SKHF Café
-
@Marcelientje_NL Moet jij niet leren ?
-
@MartijnFC_NL OMG Marc
-
@MartijnFC_NL Ik moet zoveel, wees nou maar blij met mijn activiteit
@hap-slik-weg_NL Haai Perverator
-
@Marcelientje_NL Hows life?
-
@hap-slik-weg_NL Goed Joost. Weer aan de studie. Gekkenhuis. Moet inderdaad eigenlijk nu aan het leren zijn ja. Haha!
-
@Marcelientje_NL Goed bezig. Ik moet ook aan de scriptie, maar het ADR is zo'n schijtkutdocument..
-
@hap-slik-weg_NL Was da dan?
-
@Marcelientje_NL Accord européen relatif au transport international des marchandises Dangereuses par Route". 1200 pagina's met allerlei kleine kutregels over gevaarlijke stoffen en het vervoeren ervan.
-
@hap-slik-weg_NL Dat klinkt echt als een feest :rofl:
-
@Marcelientje_NL Is het ook, dus ben veel aan Ctrl F-en. Anders is het niet te doen :surfer_tone3:
-
@hap-slik-weg_NL Geen idee wat die surferdude er doet, pc flipte hem van al die duuzend smileys.
-
@hap-slik-weg_NL
Het feit dat ik aan mijn scriptie moet, vergroot mijn forumactiviteit aanzienlijk -
@hap-slik-weg_NL Oh, ik dacht dat het ging om Arbeitsgemeinschaft der öffentlich-rechtlichen Rundfunkanstalten der Bundesrepublik Deutschland
-
@Z-man_NL Rundfunk?
-
@timeenennaam_NL Nee, ARD
-
@timeenennaam_NL Hear hear
-
@Z-man_NL Misschien dat deze ADR bij Tim z'n scriptie van toepassing is? Schreef hij niet iets over een bepaalde periode in Duitsland.
-
@hap-slik-weg_NL Dunno
-
@hap-slik-weg_NL Volgens mij bedoel je @Balbo_NL.
-
Kut om weer tot die realisatie te komen .. OSM is een vreselijke afleiding voor je leerwerk.