Voetbal: De Nederlandse competities
-
@fenestram_nl Al de 2de keer dat ik je ontmasker. Cheater.
-
Ajax gaat murderen dit seizoen. Psv is niks
-
Murderen. M-U-R-D-E-R-E-N. Murderen.
-
Lammers is wel heel erg de van Nistelrooij route aan het bewandelen met zijn kruisbandblessure.
Zonde voor die jongen en het Nederlands voetbal, in hem zie ik wel een toekomstig Oranje spits.
PSV moet nu dus opzoek naar een nieuwe nummer 9 aangezien Malen veel beter rendeert vanaf de zijkanten of op 10.
Bergwijn/Lozano eventueel nog weg..dan blijft Malen in zn eentje over..Dan nog de vraag wie nu Uberhaupt naar PSV wilt aangezien ze slechts EL gaan spelen (mits kwalificeren uiteraard).
Al hoop ik dat PSV het Europees nog leuk gaat doen verwacht ik nationaal gezien één van de slechtste jaren sinds de eeuwwisseling..iets wat ik die van Bommel ook wel op zijn conto gun.Ajax fluitend 1, gevecht om plek 2/3/4 tussen AZ,Feyenoord en Utrecht? Met daarachter pas PSV en Vitesse?
Verwachting van de degradanten dit seizoen zijn voor mij : RKC (Al doet Grim het vast goed..),(Hopelijk) Emmen & Twente.
Voorspelling zoals ik het bij aanvang van het seizoen voorspel :
- Ajax
- Feyenoord
- FC Utrecht (Bekerwinnaar)
- AZ
- PSV
- Vitesse
- FC Groningen
- Heracles Almelo
- Fortuna Sittard
- Willem II
- ADO Den Haag
- SC Heerenveen
- VVV-Venlo
- FC Twente
- PEC Zwolle
- Sparta Rotterdam
- FC Emmen
- RKC Waalwijk
Laat ik voorop stellen dat ik liever heb dat PSV 2e word, aangezien ik geen enkel ander team naast Ajax kans geef om de CL voorrondes te overleven.
Natuurlijk gaan de transfers vast nog voor verschuivingen zorgen in de lijst hierboven..
-
@l-r-van-kessel_nl Ik vind het al een wereldprestatie als mijn Feyenoord hoger dan de 5e plek komt, laat staaaan 2e. Maar laat ik dat maar hopen, al heb ik er geen vertrouwen op.
-
PSV word het ook niet..AZ ook niet(Zeker niet wanneer Til en Stengs alsnog vertrekken..Ron Beton achterin kan ook beter stoppen.) Utrecht heeft sterk ingekocht en moet gaan lopen..net als Vitesse..Laten we stellen dat plek 2 t/m 6 sowieso een spannende strijd gaat worden (Dan is het echt net de Bundesliga/Serie A/Ligue 1).
Wie weet welke spelers dit seizoen weer verrassen en aan het einde van de competitie weer een OSM ranking hebben met +10/15 punten vergeleken met begin v/h seizoen.
Er word ook vaak een verrassende topscoorder afgeleverd (Ik HAD Lammers staan..maar die word het niet meer..), Dalmau, Tadic, Jorgensson of toch Kramer, Dessers, Matavz?
-
PSV zet ie 5de en Feyenoord 2de PSV wordt gewoon keurig 2de met 10 tot 15 punten achterstand op Ajax. Daarachter volgt een enorm gat en gaan de subtoppers strijden om plek 3. Dat zijn Feyenoord, AZ, FC Utrecht en Vitesse inderdaad, daar zit allemaal niet bijster veel verschil in kwalitatief. Zie AZ wel verrassen met de derde plek.
- Ajax
- PSV
- AZ
- Feyenoord
- FC Utrecht
- Vitesse
7 t/m 18 al die andere boutclubs
-
@suiz-luárez_nl ook een wereldprestatie voor Feyenoord
-
Ja die hebben een begroting bijna zo groot als PSV maar spelersmateriaal van het niveau-subtop met dank aan Van Geel
-
PSV wordt idd wel tweede. Spelers als Hendrix en Viergever zijn niet bijzonder, maar Feyenoord en az zouden er een moord voor doen.
