SKHF Café
-
Andermaal geeft PSG een comfortabele uitgangspositie uit handen in de knock-out fase van de Champions League.
Het mag toch een voorzichtige blamage genoemd worden. Manchester United leek er niet eens meer in te geloven gezien de selectie voor de wedstrijd in Parijs. Dan is er nog niets gezegd over de enorme fouten die bij PSG gemaakt werden, vooral degene die leiden tot 2 doelpunten voor Manchester United. Op deze manier gaat PSG de Champions League nooit winnen.
-
Gezien de huidige kwartfinalisten komt er steeds meer potentie voor Ajax om de halve finales van de Champions League te halen overigens. Voor FC Porto en Manchester United doen ze sowieso niet onder.
-
Zelf heb ik alleen de 1e helft gekeken, daar had ik onddanks de stand nooit verwacht dat PSG het onderspit zou delven.
PSG achtte ik als een van de kanshebbers, geweldige atleten in het team . Al ben ik wel heel erg blij dat het grote geld hierdoor is uitgeschakeld. (Tuurlijk Man U is ook groot geld maar wel met historie en een aansprekende competitie.)
Dus we hebben nu :
- Ajax
- Spurs
- Man United
- Porto
- Juve/Atletico
- Barca/Lyon
- Man City/Schalke
- Bayern/Liverpool
Voor het 'Europese karakter' is het dan te hopen dat :
Juve, Schalke, Bayern en Barca doorgaan. (al gun ik het Liverpool natuurlijk ook van harte maar dan word het zo'n Engels feestje, zeker ook als City doorgaat tegen Schalke en die kans is zeer aannemelijk. In dat geval zijn 4 vd 8 Engels..Met kans op een volledig Engelse halve finale..)Schema wat te hopen is voor Ajax :
Ajax-Porto, Atletico-City, Spurs-Barca, United-Bayern
Ajax-Atletico , Spurs-United
Ajax-United
Ajax revance op United van de EL finale 2 jaar eerder.. -
Vooral die finale zou toch wel heerlijk zijn, @L-R-van-kessel_NL.
-
Mogelijk zit er komend weekend al een nieuwe trainer in de dug-out van Real Madrid overigens. Niemand minder dan 'The Special One' wordt nadrukkelijk genoemd.
-
Pfff waarom mag die idioot constant allerlei clubs verkrachten. Eerst werd zijn totale antivoetbal nog verdedigd omdat ie er wat prijzen mee won, maar de laatste jaren zijn ook zijn prestaties helemaal 0.
-
Iemand die met Photoshop kan werken? BC-vergoeding is mogelijk.
-
@furrax_nl
Ik doe alles met paint..werkt het beste..even uitprinten en inscannen als PDF en voila
-
Hij had er in ieder geval niet met 1-4 mee verloren van Ajax in eigen huis.
-
@l-r-van-kessel_nl Is voor dd ganse crewpage. Alles die al klaar was moer opnieuw. Mijn plaatjesmaker @Hitsumaru_NL is ervandoor. Heb je trouwens al een beslissing genomen?
-
Eens met @L-R-van-kessel_NL over het feit dat de nederlaag niet zo dik was geweest met José Mourinho aan het roer.
De verdediging van Real Madrid was afgelopen dinsdag niet om aan te gluren en dat was onder hem waarschijnlijk niet gebeurd. Naar mijn mening heeft Real Madrid echter iemand nodig die een nieuw team kan opbouwen. Daar hoort ook een stevige verjongingsslag bij. Dan vraag ik mij wel af of José Mourinho de aangewezen persoon is.
-
Haal Conte.
-
@furrax_nl said in SKHF Café:
Haal Conte.
Nog zo'n verdedigende kutcoach. De grootste club ter wereld, die zichzelf ook nog koninklijk noemt, moet toch gewoon aanvallend mooi voetbal laten zien. Ben blij dat we dat bij Ajax in ieder geval wel altijd proberen.
-
@dasfenêtre_nl said in SKHF Café:
Eens met @L-R-van-kessel_NL over het feit dat de nederlaag niet zo dik was geweest met José Mourinho aan het roer.
De verdediging van Real Madrid was afgelopen dinsdag niet om aan te gluren en dat was onder hem waarschijnlijk niet gebeurd. Naar mijn mening heeft Real Madrid echter iemand nodig die een nieuw team kan opbouwen. Daar hoort ook een stevige verjongingsslag bij. Dan vraag ik mij wel af of José Mourinho de aangewezen persoon is.
Ik zie niet in waarom niet. Porto bestond onder zijn hoede ook uit jonge spelers. Zijn Chelsea was gewoon een van de jongste teams met jongens als Robben, Bridge, tiago, cole Cech, Lampard, Terry, Drogba die allen jonger dan 25 waren. Als er een coach geen problemen heeft om dure vedetten uit de basis te gooien is Mourinho het wel.
-
@dasfenêtre_nl said in SKHF Café:
Mogelijk zit er komend weekend al een nieuwe trainer in de dug-out van Real Madrid overigens. Niemand minder dan 'The Special One' wordt nadrukkelijk genoemd.
Niet te geloven haha, alsof dat nu de man is die we nodig hebben..
-
We?
Please enter a longer post. Posts should contain at least 6 character(s).
-
@scheeftand_nl said in SKHF Café:
We?
Please enter a longer post. Posts should contain at least 6 character(s).
Real Madrid
-
Ja dat snap ik. Hoezo we? Dat kan je zeggen bij Anderlecht, Standard Luik of wie je ook support in België maar anders moet je het hebben over ze.
-
Ja dat snap ik. Hoezo we? Dat kan je zeggen bij Anderlecht, Standard Luik of wie je ook support in België maar anders moet je het hebben over ze.
Omdat?
-
@dikketuur_nl said in SKHF Café:
Omdat?
je een Belg ben en je eigen Belgische clubje moet supporten.