Voetbal: Champions League & Europa League
-
Een hele pittige loting voor Ajax, dat houdt mij echter niet tegen om zowel in de Johan Cruijff Arena mijn club aan te moedigen, maar ook in Turijn!
-
Mooie en haalbare kans voor Liverpool.
-
Dit wordt een heroïsche zegetocht voor Ajax. Eerst Real Madrid, dan Juventus, vervolgens City en in de finale Barca. Appeltje eitje
Het worden in ieder geval weer twee mooie partijen.
-
De finale gaan wij niet winnen.
-
Mijn verstand zegt Juve, Liverpool, City, Barça; mijn hart zegt Juve, Liverpool, Spurs, United.
Halve finales Spurs-Juve en United-Liverpool; finale Juve-Liverpool, Liverpool wint
-
In de EL zeg ik Napoli, Villarreal, Frankfurt en Chelsea door. Al zou ik het wel geweldig vinden moest Slavia Praag nu ook Chelsea uitschakelen
-
@dikketuur_nl Leuk maar ik vrees ervoor.
-
Zal wel niet idd, is al verrassend genoeg dat ze hier staan, gaf ze zowel tegen Genk als Sevilla weinig kans vooraf. Het mooie aan voetbal.
-
Had het eerder over de kansen van Liverpool maar is eigenlijk hetzelfde voor Slavia.
-
@furrax_nl said in Voetbal: Champions League & Europa League:
Had het eerder over de kansen van Liverpool maar is eigenlijk hetzelfde voor Slavia.
Ah zo. Tegen Porto gaan we hoedanook door, dan komt Barça. Een finale avant la lettre
-
Chelsea gaat de EL gewoon pakken
-
Nee Ajax
-
@bringdaruckus_nl said in Voetbal: Champions League & Europa League:
Chelsea gaat de EL gewoon pakken
Voor Premier league clubs nu echt wel de meest gemakkelijke manier om een CL-plekkie te bemachtigen
-
@kagchelland_nl inderdaad. Zelfs met een b opstelling rol je er nog doorheen
-
Niet met een C opstelling anders had Vitesse zich ook wel geplaats
Nog 2 weken, ik ben zeer benieuwd hoe het allemaal gaat lopen en of Ronaldo op tijd terug is van zijn blessure.
Ene kant hoop ik van wel, aangezien Juve met Dybala onvoorspelbaarder is.
-
@l-r-van-kessel_nl said in Voetbal: Champions League & Europa League:
Niet met een C opstelling anders had Vitesse zich ook wel geplaats
Nog 2 weken, ik ben zeer benieuwd hoe het allemaal gaat lopen en of Ronaldo op tijd terug is van zijn blessure.
Ene kant hoop ik van wel, aangezien Juve met Dybala onvoorspelbaarder is.
Het c elftal van Chelsea bestaat uit Kurt Zouma, Victor Moses, Batshuayi, Bakayoko, Ola Aina en Morata. Vitesse is opstelling D
-
Vanavond & Morgen
-
Lekker Liverpool!
-
Ja Liverpool maakte snel gehakt van Porto.
Spurs gelukkig maar toch verrassend met 1-0 van City, ik hoop dat ze dit vast kunnen houden.Halve finale Ajax-Spurs
Finale Ajax-Barca#keepondreaming
Vanavond ben ik zeer benieuwd tegen Juve, maximaal een gelijkspelletje al ben ik bang dat het 'gewoon' 1-3 word voor Juve.
-
@l-r-van-kessel_nl Wordt*
Ik denk het ook ja