Voetbal: De Nederlandse competities
-
Het gat is weer gereduceerd tot 4 punten. Nu hopen dat PSV blijft aanmodderen.
-
Fc Dordt is het nieuwe jong Feyenoord, optie 2 is om Feyenoord AV verder door te laten stromen in de toekomst zijn ze er ook alsnog.
Ajax en Feyenoord amateurs mogen volgens mij ook gewoon promoveren (niet 100% hierover).
Ja weer een weekend nu is Ajax de enige van de traditionele top 3 die wint. Het word nog een spannende rit tot 12 mei..
Ajax-Utrecht
AZ-PSVBeslissing valt op de laatste dag..Ajax wint met 3-1 en AZ met 2-1 in de laatste minuut door Stengs en Ajax is kampioen~!
-
Zijn we eindelijk van Eiting verlost en dan ziet ten Hag opeens iets in Ekkelenkamp. Zie nog liever de Wit invallen
-
@bringdaruckus_nl said in Eredivisie:
Zijn we eindelijk van Eiting verlost en dan ziet ten Hag opeens iets in Ekkelenkamp. Zie nog liever de Wit invallen
Ja waar is die Eiting eigenlijk? Niet dat ik hem mis
-
@l-r-van-kessel_nl said in Eredivisie:
Fc Dordt is het nieuwe jong Feyenoord, optie 2 is om Feyenoord AV verder door te laten stromen in de toekomst zijn ze er ook alsnog.
Ajax en Feyenoord amateurs mogen volgens mij ook gewoon promoveren (niet 100% hierover).
Ja weer een weekend nu is Ajax de enige van de traditionele top 3 die wint. Het word nog een spannende rit tot 12 mei..
Ajax-Utrecht
AZ-PSVBeslissing valt op de laatste dag..Ajax wint met 3-1 en AZ met 2-1 in de laatste minuut door Stengs en Ajax is kampioen~!
PSV in de laatste minuut verliezen yeah right even realistisch blijven mr. L.R. van Kessel
-
Tsja hij wilt toch een X aantal debutanten op zn naam hebben staan vermoed ik.
Eiting komt voorlopig te kort, eventueel een verhuur aan een subtopper in de Eredivisie aankomend seizoen zodat hij zich daar kan bewijzen.Karma van het gehele seizoen..PSV verliest kampioenschap in de blessuretijd a lá Schalke 20jaar geleden (Toen won Bayern terwijl Schalke al was afgelopen..)
-
Karma bestaat niet en al helemaal niet voor PSV
-
@scheeftand_nl said in Eredivisie:
Geblesseerd, hoe dat mogelijk is met dat trage tempo en geen duels aangaan is mij ook een raadsel
-
@l-r-van-kessel_nl Maar Ekkelenkamp heeft al 4/5! keer in Ajax 1 mogen opdraven. Dus het was geen debuut. Neem dan Gravenberch mee. Of Traore.
-
Geblesseerd, hoe dat mogelijk is met dat trage tempo en geen duels aangaan is mij ook een raadsel
XD
-
Godver, PEC heeft ook bezwaard aangetekend. Dan gaat het natuurlijk nooit door.
-
Begrijp eigenlijk niet waarom PEC Zwolle bezwaar aantekent. Op ieder moment van iedere willekeurige dag verliezen ze normaliter van Ajax.
-
Godver, PEC heeft ook bezwaard aangetekend. Dan gaat het natuurlijk nooit door.
Geen paniek joh, PSV en PEC gaan toch die Beroep verliezen van die Ajacieden in Zeist...
Alleen maar competitie vervalsing in het voordeel van Ajax... Mooi hoor KNVB, Daarom is de regel VAR(Volgens Amsterdamse Regels) ingevoerd -
@yassin-mansousri_nl said in Eredivisie:
Geen paniek joh, PSV en PEC gaan toch die Beroep verliezen van die Ajacieden in Zeist...
Alleen maar competitie vervalsing in het voordeel van Ajax... Mooi hoor KNVB, Daarom is de regel VAR(Volgens Amsterdamse Regels) ingevoerdVolgens mij is er hier een Feyenoorder die bang is dat ze aankomende woensdag een pak op de broek gaan krijgen.
-
@fc-eddie_nl het is letterlijk 11 tegen 13 Volgende Week woensdag, Ajax met hun 11 spelers + De scheids + de VAR
-
Het aankopen van Tadic is dus nog ergens anders goed voor gebleken.
Een zeer aparte beslissing van de KNVB. Als je als Nederlandse club wilt overwinteren in de Champions League, dan zal je wel 3 wedstrijden in de week moeten kunnen spelen. Overigens is dat gehuil van Gerbrands ook gewoon uit eigenbelang. Met Real Madrid uit in het verschiet en na de zware wedstrijd in de Kuip, zou het zo maar kunnen dat Ajax punten gaat verspelen tegen PEC. PSV draait ook voor geen meter, dus elke extra puntjes die ze kunnen uitlopen hebben ze wel nodig.
-
@yassin-mansousri_nl said in Eredivisie:
@fc-eddie_nl het is letterlijk 11 tegen 13 Volgende Week woensdag, Ajax met hun 11 spelers + De scheids + de VAR
Eh, je bedoelt 12 tegen 13 dan hé
-
@fc-eddie_nl die 2 hebben de macht in de wedstrijd, het legioen niet
-
Het indekken is alvast begonnen zie ik
-
Gedoe om niks van beide kanten.
Mooi dat de KNVB meegaat voor de belangen van de Nederlandse competitie. Echter hadden ze dit ook voor de thuiswedstrijd van Ajax al mogen doen.
Andere kant, PEC thuis is een mooie warmdraaier voor de pot tegen Madrid en eerder nadelig om dit voor AZ uit te hebben(vanwege progamma ervoor).Dat PEC hier niet blij mee is kan ik inkomen, dat de 52.000 Ajax supporters in het stadion hier niet blij mee zijn vind ik eerder logisch, want als je vanuit het hele land richting de Arena moet in de spits is natuurlijk verschrikkelijk.
Laten 'we' Feyenoord, Madrid,****,PEC & AZ allemaal maar oprollen zodat we nog op alle fronten meedoen en met pech verliezen we van Feyenoord,Madrid & AZ en zijn we gelijk uitgespeeld...