Primera División
-
@yassin-mansousri_nl said in Laliga:
@scheeftand_nl Kon ook maar ik koos voor Laliga, we zeggen bijna geen Primera División
ik heb nog nooit van La Liga gehoord
-
@Yassin-Mansousri_NL en waarom zeg je constant Laliga zonder spatie als een debiel en waarom noem je dit topic ook zo het komt erg dom over allemaal
-
Misschien had hij trek in een koekje toen hij dit topic opende, @Scheeftand_NL.
-
@dasfenêtre_nl said in Laliga:
Misschien had hij trek in een koekje toen hij dit topic opende, @Scheeftand_NL.
maibeh
-
@scheeftand_nl Dan vragen we aan @L-R-van-kessel_NL of @fc-eddie_NL om de titel te veranderen naar Primera División
-
@scheeftand_nl said in Laliga:
Nee dat is de sponsornaam. Daarom vind ik het zo debiel.
Ja de officiële naam dus. Of is het ook geen Keuken Kampioen Divisie volgens jou
-
@suiz-luárez_nl said in Laliga:
@scheeftand_nl said in Laliga:
Nee dat is de sponsornaam. Daarom vind ik het zo debiel.
Ja de officiële naam dus. Of is het ook geen Keuken Kampioen Divisie volgens jou
Nee want de officiële naam is de Eerste Divisie. Zo heet het nou eenmaal. Die sponsornamen gebruiken niemand. Ik word toch niet betaald om KEUKENKAMPIOEN divisie te zeggen of TOOTOO knvb beker of LAA LIEGAA SANTANDER. Ik wist niet eens dat de Primera División ook wel La Liga heette. Ik heb vijf pagina's van dit forum afgezocht naar een topic van de Primera División. Toen ik die niet heb gevonden, zocht ik op internet waar dat streepje ook alweer moest want als je een topic opent moet het natuurlijk allemaal wel perfect en toen zag ik dat de sponsornaam La Liga is en toen bedacht ik me dat ik een topic zag dat Laliga heet en toen dacht ik oh dan zal dat de Primera División zijn snap je het nog?
-
Topic-titel gewijzigd.
-
cool 8-) 8-) Thanks #bigsmile #rijwave #gentleman
-
Inmiddels zitten we op de 3e pagina van dit topic en er is nauwelijks gesproken over voetbal.