SKHF Café
-
LEKKER ACTIEF WEER HIER
-
Ronde van Vlaanderen is bezig.
-
Lekker boeiend.
-
AJAX IS DE NIEUWE KOPLOPER! Voor het eerst sinds 1 mei 2016, 97 speelronden geleden, is Ajax de koploper.
-
Dit hoort thuis in het Eredivisie topic.
Door alles in het bewuste topic te houden voorkomen we ruis op het mega drukke forum
Het was natuurlijk heerlijk weer het afgelopen, iedereen die niet op zn zolderkamer zat heeft vermoedelijk heerlijk van het zonnetje genoten, eventueel een marathon in Rotterdam gelopen of keihard gefeest..
-
@l-r-van-kessel_nl Maar wat kan dan in deze topic?
-
In dit topic mag je het overal over hebben..'cafepraat' ..Aangezien we al topics hebben voor de NL competitie, Europese competities en internationaal voetbal kunnen we dat het beste daar kwijt om toch nog enige structuur erin te houden.
Voordeel in een café is dat je vaak nog wel een verdwaalde schilder ergens heb lopen die structuurverf achterin zijn bus heeft liggen.
Dus wat heb je het weekend gedaan Yassin?
-
@l-r-van-kessel_nl said in SKHF Café:
Dus wat heb je het weekend gedaan Yassin?
Huiswerk en voetbal kijken alleen. Bijna niks te doen
-
@scheeftand_nl Reageer dan niet.
-
Ook 2 belangrijke zaken..Huiswerk is sowieso van belang
Voetbal kijken is altijd een goede tijdsbesteding. Voetbal je zelf niet?Er zijn toch vast wel wat forumgangers die ook voetballen of iedereen inmiddels gestopt?
Zelf ben ik al jaren geleden met het serieuze gestopt en enkel nog alleen in een vriendenelftal actief, alleen wij waren helaas vrij het afgelopen weekend..dus mijn tijd besteed aan het uitzoeken van een nieuwe badkamer..wat kost dat een tijd zeg..
-
Al jaren gestopt. Mijn zoontje balt nu bij mijn oude club maar wat een ongelooflijk vroege tijden op deze leeftijd, echt verschrikkelijk. Pff pas vanaf de onder 15 wordt het beter qua tijden. Onder 13 gaat ook nog wel als het om thuiswedstrijden gaat maar uit ben je alsnog de pineut als je moet rijden.
-
@bringdaruckus_nl fact, is de reden dat ik ben gestopt. Te vroeg opstaan
-
Ik speel nog steeds, tweede elftal van de plaatselijke club
Meestal prima tijdens (rond 12.00) maar afgelopen zondag om 10.00 uit XD pijnlijk -
@dominicm_nl Dan ben je wel vroeg gestopt. Ze hebben ook de hele opzet veranderd vanaf de onder 13. Heb alvast even gespiekt waar ik over paar jaar heen mag rijden om 8 uur ochtends. Emmen, Kerkrade, Venlo. Hopelijk mag ik die ene uitwedstrijd naar Rotterdam ofzo rijden. Op die leeftijd gingen wij niet verder dan naar utrecht. De aanvangstijden hebben ze helaas dan weer niet veranderd. Maar oke, gelukkig is er verder geen enkel vrijwilligerswerk en eet ik rustig een uitsmijtertje in de kantine ipv dat ik zelf in de keuken van de club moet staan
-
Waar speel je dan Lieroy?
@bringdaruckus_NL
Wat jij zegt, wij speelde altijd in de westelijke helft van het land met uitschieters naar Zeeland of een enkele keer Friesland..Zondagochtend thuis 9.30 spelen, mooie tijd. Uitslapen is er al jaren niet meer bij en nu heb je nog wat aan je zondag. 3e helft begint om 11:30
-
Ik speel bij RKTVC
-
@l-r-van-kessel_nl said in SKHF Café:
Waar speel je dan Lieroy?
@bringdaruckus_NL
Wat jij zegt, wij speelde altijd in de westelijke helft van het land met uitschieters naar Zeeland of een enkele keer Friesland..Zondagochtend thuis 9.30 spelen, mooie tijd. Uitslapen is er al jaren niet meer bij en nu heb je nog wat aan je zondag. 3e helft begint om 11:30
vanaf de onder 15 was wel compleet landelijk als ik me kan herinneren. Vind het wel jammer. West was meer aansprekend in de zin van grote bvo's. Utrecht, Ajax, AZ. Nu is het Roda JC, FC Emmen, VVV etc. Wel begrijpelijk maar ook jammer
-
iemand leuke nachtclub in londen?
-
Convent Garden heb je gezellige zaken onder de grond zitten..Soho is denk ik niet geheel je ding..
@Kagchelland_NL
Jullie staan nu 1e van de 9 in de competitie? Kampioenschap binnen handbereik zo te zien..goed bezig.@bringdaruckus_NL
3e & 2e divisie toen der tijd bij mij niet..andere clubs uit de omgeving die erbij zaten waren : Alexandria 66, Spartaan 20, Spijkenisse, Barendrecht, Excelsior Maasluis, Olympia, AFC, Soccer Boys..Kwam natuurlijk omdat groot gedeelte BVO & hoog aangeschreven amateur clubs hier op een aardige dichtheid van elkaar zaten.
Uitzonderingen was dan Heerenveen noordelijk en RBC, Willem II als zuiderlijke clubs.. -
@l-r-van-kessel_nl nooit met zeeburgia in competitie gezeten? Wij zaten echt standaard met afc in competitie. Ik geloof dat ik echt elk jaar met ze in competitie zat. Weet echt niet meer hoevaak ik wel niet tegen ze heb gespeeld. Maar tegenwoordig hebben ze vanaf o13 eredivisie. Eerst was dat 1e divisie, in mijn tijd was dat nog topklasse.
Bij welke club zat je eigenlijk?