Darten
-
Vergeet bijna mijn eigen voorspellingen online te zetten.
Gerwyn Price v. James Wade 5-7
Steve Lennon v. Peter Wright 4-7
Michael van Gerwen v. Rob Cross 7-4
Michael Smith v. Daryl Gurney 7-3
Mensur Suljovic v. Raymond van Barneveld 5-7 -
Ik ben blijkbaar de Winnaar deze Ronde...
Maar 0 punten gepakt bij Price-Wade terwijl ik eerst 6-6 zei -
Mijn verslag volgt zo snel als mogelijk. Ben niet zeker of het vanmiddag lukt.
-
United Premier League - speelronde 3
Opnieuw kregen we een speelronde vol spektakel voorgeschoteld. Rob Cross wist op het nippertje een whitewash te voorkomen door toch 2 legs op het scorebord te plaatsen. Ondanks de vele successen blijft Mighty Mike hongerig naar meer, gezien het feit dat hij toch enigszins teleurgesteld was in zichzelf vanwege het weggeven van voornoemde legs. Daarnaast lijkt Barney inmiddels een patent te hebben op het maken van comebacks. Wederom krijgt hij het voor elkaar om een flinke achterstand om te zetten in een gelijkspel. Wanneer pakt Barney eens de volle buit?
Uiteindelijk zijn de volgende uitslagen tot stand gekomen:
Scores:
De wedstrijden in de Unibet Premier League blijven lastig te voorspellen. Tijdens speelronde 2 vlogen bijvoorbeeld de correct voorspelde uitslagen rond de oren. Speelronde 3 was toch lastiger te voorspellen. De scores zijn als volgt uitgevallen:
- Yassin (6 punten)
- Erwin (5 punten)
- Jelle (3 punten)
- Lesley (2 punten)
Het rekenwerk van @Yassin-Mansousri_NL is meer dan uitstekend. Hij verwachtte immers al dat hij deze speelronde gewonnen had. Yassin deed vooral goede zaken met de laatste wedstrijd van de avond. Niettemin mag ook de prestatie van @FC-Eddie_NL benoemd worden. Mijn complimenten voor de prestaties, heren!
Tussenstand:
Yassin scoort nu twee weken op rij de nodige punten en daarmee doet hij uitstekende zaken in het klassement. Inmiddels komt Erwin ook sterk opzetten. Het klassement ziet er momenteel als volgt uit:
- Yassin (17 punten)
- Jelle (16 punten)
- Erwin (14 punten)
- Lesley (9 punten)
De strijd om de koppositie ligt volledig open en blijft ongekend spannend. Daarentegen ben ik al vrij zeker van de laatste plaats, vooral als ik de komende weken blijf scoren zoals ik nu doe.
-
Blijft inderdaad spannend bovenin. Heb het verschil met Jelle weer wat terug kunnen brengen. Nu wel ervoor zorgen dat Yassin niet te ver uit gaat lopen.
-
9-darters vallen weer als rijpe appeltjes van de bomen zeg.
-
Kan ik meldingen van dit topic ook uitschakelen? Ik krijg de hele tijd meldingen als er iemand reageert maar darten boeit me geen k
-
@estorilazi_nl said in Darten:
9-darters vallen weer als rijpe appeltjes van de bomen zeg.
Het houdt niet op. In dit tempo sneuvelen er records.
-
-
-
Er zijn kalenderjaren dat je maanden moet wachten voor er eindelijk eentje gegooid wordt, @EstorilAzi_NL.
-
Back-to-back dagzeges op de PC-tour voor Gerwyn Price. Dat is ook behoorlijk indrukwekkend!
-
Unibet Premier League - speelronde 4
De darters keren weer terug naar Engeland. Speelronde 4 van de Unibet Premier League wordt afgewerkt in de Westpoint Exeter. Kwartfinalist Luke Humphries mag in de eerste wedstrijd van de avond laten zien dat zijn prestatie op het WK geen toeval was. De volgende wedstrijden staan op het programma:
Luke Humphries v. Gerwyn Price
Daryl Gurney v. Rob Cross
Mensur Suljovic v. Peter Wright
Michael van Gerwen v. James Wade
Michael Smith v. Raymond van BarneveldVoorspellingen kunnen in dit topic geplaatst worden tot donderdag 28 februari 2019 20.00 uur!
