-
Pewnie mecze pojedynkowe wciągają, jak tyle grasz pewnie masz duże doświadczenie, opowiedz na czym polegają, muszę grać chyba 20 dni by dojść do grupy by w nich brać udział? Tam chyba największa aktywność jest i wtedy można największą przyjemność czerpać z gry Pewnie ligi zamknięte jak ktoś organizuje i zbierze fajną grupę też można dużą przyjemność czerpać, mecze w grupach zabierają slot z normalnych gier?
-
@muchadaw said in Analiza gry, treningu, silnika meczowego, sparingów, transferów itd.
Czy komputer akceptuje nasze oferty kupna? - od czego to zależy
Akceptuje nasze oferty, tylko oferta musi być adekwatna do wartości gracza.
Czy komputer składa oferty kupna naszych zawodników?
Komputer normalnie składa nam oferty kupna graczy.
Wyczytałem gdzieś też że wolniej się sprzedaje zawodnik z większymi parametrami/ceną. Prawda/fałsz?
Oczywiście, że tak. Zdecydowanie łatwiej jest sprzedać graczy o mniejszej cenie i parametrach.
Ktoś też pisał że gracze szybciej się sprzedaja na początku sezonu. Prawda/fałsz?
Zgadza się, ponieważ na początku sezonu zazwyczaj sprzedajesz graczy o niskiej wartości oraz słabych parametrach.
Tutaj wyczytałem że jest jakiś bonus za 6 graczy z tego samego kraju, to prawda? Jeśli wyjdą w meczu, jaki to bonus?
Istnieje taki bonus, jeśli posiadamy w wyjściowej jedenastce 6 lub więcej graczy z jedenej narodowości dostajemy bonus do posiadania piłki 6%.
Na czym polegają bitwy? Pewnie jest to oczywiste dla graczy którzy grają dłużej, wieć proszę wytłumaczyć tak by nowicjusz zrozumiał.
Bitwa jest to zwykła liga, w której rywalizują ze sobą gracze z danych grup o zwycięstwo swojej grupy.
-
Jak działa silnik meczowy?
Czy Twórcy gry rozwijają jeszcze grę? Czy zatrzymał się rozwój?
Jak działa silnik meczowy tego dokładnie chyba nikt z nas nie wie , z tym pytaniem trzeba by się raczej zwrócić do programistów twórców gry (Gamebasics).
Twórcy gry wraz ze zmianą wersji z 2.0 na obecną 3.0, zrobili z tej gry typowe '' pay to win '' . Trzeba tylko zakupić sobie monety ( boss coins) dzięki którym można zyskać sporą przewagę , przynajmniej nad tymi ,którzy wspomnianymi monetami nie dysponują. Tak jak we wszystkich grach typu pay to win. Gdy zakładamy własną ligę jest jednak opcja wyłączenia praktycznie wszystkich ''przyspieszaczy'' dostępnych za monety .
-
@Byku-Duma-Warmii
@Cezarro
Dziękuję wam za odpowiedzihttps://forum.onlinesoccermanager.com/topic/17595/promotions-campaigns/315?page=16
Tutaj będzie ewent, co on dokładnie robi?
Jest napisane że zaczyna się jutro o 11 AM, czyli to 11 a jest 2h przesunięcia czyli od 9 będzie u nas tak?Prosiłbym o przedstawienie opcji jakie są jak Tworzy się samemu ligę swoją.
@Byku-Duma-Warmii
Czyli nie sprzedaje się szybciej na początku sezonu jeśli tylko cena ma wpływ na sprzedaż.Ktoś robił badania jak cena zmniejsza/zwiększa prawdopodobieństwo sprzedaży?
Czy sama cena w stosunku do wartości piłkarza też ma wpływ? Czyli wystawiamy 2 piłkarzy za 5,0M ale jeden ma wartość 2,0M a drugi 3,0M.
