Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. Nederlands Forum
  3. OSM: Het Spel
  4. Seizoen voorbij. Wat nu?

Seizoen voorbij. Wat nu?

Scheduled Pinned Locked Moved OSM: Het Spel
41 Posts 17 Posters 23.7k Views 2 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • FC Eddie_NLF FC Eddie_NL

@De-Boterbloemen_NL

Is dat een open sollicitatie voor de functie van moderator? πŸ˜› Wel een goede vraag overigens πŸ˜‰

@John-Carbon_NL

Welkom op OSM en het forum. Dank je voor je feedback wat betreft dit topic. Dat is namelijk de insteek van dit topic πŸ™‚ Ik zal even op een paar punten reageren.

• Teams kiezen:

De grotere clubs zijn behoorlijk populair op OSM, dus de kans is vrij groot dat de topclubs al bezet zijn. Op OSM geldt: Wie het eerste komt, heeft als eerste de keuze. De engine achter OSM maakt van tijd tot tijd ook nieuwe competities aan. Dit gebeurd tijdens de simulatieronde (van 20:00 uur tot 22:00 uur). Je zou dus kunnen wachten totdat er weer een nieuwe competitie wordt aangemaakt en hopen dat de topclubs nog niet bezet zijn.
    Wil je niet wachten dan zijn er nog 2 andere mogelijkheden:
    a. Betaal 200 Bosscoins om een bezet team alsnog te gaan managen in een nieuwe competitie.
    b. Maak je eigen competitie aan waardoor je de moderator van de competitie bent en als eerste de keus hebt om een team te kiezen.
    Tevens kan je instellingen maken wat er wel en niet mogelijk is binnen je competitie ( bijvoorbeeld: transfers, trainingskampen en timers
    versnellen). Dit kost 20 Bosscoins per team, dus een competitie in ItaliΓ« (20 teams) kost 400 Bosscoins.

• Stadion uitbreidingen:

Je stadion volledig uitbreiden kan alleen als je Bosscoins betaald om de timer direct te laten aflopen. Waarna je meteen weer met de volgende stap verder kan. Laat je de timer elke keer helemaal aflopen dan zal je je stadion niet volledig kunnen uitbreiden. Dit is bewust zo gedaan in de hoop dat gebruikers Bosscoins gaan kopen.

Zoals De Boterbloemen al aangaf: Wat zou er aangepast/toegevoegd kunnen worden zodat het voor jou duidelijk was dat je aan het einde van het seizoen weer opnieuw moet beginnen?

De Boterbloemen_NLD Offline
    De Boterbloemen_NL
    wrote on last edited by

@FC-Eddie_NL said in Seizoen voorbij. Wat nu?:

@De-Boterbloemen_NL

Is dat een open sollicitatie voor de functie van moderator? πŸ˜› Wel een goede vraag overigens πŸ˜‰

@John-Carbon_NL

Welkom op OSM en het forum. Dank je voor je feedback wat betreft dit topic. Dat is namelijk de insteek van dit topic πŸ™‚ Ik zal even op een paar punten reageren.

• Teams kiezen:

De grotere clubs zijn behoorlijk populair op OSM, dus de kans is vrij groot dat de topclubs al bezet zijn. Op OSM geldt: Wie het eerste komt, heeft als eerste de keuze. De engine achter OSM maakt van tijd tot tijd ook nieuwe competities aan. Dit gebeurd tijdens de simulatieronde (van 20:00 uur tot 22:00 uur). Je zou dus kunnen wachten totdat er weer een nieuwe competitie wordt aangemaakt en hopen dat de topclubs nog niet bezet zijn.
    a. Betaal 200 Bosscoins om een bezet team alsnog te gaan managen in een nieuwe competitie.
    b. Maak je eigen competitie aan waardoor je de moderator van de competitie bent en als eerste de keus hebt om een team te kiezen.
    Tevens kan je instellingen maken wat er wel en niet mogelijk is binnen je competitie ( bijvoorbeeld: transfers, trainingskampen en timers
    versnellen). Dit kost 20 Bosscoins per team, dus een competitie in ItaliΓ« (20 teams) kost 400 Bosscoins.

• Stadion uitbreidingen:

Je stadion volledig uitbreiden kan alleen als je Bosscoins betaald om de timer direct te laten aflopen. Waarna je meteen weer met de volgende stap verder kan. Laat je de timer elke keer helemaal aflopen dan zal je je stadion niet volledig kunnen uitbreiden. Dit is bewust zo gedaan in de hoop dat gebruikers Bosscoins gaan kopen.

Zoals De Boterbloemen al aangaf: Wat zou er aangepast/toegevoegd kunnen worden zodat het voor jou duidelijk was dat je aan het einde van het seizoen weer opnieuw moet beginnen?

Betaald dat een beetje πŸ˜‰ ?

