Kanarifuglene: [KL] League
-
@furrax_nl 15 juli
-
De loting voor de volgende Kanarifuglene League.
Ik zoek een moderator voor KL1 en KL2
-
Moderator kl1: A touch of magic
Moderator kl2 ?
Moderator kl3: wooper -
Vanavond tussen 21.20 en 22.00 uur gaat de KL van start.
KL1 zal een uitnodiging krijgen van a Touch of magic
KL2 zal een uitnodiging krijgen van Yassin Mansousri
KL3 zal een uitnodiging krijgen van wooper -
@wooper_nl nog geen moderator? Oké da . Dan wordt ik die
-
@yassin-mansousri_nl Top. Bedankt Yassin. Even een foutje in een spelersnaam voor kl2. Le fred vloet KOSTER.
-
Oei ben niet zo slim geweest...
Ik heb mijn laatste Slot bezet
Ik kan hem wel maken, maar dat zou dan morgen kunnen, dan heb ik weer een slot vrij.
@wooper_NL dus het is of ik doe het morgen of iemand anders moet het doen. Sorry voor mijn fout -
Ok, ik zoek nog een moderator voor KL2 deze avond! om 14 uur beslist het lot als er geen vrijwilliger komt.
-
Loting Moderator KL2 moderator
Mochten er geen vrijwilligers komen, dan is voske2704 mod.
-
Heb inmiddels aan Mathieu laten weten dat het geen probleem is. Vanavond ontvangen jullie de uitnodigingen!
-
Even voor de duidelijkheid. Direct Sale is toegelaten in KL.
-
Uitnodigingen zijn verzonden, behalve naar..
- FaridGhz: zijn naam komt niet voor?
- Coach Visser: sinds 2016 niet meer online geweest, kan denk nooit juiste naam zijn
Help.
-
@voske2704_nl faridhgz en coach visser..
-
Dankje, beide hebben nu ook een uitnodigingskaartje ontvangen!
-
Even voor de duidelijkheid
Algemene Regels KL
Als je je inschrijft, gaan wij er vanuit dat je serieus meespeelt. Het verbreken van de regels wordt niet getolereerd en wordt gelijk bestraft. In het uiterste kan verwijdering van het huidige seizoen en onthouding van het seizoen erna mogelijk zijn. Bij overtredingen worden er punten afgetrokken.
Managers mogen niet spelers onder de transferwaarde verkopen aan andere managers. Aan de engine is dat geen probleem (maar waarom zou je dit überhaupt willen)
Het is niet toegestaan om spelers van een CPU team binnen de competitie te kopen. Zowel niet tijdens de voorbereiding als tijdens het lopende seizoen, mocht er onverhoopt een manager afhaken.
GEEN oefenwedstrijden. Iedere gespeelde oefenwedstrijd is 50 punten aftrek.
Clubkas compensatie en het versnellen van timers zijn uitgeschakeld
Trainingskampen zijn uitgeschakeld
Geen inkomende transfers voor middernacht op de dag van het aanmaken van de competitie
In onderlinge duels moeten alle spelers op positie staan. Verdachte uitslagen zullen we onderzoeken.
Direct sale is toegelaten.
-
@wooper_NL
Ik heb @jari-zizou_NL ingeschreven, nu zit hij er niet in. Je hebt deze perongeluk weggehaald. -
@yassin-mansousri_nl Dan moeten we beiden op hetzelfde moment een post gedaan hebben en is de uwe voor de mijne gekomen. Hij kan nog deelnemen in Kl3 en kan volgende editie (als er een plaats vrij komt) terug naar KL1
-
Succes mannen
-
De tussenstanden na speelronde 3
-
De tussenstanden na speelronde 4