Het Grote RTL verkiezingsdebat livetopic!
-
Verdomme de V van verkiezingsdebat in de topictitel moet een hoofdletter zijn.
-
Ik wil in debat met rutte
-
Jij gaat hem likken tijdens dat debat vieze linkse VVD stemmer
-
Lodewijck Asscher gaat langzaam "boos" worden hoor. Dat is echt beschamend om te zien altijd zo nep. Slechtste acteur ooit. Neymar is een betere acteur.
-
Ik ben het eens met deze stelling: "Nederland moet internationaal voorop lopen in klimaatbeleid."
-
Die Jetten pijpt Klaver ook gewoon tijdens de debatten, hij zit echt bij de verkeerde partij lol
-
idd
Please enter a longer post. Posts should contain at least 6 character(s).
-
We gaan weer beginnen!
-
Wow, Buma was er ook nog.
-
Marijnissen speelt gewoon alleen maar ingestudeerde versjes af, alsof ze een spreekbeurt in groep 3 aan het geven is.
-
WTF Buma wil door groen heen bouwen. Man man man. Dit is een impopulaire mening die hem stemmen kan gaan kosten.
-
Lekker hoor Geert
-
Asscher heeft een punt maar hij denkt dat het alleen over die twee voorbeelden gaat maar het zijn niet voor niks voorbeelden.
-
Tsss wat zit die Klaver slap te lullen zeg wat een hersenloze idioot
-
Jongens hoe tag je mensen met een spatie in hun managernaam
-
@scheeftand_nl said in Het Grote RTL verkiezingsdebat livetopic!:
Jongens hoe tag je mensen met een spatie in hun managernaam
Zoek de gewenste persoon op bij users (poppetje bovenin). Zoek managernaam op. Klik op profiel. Daar staat @managernaam. Control c en control v. @احمد شكيل_1 Kijk het werkt
-
De verliezer van het debat is wat mij betreft Jesse Klaver! Zelden hem zo slap horen lullen.
-
Met een dergelijke kop is Jesse Klaver altijd en overal de verliezer. Daar hoeft hij zijn mond niet eens voor te openen.
-
Je bedoelt eigenlijk Yasser Feras *of iets wat er op lijkt.
Jesse Klaver is net als jouw managernaam niet de naam die in je geboorteakte staat..Zelf heb ik het opgenomen en alleen het eerste gedeelte gezien , die Rob Jetten is eigenlijk nog veel enger en gevaarlijker.
Dijkhof staat er eerder bij om de VVD voor lul te zetten en moest een hoop slikken.Marijnessen moet je op een hele andere manier 'serieus nemen' maar niet d.m.v. haar idealen.
Het gevaar zat hem wederom in het gedraai met cijfers (97% v.d wetenschappers blijken er uiteindelijk maar 49 o.i.d. te zijn, exacte cijfers moet ik dalijk op terugkomen.)
Dit komt voor uit : er zijn een paar duizend wetenschappers aangeschreven, hier hebben er een paar 100 antwoord op gegeven waarvan slechts een kleinhonderdtal inhoudelijk.
Hiervan gaf een deel aan niets te kunnen met de aangeleverde stukken en waren er 4 wetenschappers het er totaal niet mee eens.Staaltje excelmanagement...
Daarbij het simpele feit wat vaker is benoemd : Zolang India,China,Rusland,USA e.d. doorblijven gaan heeft hetgeen wat Nederland doet 0,000017% nut. Wij gaan niet al ons geld hieraan verspillen en Nederland in een recessie douwen hiervoor.
Daarbij heeft Job Retten aardig wat fake nieuws verspreid tijdens dit debat echt walgelijk, het is te hopen dat hij op zn elektrische fiets door een windvlaag word gegrepen en zo onder een zwaar vervuilende 10 tonner terecht komt.