Czy sama cena odnosi się do ligi, czyli w lidze Polskiej zawodnik wart 3,0M sprzeda się z takim samym prawdopodobieństwem jak w Anglii zawodnik warty 15,0M?Co fajnego było w opcji 2.0 czego teraz brakuje?
-
@muchadaw said in Analiza gry, treningu, silnika meczowego, sparingów, transferów itd.:
@borynos said in Analiza gry, treningu, silnika meczowego, sparingów, transferów itd.:
Mucha i tak sporo wiesz po 3 dniach grania
Dziękuję, ale to zrozumiałe jak ktoś się w coś zagłębia ; ) Do hattrick.org kiedyś poradnik napisałem, tam dużo trudniej się handlowało piłkarzami i też "naumiałem" się tego ; )
W Hattricku też mnie znajdziesz pod tym samym nickiem .
-
@muchadaw said in Analiza gry, treningu, silnika meczowego, sparingów, transferów itd.:
Co fajnego było w opcji 2.0 czego teraz brakuje?
Gra była przede wszystkim tańsza. Były bilety do kupienia jak chciałeś posiadać więcej niż jeden slot do gry, ten jeden slot był dla wszystich darmowy. Teraz są monety. I masz 4 sloty do gry, ale niemal za wszystko trzeba płacić monetami. Wielu menadżerów po pewnym czasie wprowadzenia wersji 3.0 zrezygnowało z tego powodu z gry. Gra się stała też bardziej nieprzewidywalna, coś jak Hattrick. Masz przewagę w każdym elemencie, gdy, posidanie piłki 70%, strzały na bramkę rywala ok. 20, rywal jeden strzał, 100% skuteczności i wygrywa 1:0 .
-
@dovco_handf said in Analiza gry, treningu, silnika meczowego, sparingów, transferów itd.:
@muchadaw said in Analiza gry, treningu, silnika meczowego, sparingów, transferów itd.:
Co fajnego było w opcji 2.0 czego teraz brakuje?
Gra była przede wszystkim tańsza. Były bilety do kupienia jak chciałeś posiadać więcej niż jeden slot do gry, ten jeden slot był dla wszystich darmowy. Teraz są monety. I masz 4 sloty do gry, ale niemal za wszystko trzeba płacić monetami. Wielu menadżerów po pewnym czasie wprowadzenia wersji 3.0 zrezygnowało z tego powodu z gry. Gra się stała też bardziej nieprzewidywalna, coś jak Hattrick. Masz przewagę w każdym elemencie, gdy, posiadanie piłki 70%, strzały na bramkę rywala ok. 20, rywal jeden strzał, 100% skuteczności i wygrywa 1:0 .
Co do gry
Tak widzę na 1 rzut oka że mogliby wprowadzić opcję droższego założenia gry, każdy mógłby wydać tylko określoną ilość monet w grze, to by było chyba optymalne rozwiązanie
Przy największym zakupie wychodzi moneta około 3,2 grosza.10 - piłkarzy dziennie 10
16 - treningi 4
15 - jeden piłkarz od scouta
3 - utajniony trening
6 - zgrupowania 4 w czasie 30 dni (180/30=6)
16 - na przyspieszenie 8h treningu po 2h na każdy slot by w 24h zamknąć 3 sesje
2 - stadion, by rozbudowę raz na 3 dni zamknąć 6h wcześniej by w nocy nie wstawać.68 monet x 3,2 =2,17zł dziennie chyba akceptowalne wydatki na zabawę.
Wprowadzenie gier za które się płaci więcej przy zakładaniu ale są grami w których fundusze realne nie dają przewagi by było czymś fajnym.
Albo gry gdzie każdy płaci wpisowe i liga startuje jak każdy zespół będzie zajęty.
Dziwi brak ujawnienia przez twórców silników gier/rynku transferowego, daje to szansę że nie działa to tak jak powinno, nie wiem jak teraz ale 15 lat temu na mecze hattricka mogłeś u bukmacherów obstawiać - dawało to poczucie że gra jest poważna.