Denk bijvoorbeeld eens in hoe die clubs het er tegen FC Basel vanaf zouden hebben gebracht.
-
De eerste 3 punten voor Willem II. Nu Isak weg is zien we eigenlijk pas hoe goed Pavlidis is! Hij heeft een half jaartje wennen en nu staat hij er echt.
Op het middenveld heeft Willem II wel ingeleverd (Crowley en Tapia weg), dus daar zullen ze nog wat moeten.
-
Nou nou het was maar tegen PEC hè, die gaan het lastig krijgen om buiten de degradatiezone te blijven. Willem II wordt wel 12de of 13de
-
WE. ARE. BACK! Hopelijk de eerste grote sensatie van het seizoen vanavond. Heb er een goed gevoel over, maar dat is uiteraard enkel gebaseerd op hoop. En op het feit dat de oefencampagne meer hoop bied dan het spel van Pussy Pusic. Wat was dat laf zeg. Nota bene in de 1e Divisie.
-
Twente moet onze 5e Europese deelnemer worden op termijn want Viteses/Utrecht enzo liggen er steeds direct uit wat me mateloos stoort
-
@suiz-luárez_nl said in Voetbal: De Nederlandse competities:
Nou nou het was maar tegen PEC hè, die gaan het lastig krijgen om buiten de degradatiezone te blijven. Willem II wordt wel 12de of 13de
Het hangt echt af van versterkingen die ze nog willen halen. De aanval is goed genoeg, maar het middenveld en de verdediging zijn nog erg dun bezet. Als ze nog 2 goede middenvelders en een linksback halen i.p.v. Tapia, Crowley en Palacios dan maken ze zeker kans op het linker rijtje.
-
Dit was voor mij qua voorspellingen en daadwerkelijke uitslag de allerslechtste ooit..
-De top 3 die geen van alle weet te winnen.
- Robert Maaskant die helaas wint bij zijn rentree
- Heerenveen die ineens 4x scoort in een uitwedstrijd
- Ado dat niet profiteert van een vermoeid Utrecht
De Japanse nieuwkomers in de Eredivisie (Sakuwara o.i.d. van AZ) en de doelpuntenmaker bij Fc Twente, na Ono, Honda en Doan komen er weer twee aanwaaien, ik ben benieuwd wat dit gaat doen met de belangstelling uit het land van de rijzende zon.
Wie waar gaat eindigen is nu verder toch niet te zeggen..aankomend weekend zijn de resultaten weer contra van dit weekend..Transfers die nog een hoop roet in het eten gaan gooien voor sommige clubs..
He word sowieso weer spannend en sensationeel.
Fox Sports is trouwens ook 'lekker' bezig, alle KPN (en dus ook XS4ALL) abonnees hebben er gratis Fox Sports 1 bij gekregen, FOX Sports past vervolgens wel zo de programmering aan dat de top 3 dus op Fox Sports 2 word uitgezonden..Bij KPN zijn ze volgens mij de kleine lettertjes vergeten. -
@l-r-van-kessel_nl
Ik was inderdaad verbaast dat de Eretribune ineens op Fox Sports 2 was in plaats van Fox Sports 1. Verder heeft de top 3 weer ouderwets lopen knoeien deze eerste speelronde.
-
Feyenoord terecht gelijk tegen Heerenveen, Ajax totaal (zoals verwacht) geen moeite met Emmen..PSV met de hakken over de sloot thuis tegen ADO.
AZ voetbalt wel lekker fris hoor, Stengs/Boadu en Idrissi..
AZ word 2e
Feyenoord 3ena wat ik nu heb gezien, Ajax heeft het meeste te duchten van AZ in deze vorm...Al gaat het stadion ze misschien parten spelen (mis je toch het thuisvoordeel)..
-
Het is wel weer memorabel druk hier, nu ik weer eens een kijkje neem. En dat terwijl onze trots toch 3e staat, en misschien voor 2 dagen zelfs wel 1e (met een beetje geluk een week)..
-
@l-r-van-kessel_nl lol serieus. Feyenoord 3e en PSV 4e of lager?
Sparta heeft wel echt leuke team. Mogen wel hoog eindigen van mij. AZ heeft in mijn ogen een vrij smalle selectie.Vraag me af hoe dat gaat lopen met Europese wedstrijden.