'Het zijn alleen oppervlakkige mensen die niet beoordelen op uiterlijk' - Oscar Wilde

FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
    0
    • De Boterbloemen_NLD De Boterbloemen_NL

@De-Boterbloemen_NL

@John-Carbon_NL

• Teams kiezen:

• Stadion uitbreidingen:

Betaald dat een beetje πŸ˜‰ ?

FC Eddie_NLF Offline
      FC Eddie_NLF Offline
      FC Eddie_NL
      Moderator NL
      wrote on last edited by

@De-Boterbloemen_NL

8 euro per dag + een eventuele eindejaarsbonus πŸ˜‰

De Boterbloemen_NLD 1 Reply Last reply
      0
      • FC Eddie_NLF FC Eddie_NL

@De-Boterbloemen_NL

De Boterbloemen_NL
        wrote on last edited by

@De-Boterbloemen_NL

Nou, stel dan maar vast een contracje op πŸ˜„

'Het zijn alleen oppervlakkige mensen die niet beoordelen op uiterlijk' - Oscar Wilde

1 Reply Last reply
        0
        • TheBestManagerNLT Offline
          TheBestManagerNLT Offline
          TheBestManagerNL
          wrote on last edited by

@tiekerhook_nl Oke doei

WCC Winner 18/19 | WNT Winner 18/19 | Division 1 CCL Winner | Oldskool Battle Fanatic |

maricja_NLM 1 Reply Last reply
          1
          • TheBestManagerNLT TheBestManagerNL

@tiekerhook_nl Oke doei

maricja_NLM Offline
            maricja_NLM Offline
            maricja_NL
            wrote on last edited by

@thebestmanagernl Lief doen, Rein

Shine like the way you do

Former NL Staff Support ~~ Former OSM Volunteer

1 Reply Last reply
            0
            • Cutters Choice_NLC Offline
              Cutters Choice_NLC Offline
              Cutters Choice_NL
              Dutch Users
              wrote on last edited by

@jelmer75675_nl Is al vaak voor gesteld.

Crew-Beheerder Just Relax | Juli 2009 - Juli 2013 | Juli 2016 - Juli 2020
              Vice-Beheerder Just Relax | Juli 2013 - Juli 2014 | Juli 2020 - heden.
              Lid van Just Relax sinds mei 2009
              #WZJRWZDB

1 Reply Last reply
              0
              • maricja_NLM Offline
                maricja_NLM Offline
                maricja_NL
                wrote on last edited by

@the-best-32_nl Een groepsfase en daarna een knock-out fase gaat helaas niet op OSM. Alle competities zijn in normale competitie vorm, waarbij het wel mogelijk is om het bekertoernooi uit te schakelen.

Of dit in de toekomst ook mogelijk wordt, durf ik niet te zeggen.

1 Reply Last reply
                0
                • Kefvin B_NLK Offline
                  Kefvin B_NLK Offline
                  Kefvin B_NL
                  Dutch Users
                  wrote on last edited by

3 en 6 waarom 6 ? Het lijkt mij een keertje leuk als je bijvoorbeeld een club uit de Nederlandse competitie ( 3 of 2 e divisie hebt ) waar je kampioen mee word en ook mee kan ' promoveren ' helaas is dat met osm niet mogelijk. Maar wie weet in de toekomst πŸ™‚

1 Reply Last reply
                  0
                  • maricja_NLM Offline
                    maricja_NLM Offline
                    maricja_NL
                    wrote on last edited by

@koning-phillip_nl Het is nooit kansloos om aan een 433 te schroeven. Ik heb zelf 4 varianten 433. En na het ONK, weet ik dat ik moet kijken of ik een andere kan ontwikkelen. 451 is zeker een sterke tactiek (soms te sterk) maar iedere tactiek is te verslaan.

Pas geleden was ik mijn tactiek aan het begin van een seizoen vergeten in te stellen. De eerste 2 wedstrijden won ik wel. En met duidelijke statistieken ook. Pas bij de 3e wedstrijd, toen ik de felheid van mn spelers wilde aanpassen, zag ik dat mijn eigen tactiek niet stond, maar de cpu iets in elkaar had geflanst haha. Kan ik daar mooi weer op voort borduren πŸ˜„

1 Reply Last reply
                    4
                    • Choukou_NLC Offline
                      Choukou_NLC Offline
                      Choukou_NL
                      Dutch Users
                      wrote on last edited by

Ik wil optie 5 en daarna optie 4. Leuk als er weer een extra uitdaging bijkomt in de vorm van statistieken. Uiteindelijk draait het toch allemaal om de beste worden in iets. De een mp, de ander topscorer, ander weer minste tegendoelpunten, of meeste voor enz...

1 Reply Last reply
                      0
                      Reply
                      • Reply as topic
                      Log in to reply
                      • Oldest to Newest
                      • Newest to Oldest
                      • Most Votes

• 1
                      • 2
                      • 3
                      • Login