Nie rozumiem "braku instrukcji", nie wyobrażalne jest by ktoś wypuścił na rynek np. gre planszową bez instrukcji i dopiskiem "dochodźcie sobie jakie są zasady"
Frajdę daje pokonanie kogoś ale przy wiadomych zasadach i tak jest czynnik losowości więc czemu brakuje opisu zasad jakie w grze występują.
=======================================
Zaległe pytania :https://forum.onlinesoccermanager.com/topic/17595/promotions-campaigns/315?page=16
Tutaj będzie ewent, co on dokładnie robi?
Jest napisane że zaczyna się jutro o 11 AM, czyli to 11 a jest 2h przesunięcia czyli od 9 będzie u nas tak?Prosiłbym o przedstawienie opcji jakie są jak Tworzy się samemu ligę swoją.
Ktoś robił badania jak cena zmniejsza/zwiększa prawdopodobieństwo sprzedaży?
Czy sama cena w stosunku do wartości piłkarza też ma wpływ? Czyli wystawiamy 2 piłkarzy za 5,0M ale jeden ma wartość 2,0M a drugi 3,0M.
Czy sama cena odnosi się do ligi, czyli w lidze Polskiej zawodnik wart 3,0M sprzeda się z takim samym prawdopodobieństwem jak w Anglii zawodnik warty 15,0M? -
@muchadaw Za dużo zadajesz pytań w jednym poście, dlatego musisz czekac z odpowiedziami. My tu jesteśmy bardzo leniwi i "niepisana zasada" mówi: jeden post = jedna odpowiedź itd. etc Wtedy masz szbko kilka odpowiedzi, kilkoro ludzi na jedno pytanie, a tak musisz czekać aż ktoś się zbierze, żeby na twoją serię z karabinu maszynowego, również odpowiedzieć seryjnie
-
Jak to za dużo? Dopiero się rozkręcam ; )
Nie ma poradników, "nie ma środowiska" które wypracowałoby takie rzeczy, to bardzo słabo wygląda... takie rzeczy o które pytam powinny być w FAQ... jak chcecie wygrywać w bitwach jak narybek nie wie jak się uczyć ; d
W bitwach też są takie zasady że kto ma więcej kasy ten wygrywa? Bo jak tak to mogę kończyć tego managera ; )
-
@muchadaw said in Analiza gry, treningu, silnika meczowego, sparingów, transferów itd.:
https://forum.onlinesoccermanager.com/topic/17595/promotions-campaigns/315?page=16Tutaj będzie ewent, co on dokładnie robi?
Jest napisane że zaczyna się jutro o 11 AM, czyli to 11 a jest 2h przesunięcia czyli od 9 będzie u nas tak?Co tydzień jest jakiś event wprowadzany przez twórców gry. W ten weekend akurat skrócony jest czas wszystkich członków sztabu szkoleniowego. Zamiast 16 godzin czekania na skauta są tylko 2 godziny oczekiwania.
Prosiłbym o przedstawienie opcji jakie są jak Tworzy się samemu ligę swoją.
Przy tworzeniu własnej ligi masz opcję wyłączenia zgrupowań, transferów, treningów i innych tego typu opcji.
Ktoś robił badania jak cena zmniejsza/zwiększa prawdopodobieństwo sprzedaży?
Symulacje transferowe są co 2 godziny. W tej grze gracze różnie się sprzedają, raz dobrze, innym razem źle, różnie z tym bywa. Oczywiście, zazwyczaj gracze wystawieni za mniejszą cene łatwiej się sprzedają.
Czy sama cena w stosunku do wartości piłkarza też ma wpływ? Czyli wystawiamy 2 piłkarzy za 5,0M ale jeden ma wartość 2,0M a drugi 3,0M.
Przy graczach małej wartości, raczej nie ma to wpływu. Natomiast przy dużej wartości gracza zmniejszenie ceny wystawienia piłkarza na listę transferową ułatwi sprzedaż, choć nie zawsze.
Czy sama cena odnosi się do ligi, czyli w lidze Polskiej zawodnik wart 3,0M sprzeda się z takim samym prawdopodobieństwem jak w Anglii zawodnik warty 15,0M?
