1 April
-
...maar dat was helemaal niet zo.
-
Ik heb er geen uitgehaald, maar ik ben door een vervroegde 1 april grap van @Keejos_NL en @peter-osm-master_NL
Peter stuurde een foto van een PM van Jurgen die zei dat Peter naar Kanarifuglene mag komen, dus Peter bevestigt dat hij vanaf 1 april weg is van Crew AGT 8 en 9. Wat blijkt, het was een 1 april grap. En ik ben er goed in getrapt.(PS. ik had peter deze transfer Meer dan gegund)Nou nogmaals aan @peter-osm-master_NL en @Keejos_NL, bedankt
-
@yassin-mansousri_nl said in 1 April:
Ik heb er geen uitgehaald, maar ik ben door een vervroegde 1 april grap van @Keejos_NL en @peter-osm-master_NL in de maling genomen
Peter stuurde een foto van een PM van Jurgen die zei dat Peter naar Kanarifuglene mag komen, dus Peter bevestigt dat hij vanaf 1 april weg is van Crew AGT 8 en 9. Wat blijkt, het was een 1 april grap. En ik ben er goed in getrapt.(PS. ik had peter deze transfer Meer dan gegund)Nou nogmaals aan @peter-osm-master_NL en @Keejos_NL, bedankt
-
Ik zeg altijd maar zo: beter in de maling genomen dan in je kontje genomen.
-
@yassin-mansousri_nl Graag gedaan, heb me kapot gelachen Ook @Keejos_NL bedankt dat je mee wilde werken haha
-
HAHAHAHAHAHAHAHA
-
Echt kapot lachen idd
-
1 aprilgrap van GB is al een tijdje wegbezuinigd toch?
-
Kanarifuglene, now there's a name I haven't heard in a long time
-
@dominicm_nl Deze namen horen we bijna elke dag, ik ga zeggen: Doe mee aan de crewcup, Kanarifuglene League! En nu is ook de inschrijving van de CK bezig.
-
This post is deleted!
-
Idd Domi. Doe eens mee!!
-
@furrax_nl Ik zal ook snel inschrijven als ik jou was, Gianni je hebt nog 27 dagen!!! Snel inschrijven dus!!
-
Anders ben je telaat voor de CK
-
Geen slots vrij. CK? Geen interesse in.
-
@furrax_nl Je hebt 20 mensen. Niet geïnteresseerd in de CK
-
Er zijn mensen uit mijn crew geïnteresseerd maar ik persoonlijk niet. Voor duels en crewcup prima. De rest geen interesse in.
-
@furrax_nl Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik geen enkel idee heb hoe ik dat überhaupt zou kunnen doen
-
Ik doe mee...
8 April
Topic gesloten tot volgend jaar 1 april....