Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.
-
dus als we haar niet wegstemmen wordt ze een wolf, want de wolven weten er nu ook van.
-
@meneer-Speksnijder_NL said in Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.:
dus als we haar niet wegstemmen wordt ze een wolf, want de wolven weten er nu ook van.
Ja
-
Dan moet maricja vandaag dus weggestemd worden. Anders hebben we er nog een wolfje bij, ook al is dat al bekend, erg handig lijkt dat me niet om erbij te hebben.
-
Ik ben wel benieuwd of het inderdaad klopt dan zo. Ik zal stemmen:
gishes_NL
vinnievuik_NL
maricja_NL l l l l I l l
SIRclitjeslikker_NL
Jarno-Polfliet_NL
Memphis-United_NL
Dave-Jansen_NL
meneer-Speksnijder_NL
killing-spread_NL
badboy198512_NL
qsgyj_NL
meine-van-der-sluis_NL
jesperv95_NL
Jip-Huijs_NL
sir-himself_NL l l
Silvester-J_NLIk vraag me alleen nog wat dingen af...
-
@Jip-Huijs_NL Deel je zorgen, mijnheer Huijs. Alleen dan komt men verder
-
Ik heb de indruk dat de overige wolven vooralsnog de kat uit de boom kijken en zich dus op de achtergrond te houden. Daarom lijkt het mij dus het beste om gewoon eerst Maricja eruit te stemmen en daarna te gaan kijken welke richting de wolven op zullen gaan. Volgende ronde zal het een en ander duidelijker gaan worden.
gishes_NL
vinnievuik_NL
maricja_NL l l l l I l l I
SIRclitjeslikker_NL
Jarno-Polfliet_NL
Memphis-United_NL
Dave-Jansen_NL
meneer-Speksnijder_NL
killing-spread_NL
badboy198512_NL
qsgyj_NL
meine-van-der-sluis_NL
jesperv95_NL
Jip-Huijs_NL
sir-himself_NL l l
Silvester-J_NL -
gishes_NL
vinnievuik_NL
maricja_NL l l l l I l l I I
SIRclitjeslikker_NL
Jarno-Polfliet_NL
Memphis-United_NL
Dave-Jansen_NL
meneer-Speksnijder_NL
killing-spread_NL
badboy198512_NL
qsgyj_NL
meine-van-der-sluis_NL
jesperv95_NL
Jip-Huijs_NL
sir-himself_NL l l
Silvester-J_NLMaricja krijgt mijn stem, omdat ze het over Burger heeft en volgens mij is het Inwoner. Dat stond in ieder geval in mijn PM
-
Stem maar gewoon op mij joh. Toelichting is imo verder niet nodig.
Jezus, als het al niet duidelijk was, dan nu wel.
Wolfjes, mochten jullie nog tips willen uit andere wolvenspellen, let me know :thumbsup_tone1:
-
1 ding is zeker. Geen jonge wolf taferelen van mij zoals in Kanarie wolvenspel. Scheelt mij wel een hoop smoesjes en liegen
-
@meneer-Speksnijder_NL gebruikt zijn moord drankje @qsgyj_NL de Jager die @SIRclitjeslikker_NL die de Cupido was. Twee mensen schoten met scherp maar helaas niet op Wolven.
-
@Glennevire_NL said in Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.:
@meneer-Speksnijder_NL gebruikt zijn moord drankje @qsgyj_NL de Jager die @SIRclitjeslikker_NL die de Cupido was. Twee mensen schoten met scherp maar helaas niet op Wolven.
Mee zijn dood inneeemt
-
Niet slim. Een gok met een kans van 9/13 om een extra burger te killen wat het spel voor de wolven met dit deelnemersaantal wel versnelt. Had je Rodney vlak voor de deadlind geschoten hadddn de wolven wss een beurt verspeeld en hadden we meer tijd
-
@SIRclitjeslikker_NL said in Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.:
Niet slim. Een gok met een kans van 9/13 om een extra burger te killen wat het spel voor de wolven met dit deelnemersaantal wel versnelt. Had je Rodney vlak voor de deadlind geschoten hadddn de wolven wss een beurt verspeeld en hadden we meer tijd
.
-
@Glennevire_NL
Ging wat fout. Matt en Sirclit nu dood dus. Wolven lopen uit -
@Glennevire_NL
Gaat lekker dit..
-
Na flink wat slecht nieuws is er ook vorm van goed nieuws in Wakkerdam; OSM stijl.
Maricja werd levend opgehangen op het dorpsplein. Zij was het Wolven Jong Over wolven gesproken. Die hebben de deadline gemist en geen moord opgegeven. Dit zijn de resterende deelnemers;gishes_NL
vinnievuik_NL
Jarno-Polfliet_NL
Memphis-United_NL
Dave-Jansen_NL
meneer-Speksnijder_NL
killing-spread_NL
badboy198512_NL
meine-van-der-sluis_NL
jesperv95_NL
Jip-Huijs_NL
sir-himself_NL l l
Silvester-J_NL -
@Glennevire_NL said in Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.:
Na flink wat slecht nieuws is er ook vorm van goed nieuws in Wakkerdam; OSM stijl.
Maricja werd levend opgehangen op het dorpsplein. Zij was het Wolven Jong Over wolven gesproken. Die hebben de deadline gemist en geen moord opgegeven. Dit zijn de resterende deelnemers;gishes_NL
vinnievuik_NL
Jarno-Polfliet_NL
Memphis-United_NL
Dave-Jansen_NL
meneer-Speksnijder_NL
killing-spread_NL
badboy198512_NL
meine-van-der-sluis_NL
jesperv95_NL
Jip-Huijs_NL
sir-himself_NL l l
Silvester-J_NLDeadline voor stemmen Donderdag 5 januari 18:30
-
1/2 is nu wolf dat erin zit
-
Mis echt de hints van Ralph. Het is nu maar wat gokken en roepen (hoewel dat in het Kanarie-wolvenspel ook gold )
-
Zouden die stemmen bij mij ook weg mogen.