Raczej nie ma to wpływu, tu raczej wpływ ma ilość aktywnych menedżerów w lidze. Im więcej osób dobrze transferujących tym trudniej schodzą gracze z listy transferowej.
-
@muchadaw
Spokojnie jak tylko bedę miał czas, postaram Ci odpowiedzieć na każde pytanie. -
@Byku-Duma-Warmii
W tym wydarzeniu trening tez będzie trwał 2h?
Coaches - kto to? -
@muchadaw
Coaches to są trenerzy, czyli trener napastników, pomocników, obrońców oraz bramkarzy. Treningi będą trwały 2h lub 4h nie pamiętam jak to ostatnio miało miejsce. -
@muchadaw Napisałeś poradnik w HT, to może i tu napiszesz? Bitwy pomiędzy grupami, czy to pomiędzy Grupami, czy na etapie reprezentacji - gramy w oparciu o zasady spisane w Battlepedia z pewnym zmianami, zapisanymi zawsze pod ogólnymi zasadami Battlepedii, w pierwszym poście danego turnieju. A to nasza stara biblia do bitew: Battlepedia.
Różne ustawienia i taktyki mamy z kolei zebrane w IMPERIUM TAKTYKI I USTAWIEŃ - jak i podstawy, żeby zacząć grać też w tym zawarliśmy. Na youtubie masz z kolei mnóstwo filmików z wizualizacją jak grać, czym i przeciw czemu: https://www.youtube.com/results?search_query=433a+osm+tactics.
Jeżeli będziesz wytrwały to nic nie szkodzi na przeszkodzie, abyś napisał pierwszy, polski profesjonalny poradnik do gry w OSM . -
Imperium taktyki widziałem i już zastosowane, taktyka mnie najmniej interesuje, ale musi jak chce wyników ; P chodź z miażdżącą przewagą w statystykach ma mniejsze znaczenie.
Taktyki sam testuje a w 2 polskich ligach których gram sadzę żę będę miał taką przewagę że będę mógł sobie pozwolić na testy. Piast Gliwice zabrałem a mają 2 pierwsze mecze Legia i Lech - oby dwa remisy 6-3-1(AlubB) a 1 na wyjeździe był.Widziałem też Battlepedie, nie znam angielskiego i korzystam z translate google, więc "dziwnie tłumaczy" niektóre stwierdzenia, ale dużą cześć zachodnich forów przejrzałem odnośnie treningu i transferów.
Może coś smarne poradnikowego jak uzbieram wiedzę i znajdę wenę, ale aż dziwne że gra ma 6 lat i brakuje czegoś takiego.
Zobacz jak takie rzeczy optymalizują "pracę na forum" i wzbogacają społeczność.
-
Oby dwa mecze na boiskach przeciwnika, taka sytuacja.
zespół YYY przeciwny gra 65,61,60,61
4-4-2B- Nie logował się dziś więc nie mógł zagrać zgrupowania.
Moja pomoc środek 83,83
Moja pomoc boki 65,73
3-4-3APosiadanie 60% do 40% na korzyść przeciwnika.
Zespół XXX przeciwny gra 60, 60,53, 53
4-4-2BMoja pomoc środek 81
Moja pomoc boki 69,56
4-3-3A
Jeden pomocnik ląduje na prawej obronie, ustawiłem 3-4-3 i prawie na pewno mi zmieniło formacje na 433 i chyba już 2 raz się tak stało.posiadanie 30% do 70% na moja korzyść.
Podsumowanie
W 1 przypadku pomocników 4 na 4, siła 247 vs 304 posiadanie 60% do 40%
W 2 przypadku pomocników 4 na 3, siła 226 vs 206 posiadanie 30% do 70%Czego nie rozumiem?
-
@muchadaw
Jak już wcześniej pisał @Dovco_HandF, w tej grze nie jest najważniejsza siła kadry czy pierwszej jedenastki, tylko taktyka.