Reizen
-
@m-a-n-o-_nl Ik schrok toen ik die dier ofzo zag
-
@yassin-mansousri_nl Dat was Mano zelf.
-
@furrax_nl
-
2 krabben
Zelf net weer terug en alweer gelijk de volgende reis geboekt...begin november een weekje naar Agadir.
Waar gaan de forumgangers de aankomende tijd nou uiteindelijk allemaal naartoe?
-
Net terug van Australië (Oostkust), Nieuw-Zeeland en Indonesië (Java, Bali, Lombok). Voor volgend jaar zit ik te denken aan Vietnam, Frans-Polynesië oid, Peru en Costa Rica.
-
Dat moet toch ook allemaal een aardige duit kosten. Ga je alleen of met iemand?
-
@furrax_nl Solo. Veel meer vrijheid en als ik behoefte heb aan een reisgenoot is het makkelijk iemand te vinden aangezien ik in dorms slaap.
Heb voor de afgelopen reis 7-8 maanden gewerkt (kon snel sparen aangezien ik terug naar ouders verhuisde en ik had nog wat spaargeld). Heb nu nog zo'n 6200 euro over. Als ik in augustus of september begin met werken hoop ik in januari weer genoeg geld te hebben.
-
@l-r-van-kessel_nl said in Reizen:
2 krabben
Zelf net weer terug en alweer gelijk de volgende reis geboekt...begin november een weekje naar Agadir.
Waar gaan de forumgangers de aankomende tijd nou uiteindelijk allemaal naartoe?
Ohh naar Marokko!
-
Aangezien je maar een week gaat, raad ik je aan om Marrakesh te gaan. Ik ken er meer maar met 1 week gaat je niet lukken. Om ze allemaal te bezoeken.
Je moet Wel Frans praten...
-
Marrakech bezoek ik een andere keer denk ik. 2x 3uur rijden op een dag vind ik misschien teveel van het goede. Afhankelijk van de weersverwachtingen ook als ik er ben. Mocht het minder weer zijn dan overweeg ik het weer wel te doen.
Spreek er liever Arabisch dan Frans..google translate helpt ook..komt vanzelf goed.
-
@l-r-van-kessel_nl Kan je arabisch dan? Had ik niet achter je gezocht hahaha
-
Als je heel snel achter elkaar met een accent zegt : alschgeilisjjmaghhallesj .. lijkt het nog iets
Maar verder dan begroeten e.d. kom ik niet .. Google Translate en een Frans sprekende vriendin dan maar..
-
@l0rdshishio_nl Gaaf hoor, Frans-Polynesie moet ik ook écht eens naartoe. Alleen al voor de eilanden/stranden en de duiklocaties.
Costa Rica is zeer aangeraden, twee jaar terug geweest. Als je een 4x4 huurt kun je in 3-4 weken zowel Costa Rica als Panama bereizen. Beide erg de moeite waard om duidelijke redenen.
-
@l-r-van-kessel_nl
Engels en Spaans kan ook wel. Maar die wordt het minst gesproken. Je zal wel net de pech hebben dat je tegen iemand praat die geen Engels kan...
-
@dominicm_nl Hoeveel kg ben je aangekomen bro? Zit je al in dezelfde gewichtsklasse als Leroy?
-
@bringdaruckus_nl 9 kg in 3 weken heeft 6 weken geduurd voordat die er weer af waren
-
overigens groot fan geworden van ihop & wendy's. Wat zou ik die graag in nederland hebben, vooral ihop omdat we zoiets gewoon niet hebben hier
-
Hoe heb je ze eraf gekregen? Bij mij waren het er 6, gingen er 3 vanaf..na een weekend Bristol/Cardiff kwamen er weer 4 bij..
Gooi eens wat foto's van ihop en wendy's op het forum...
-
Is het bij Florida gebleven of toch veranderd van plannen?
Begin juni 2020 zit ik zelf voor 2 weken in Cancun, mocht je nog overwegen te gaan volgend jaar.
-
churro pancakes & cupcake pancakes
Na thuiskomst meteen als een gek cardioleven weer opgepakt. Deel van het gewicht was ik al snel kwijt, de laatste helft ging een stuk lastiger maar ja. Worth it