Darten
-
Dit is een dramatische UK Open voor de Nederlanders, al zijn er meer topspelers gesneuveld.
Dat neemt niet weg dat Nederland liefst 20 ijzers in het vuur had bij aanvang van het toernooi en momenteel is slechts Jermaine Wattimena over. Goede nieuws is dat hij gunstig geloot heeft voor de vijfde ronde. Luke Woodhouse moet hij kunnen verslaan. Momenteel tip ik Rob Cross en Gerwyn Price voor de eindwinst.
-
Jammer genoeg is het sprookje van Steve Beaton voorbij.
Tot dusver kunnen Rob Cross en Gerwyn Price nog steeds de UK Open winnen. Momenteel sta ik voornamelijk te kijken van het feit dat Michael Smith met zijn fysieke ongemak zover weet te komen.
-
Wow, Nathan Aspinall wint de UK Open!
Daarmee bewijst The Asp in navolging van Luke Humphries dat ook hij geen eendagsvlieg is en we waarschijnlijk vaker van hem gaan horen. Voor zijn Order of Merit doet hij meer dan uitstekende zaken overigens. De halve finale op het WK leverde Nathan Aspinall al £100,000 op en hetzelfde bedrag kan hij nu bijschrijven door het winnen van de UK Open. Daarmee is hij opeens de nummer 16 van de wereld.
-
De finish was ook wel vrij aardig zeg maar
-
Dat was volledig in stijl. Weinig last van zenuwen leek het, @Joost-Sœter_NL.
-
Unibet Premier League - speelronde 5
Andermaal gaan de darters het Schotse publiek vermaken met hun kunsten. In The BHGE Arena in Aberdeen trappen Michael Smith en Rob Cross de vijfde speelronde van de Unibet Premier League af. Afgelopen weekend reikten beiden heren ver in de UK Open en daarmee kan dit wel eens een spannende clash worden.
Zelf vraag ik mij vooral af hoe de Nederlanders voor de dag zullen komen. Zowel Barney als Mighty Mike slikte de voorbije week enkele nederlagen. Zaak om hiervan zo spoedig mogelijk te herstellen. De volgende wedstrijden staan op het programma:
Michael Smith v. Rob Cross
Daryl Gurney v. James Wade
Mensur Suljovic v. Gerwyn Price
Raymond van Barneveld v. Peter Wright
Michael van Gerwen v. John HendersonVoorspellingen kunnen in dit topic geplaatst worden tot donderdag 7 maart 2019 20.00 uur!
-
Michael Smith v. Rob Cross 4-7
Daryl Gurney v. James Wade 6-6
Mensur Suljovic v. Gerwyn Price 5-7
Raymond van Barneveld v. Peter Wright 6-6
Michael van Gerwen v. John Henderson 7-3 -
Michael Smith 7-4 Rob Cross
Daryl Gurney 7-4 James Wade
Mensur Suljovic 7-4 Gerwyn Price
Raymond van Barneveld 7-5 Peter Wright
Michael van Gerwen 7-5 John Henderson -
Wie gaat Jelle Voorbij deze keer?
-
@yassin-mansousri_nl said in Darten:
Uiteraard kan ik ambitieus voor mijzelf kiezen, maar dat is alles behalve geloofwaardig en realistisch.
Volgens mij maak jij de meeste kans, al heb je enkele verrassende uitslagen voorspeld. Daarbij moet ik overigens ook opmerken dat ik weinig recht van spreken heb gezien mijn eigen resultaten.
-
@dasfenêtre_nl said in Darten:
Uiteraard kan ik ambitieus voor mijzelf kiezen, maar dat is alles behalve geloofwaardig en realistisch.
Het kan nog wel Maar nu miss niet. We gaan het zien
Volgens mij maak jij de meeste kans, al heb je enkele verrassende uitslagen voorspeld. Daarbij moet ik overigens ook opmerken dat ik weinig recht van spreken heb gezien mijn eigen resultaten.
We zullen zien!
Michael Smith 4-7 Rob Cross
Daryl Gurney 7-4 James Wade
Mensur Suljovic 7-4 Gerwyn Price
Raymond van Barneveld 7-5 Peter Wright
Michael van Gerwen 7-4 John HendersonEven mijn uitslagen verbeteren
-
De verbeterde uitslagen hou ik aan bij het verwerken van de scores, @Yassin-Mansousri_NL.
