaad gecorrigeerd worden. Deze wissel is gedaan om de totale waardes dichter bij elkaar te houden.
@Dave-Jansen_NL ik heb dezelfde lijst gebruikt als bij de loting van de eerste fase. De loting die je dus onderaan ziet is gewoon correct. De eerste tabel geeft alleen de tussenstand aan.