-
Luke Humphries 3-7Gerwyn Price
Daryl Gurney 7-5 Rob Cross
Mensur Suljovic 6-6 Peter Wright
Michael van Gerwen 7-4 James Wade
Michael Smith 5-7 Raymond van Barneveld -
Dit keer zal ik eens tijdiger mijn voorspellingen online zetten.
Luke Humphries v. Gerwyn Price 4-7
Daryl Gurney v. Rob Cross 7-5
Mensur Suljovic v. Peter Wright 5-7
Michael van Gerwen v. James Wade 7-3
Michael Smith v. Raymond van Barneveld 4-7 -
Luke Humphries v. Gerwyn Price 3-7
Daryl Gurney v. Rob Cross 7-4
Mensur Suljovic v. Peter Wright 6-6
Michael van Gerwen v. James Wade 7-5
Michael Smith v. Raymond van Barneveld 4-7 -
Luke Humphries v. Gerwyn Price 4-7
Daryl Gurney v. Rob Cross 4-7
Mensur Suljovic v. Peter Wright 7-4
Michael van Gerwen v. James Wade 6-6
Michael Smith v. Raymond van Barneveld 5-7 -
Unibet Premier League - speelronde 4
Er valt zoveel te schrijven over deze speelronde dat ik niet weet waar te beginnen. Laat ik gewoon bij de eerste wedstrijd van de avond starten. Luke Humphries en Gerwyn Price gaven de dartsfans alles wat zij gewoonlijk wensen: breaks, hoge gemiddeldes, hoge finishes, gemiste wedstrijddarts en uiteraard een bijna 9-darter. Naar aanleiding van deze hoogstaande wedstrijd durf ik wel te stellen dat Luke Humphries geen eendagsvlieg is en er rekening met hem gehouden moet worden voor de (nabije) toekomst.
Tot slot wil ik aandacht besteden aan de Nederlandse inbreng en dan begin ik met de afzwaaiende Barney. Vooraf had ik goede hoop voor hem gezien het feit dat Michael Smith eerder deze week met spoed geopereerd moest worden vanwege een abces in zijn lies. Toch kon Barney hiervan niet profiteren en is hij nu de hekkensluiter in de Unibet Premier League.
De grootste 'shock' van de avond komt echter op naam van Mighty Mike. Door het missen van de nodige dubbels in de eerste 6 legs van de wedstrijd zette hij de deur op een kier voor James Wade en dat is nooit verstandig. James Wade benutte zijn kansen en trakteerde Mighty Mike zo op zijn eerste nederlaag van deze Unibet Premier League.
Uiteindelijk zijn de volgende uitslagen tot stand gekomen:
Scores:
Er zaten verrassende uitslagen tussen en dat is overduidelijk terug te zien aan de scores van speelronde 4. Er werd slechts één uitslag correct voorspeld. Sterker nog, er is slechts één deelnemer die punten wist te vergaren. De scores zijn als volgt uitgevallen:
- Jelle (4 punten)
- Erwin (0 punten)
- Lesley (0 punten)
- Yassin (0 punten)
Het mag duidelijk zijn dat alleen @EstorilAzi_NL complimenten verdiend voor zijn voorspellingen. Hij wist immers punten op het scorebord te krijgen. Voor de andere deelnemers geldt dat er toch meerdere redenen zijn om positief naar deze scores te kijken. Je bent namelijk niet de enige die deze speelronde net zo goed had kunnen overslaan en slechter dan dit wordt het niet.
Tussenstand:
Het is een open deur te stellen dat Jelle goede zaken doet in het klassement. Gelukkig vergaart hij slechts 4 punten, waardoor Yassin hem in het vizier houdt. Ook Erwin mag blijven hopen op meer. Het klassement ziet er momenteel als volgt uit:
- Jelle (20 punten)
- Yassin (17 punten)
- Erwin (14 punten)
- Lesley (9 punten)
Andermaal moeten de deelnemers de achtervolging op Jelle inzetten. Beter gezegd, Erwin en Yassin mogen de jacht weer openen. Voor mijzelf geldt zonder enige twijfel dat deelnemen belangrijker is dan winnen.
-
Haha mooi verslag weer