Michael Smith v. Rob Cross 6-6
Daryl Gurney v. James Wade 7-5
Mensur Suljovic v. Gerwyn Price 7-5
Raymond van Barneveld v. Peter Wright 3-7
Michael van Gerwen v. John Henderson 7-4 -
Michael Smith v. Rob Cross 7-4
Daryl Gurney v. James Wade 5-7
Mensur Suljovic v. Gerwyn Price 7-4
Raymond van Barneveld v. Peter Wright 6-6
Michael van Gerwen v. John Henderson 7-5 -
Wade wint met 0-7
-
Al enkele weken hing een whitewash in de Unibet Premier League in de lucht en gisteren was het eindelijk zover. James Wade trakteerde Daryl Gurney op Schotse bodem op een gigantisch pak rammel. Hieraan ligt voornamelijk ten grondslag dat James Wade briljant speelde. Hij noteerde een gemiddelde van 109.59 en gooide onder meer een finish van 158 uit.
Andermaal konden de Nederlanders geen overwinning boeken, terwijl Mighty Mike zichzelf tegen John Henderson toch in riante positie wist te manoeuvreren om de maximale buit te pakken. Dankzij een gemiddelde van ca. 117 stond hij binnen mum van tijd 5-2 voor. Voor eigen publiek knokte 'Big John' zich echter terug met als eindresultaat een gelijkspel.
Uiteindelijk zijn de volgende uitslagen tot stand gekomen:
Al met al is er geen gebrek aan spanning in de Unibet Premier League tot dusver. Liefst 4 darters voeren het klassement momenteel aan. Zeker is dat Mighty Mike aan de slag moet als hij weer bovenaan wil eindigen.
Scores:
Het goede nieuws is dat alle deelnemers beter gepresteerd hebben dan vorige week. Voor 3 deelnemers was dat eigenlijk ook niet zo moeilijk. De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat de scores echter niet veel beter waren dan tijdens speelronde 4. Het voorspellen van één correcte uitslag bleek voldoende om als beste te presteren tijdens speelronde 5. De scores zijn als volgt uitgevallen:
- Lesley (3 punten)
- Erwin (2 punten)
- Jelle (1 punt)
- Yassin (1 punt)
Na enkele belabberde weken had ik niet gedacht nog eens bovenaan te eindigen. Dankzij het voorspellen van de correcte uitslag bij de wedstrijd tussen Barney en Snakebite is het me toch gelukt. Dat was ook het enige dat ik juist voorspeld had. Uiteindelijk deed @Yassin-Mansousri_NL er verstandig aan om enkele van zijn voorspellingen te corrigeren overigens. Als hij dit niet gedaan had, had hij zijn 'prestatie' van vorige week herhaald.
Tussenstand:
Ondanks het feit dat ik de meeste punten mag bijschrijven, levert het mij weinig op in het klassement buiten het feit dat ik ook eindelijk in de dubbele cijfers sta. Daarnaast loop ik uiteraard in op de andere deelnemers. Al met al behoudt iedereen zijn plek en blijft het bovenin ongekend spannend. Het klassement ziet er momenteel als volgt uit:
- Jelle (21 punten)
- Yassin (18 punten)
- Erwin (16 punten)
- Lesley (12 punten)
Op naar de zesde speelronde van de Unibet Premier League. Laten we hopen dat het zowel de Nederlandse darters als ons beter vergaat dan de afgelopen weken.
-
@dasfenêtre_nl said in Darten:
Al enkele weken hing een whitewash in de Unibet Premier League in de lucht en gisteren was het eindelijk zover. James Wade trakteerde Daryl Gurney op Schotse bodem op een gigantisch pak rammel. Hieraan ligt voornamelijk ten grondslag dat James Wade briljant speelde. Hij noteerde een gemiddelde van 109.59 en gooide onder meer een finish van 158 uit.
