Voetbal: Internationale toernooien
-
3e keeper gaat toch never nooit spelen, en Bizot is idd nog de beste optie. Waar ik me over verbaas is dat Strootman nog steeds wordt opgeroepen.
-
@suiz-luárez_nl Ook hier, wie anders? Dan kom je bij categorie Hendrix ofzo uit
-
Van Bommel
-
Vorm , die is gewend reservekeeper te zijn en heeft ook meer uitstraling.
Een nestor in de groep kan nooit kwaad.
Dat Kevin erbij zit snap ik ook niet , bedoel hij speelde altijd heerlijk maar in het Nederlands elftal gewoon totaal NIET.
Super gozer verder, die ook nog goed weet waar hij vandaan komt (Bolnes)..maar een oproep voor hem is onterecht.Klaasen en Weghorst er niet bij is ook vrij apart.
-
@bringdaruckus_nl said in Voetbal: Internationale toernooien:
@suiz-luárez_nl Ook hier, wie anders? Dan kom je bij categorie Hendrix ofzo uit
Heb nog liever Davy Klaassen
-
Hmm Vorm kan nog wel. Klaassen hoef ik niet te zien. Dan nog liever Strootman. Mja hopelijk blijven ze binnenkort alle 2 lekker thuis op de bank
-
Nederland wint zoals verwacht eenvoudig van Wit-Rusland.
Nu zondag tegen Duitsland verwacht ik echter dat het niet zo makkelijk zal gaan..
Wel verbazing dat Schotland met 2-0 heeft verloren van Kazachstan, dat was een mooie geweest op de toto..
-
Vind het wel een beetje jammer voor Noord-Ierland, Estland en Wit-Rusland.
Dan zit je al maar in een groep van 5, krijg je Nederland en Duitsland Ze spelen echt voor niks -
Bij Wit-Rusland zaten ze eindelijk in de goede flow door hun wedstrijden in de Nations League. Dan worden ze nu wel met beide benen op de grond gezet.
-
Noord-Ierland snoepte jaren geleden nog de nodige punten weg bij de grotere landen..laat ze maar punten pakken tegen onze oosterburen.
-
Messi, Ángel Di María, Nicolás Otamendi en Pity Martinez niet naar Tanger, jammer
-
@yassin-mansousri_nl said in Voetbal: Internationale toernooien:
Messi, Ángel Di María, Nicolás Otamendi en Pity Martinez niet naar Tanger, jammer
Wat was dat gedoe met Messi? Ik las dat de Argentijnse bond voorwaarden had opgemaakt dat hij niet hard getackeld mocht worden etc. En dan speelt 'ie uiteindelijk niet eens mee
-
Ach Hakim speelde ook niet mee, wel zo eerlijk
-
Nederland in de finale..wat die Engelsen achterin aan het doen waren had veel weg van matchfixing..Nu tegen Portugal..waarschijnlijk hebben we weer langs van ons complex en is Portugay winnaar van dit 'toernooi'..
-
Jammer Nederland. Was eigenlijk wel te verwachten...
-
Hoezo is de volgende EK kwalificatie nu alweer tegen Duitsland?
-
This post is deleted!
-
@timeenennaam_nl Tegen ik zie staan Estland
-
@yassin-mansousri_nl
Dan kijk je verkeerd -
@timeenennaam_nl Oh, gek. Ik zie het. Raar