Kanarifuglene: [KL] League
-
@a-touch-of-magic_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Voor een rechtstreekse promotie naar KL1 wil ik deze wel aanmaken.
Haha goeie poging, maar nee. Maar goed, ik laat het aan alle talenten in KL1 over om te zien wie zijn verantwoordelijkheid pakt. Ik ben uit eten vanavond, dus maak er maar wat van..
-
@keejos_nl mag ik hem wel aanmaken om 8 uur of moet ik wachten tot dat er een moderator is voor KL 1 ?
Bedankt voor de instellingen YM! -
@a-touch-of-magic_nl Aan vriendjespolitiek doen we niet meer.
-
@jordyrcjr_nl Kun je wel gaan aanmaken. Desnoods ga ik KL1 op me nemen als er niemand anders is
-
@douwe-kooistra_nl mooi!
-
Dan weten we het.
De Kanarifuglene League Gaat Sowieso beginnen -
@jordyrcjr_nl Yoo, stuur je mij ook een invite? Ik heb de plek van Pieter Pacolet ingenomen, hij speelt namelijk in de KL1.
Alvast bedankt
-
@yassin-mansousri_nl Ik sta er niet tussen, wel ene the Best94
-
@the-beast94_nl Douwe had hetzelfde soort probleem. Ik ga het aanpassen
-
@the-beast94_NL Haal je me nou voor de gek? Je staat er gwn tussen
-
@choukou_nl waar staat dat?
-
@choukou_nl In KL2 dan zeker, aangezien Pieter in KL1 blijft.
-
@douwe-kooistra_nl ja klopt, staat 1 of 2 pagina's terug ergens.
-
@douwe-kooistra_nl Pieterpacolet stond ingedeeld in KL1 en KL2 maar hij had promotie dus mocht Choukou zijn plek innemen.
@Choukou_NL ik heb je gister al toegevoegd aan mn vriendenlijst om je vandaag uit te nodigen, dus komt goed -
Ik heb iedereen uitgenodigd voor KL2.
Zoals besproken neemt Choukou de plaats in van PieterPacolet.Zorg dat je het juiste team pakt, succes iedereen!
-
Bij mij ook iedereen uitnodiging ontvangen!
-
@douwe-kooistra_nl thanks... had een DM gestuurd naar @Keejos_NL maar os nu al geregeld.... succes mannen
-
@vundezz_nl Haha oke, dan had ie dat hier even moeten melden. Mag jij volgende keer
-
@douwe-kooistra_nl had idd slimmer geweest... haha is goed
-
Vraag, mogen we spelers verkopen of niet?