Andermaal konden de Nederlanders geen overwinning boeken, terwijl Mighty Mike zichzelf tegen John Henderson toch in riante positie wist te manoeuvreren om de maximale buit te pakken. Dankzij een gemiddelde van ca. 117 stond hij binnen mum van tijd 5-2 voor. Voor eigen publiek knokte 'Big John' zich echter terug met als eindresultaat een gelijkspel.
Uiteindelijk zijn de volgende uitslagen tot stand gekomen:
Al met al is er geen gebrek aan spanning in de Unibet Premier League tot dusver. Liefst 4 darters voeren het klassement momenteel aan. Zeker is dat Mighty Mike aan de slag moet als hij weer bovenaan wil eindigen.
Scores:
Het goede nieuws is dat alle deelnemers beter gepresteerd hebben dan vorige week. Voor 3 deelnemers was dat eigenlijk ook niet zo moeilijk. De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat de scores echter niet veel beter waren dan tijdens speelronde 4. Het voorspellen van één correcte uitslag bleek voldoende om als beste te presteren tijdens speelronde 5. De scores zijn als volgt uitgevallen:
- Lesley (3 punten)
- Erwin (2 punten)
- Jelle (1 punt)
- Yassin (1 punt)
Na enkele belabberde weken had ik niet gedacht nog eens bovenaan te eindigen. Dankzij het voorspellen van de correcte uitslag bij de wedstrijd tussen Barney en Snakebite is het me toch gelukt. Dat was ook het enige dat ik juist voorspeld had. Uiteindelijk deed @Yassin-Mansousri_NL er verstandig aan om enkele van zijn voorspellingen te corrigeren overigens. Als hij dit niet gedaan had, had hij zijn 'prestatie' van vorige week herhaald.
Tussenstand:
Ondanks het feit dat ik de meeste punten mag bijschrijven, levert het mij weinig op in het klassement buiten het feit dat ik ook eindelijk in de dubbele cijfers sta. Daarnaast loop ik uiteraard in op de andere deelnemers. Al met al behoudt iedereen zijn plek en blijft het bovenin ongekend spannend. Het klassement ziet er momenteel als volgt uit:
- Jelle (21 punten)
- Yassin (18 punten)
- Erwin (16 punten)
- Lesley (12 punten)
Op naar de zesde speelronde van de Unibet Premier League. Laten we hopen dat het zowel de Nederlandse darters als ons beter vergaat dan de afgelopen weken.
Gefeliciteerd!
-
Het blijft zo lekker spannend
-
Unibet Premier League - speelronde 6
Het is alweer tijd voor de zesde speelronde van de Unibet Premier League. Niemand minder dan de winnaar van de UK Open maakt zijn opwachting in de eerste wedstrijd van de avond. Daarin mag The Asp het gaan opnemen tegen Michael Smith. Slaagt Nathan Aspinall als eerste uitdager erin om te winnen van een vaste deelnemer?
Voor de afgevaardigden uit Nederland wachten zware tegenstanders. In de derde wedstrijd neemt Barney het op tegen Rob Cross. Laatstgenoemde haalt de laatste weken een meer dan behoorlijk niveau en vindt zichzelf derhalve terug op een tweede plaats in het klassement. In de daaropvolgende wedstrijd neemt Mighty Mike het op tegen de tot dusver ongeslagen Gerwyn Price. Dat zegt al meer dan voldoende. De volgende wedstrijden staan op het programma:
Nathan Aspinall v. Michael Smith
James Wade v. Mensur Suljovic
Rob Cross v. Raymond van Barneveld
Gerwyn Price v. Michael van Gerwen
Peter Wright v. Daryl GurneyVoorspellingen kunnen in dit topic geplaatst worden tot donderdag 14 maart 2019 20.00 uur!
-
Nathan Aspinall v. Michael Smith 4-7
James Wade v. Mensur Suljovic 7-3
Rob Cross v. Raymond van Barneveld 7-5
Gerwyn Price v. Michael van Gerwen 4-7
Peter Wright v. Daryl Gurney 6-6 -
Nathan Aspinall 3-7 Michael Smith
James Wade 4-8 Mensur Suljovic
Rob Cross 7-4 Raymond van Barneveld
Gerwyn Price 5-7 Michael van Gerwen
Peter Wright 6-6 Daryl Gurney