Discussietopic CK 2019
-
Wedstrijd 4: Old Glory - Looking for Silverware
D1: The best manager in the world (c)
D3: @Christiano-Mengelaldo_NL
D5: @coachmaster7_NL
D7: @maricja_NL
D9: @Rubber890_NL -
Wedstrijd 2: Golden Glory vs OSM Striker Ultras
Doel 1: @Chris-Albers_NL
Doel 3: @waterhoen19_NL (C)
Doel 5: @jeffrey-tonder_NL
Doel 7: @fc-kuijf_NL
Doel 9: @lsalvador_NLSucces GG
-
Golden Glory vs. OSM Striker Ultras
DS1: @Dragmire_NL
DS3: @FerryFR010_NL
DS5: EstorilAzi (c+m)
DS7: @geert-van-h._NL
DS9: @norabbit_NLJullie ook OSU!
-
Match 1: Online Football Federation - Same Vision
Doel 1: Maxaldinho (c)
Doel 3: Moeyii20
Doel 5: Pauldiola
Doel 7: Machiko
Doel 9: Rauw013 -
Wedstrijd 4: Old Glory - Looking for Silverware
Doel 1: sir melvin
Doel 3: El Professor
Doel 5: Kingnilo (C)
Doel 7: Maury76
Doel 9: JSnaker -
@kingnilo_nl Wie is er moderator?
-
Match 1: Online Football Federation - Same Vision
Doel 1: Wilfrie (m)
Doel 3: Jip Huijs
Doel 5: jaimysky
Doel 7: Sander20FCT
Doel 9: Silvester J (c)Succes Same Vision
-
Dat ben ik!
-
!!Officiele Mededeling!!
Vanavond start de kwartfinale. Zoals eerder vermeld moet de competitie tussen 21:30 en 22:30 aangemaakt worden.
Regels kunnen hier worden gevonden, https://forum.onlinesoccermanager.com/topic/43193/ck-2019-reglement-en-speelschema.
Het land voor deze ronde is Albanie, met de volgende teamverdeling:
Belangrijk: Mochten er problemen zijn met het aanmaken van de competitie, neem dan contact op met de organisatie.
Veel succes!
-
@silvester-j_nl Thx, Sil! Jullie ook !
-
Helaas is bij het aanmaken van de competitie iets niet goed gegaan. Het lijkt erop dat de uitnodigingen niet gelijktijdig zijn verstuurd. GF is moderator, maar wij hebben allemaal de uitnodiging later ontvangen dan GF. Wij kregen de uitnodiging om 21.37, maar in de managerlijst stonden er al tijden in van 21.35 en 21.36. Op zich zijn er ergere dingen in het leven, maar dit is volgens mij niet volgens afspraak? Screenshots krijg ik even niet geupload, maar ik kan ze even doorsturen indien nodig. Hoe gaan we hier nu mee om?
-
Er is meer bewijs nodig om iets te kunnen doen. Graag ontvang ik dus wat meer bewijs.
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Wat voor bewijs heb je nodig? Wij hebben een uitnodiging met de tijd 21.37. We hebben screens waaruit blijkt dat drie GF-managers om 21.36 in de competitie hebben ingelogd. Als zij dezelfde uitnodiging hebben gekregen om 21.37, dan kan dat toch niet? Is toch geen rocket-science?
Nogmaals: er zijn ergere dingen in de wereld, maar dit is gewoon vervelend.
-
@santheman11_nl said in Discussietopic CK 2019:
@the-best-manager-in-the-world_nl Wat voor bewijs heb je nodig? Wij hebben een uitnodiging met de tijd 21.37. We hebben screens waaruit blijkt dat drie GF-managers om 21.36 in de competitie hebben ingelogd. Als zij dezelfde uitnodiging hebben gekregen om 21.37, dan kan dat toch niet? Is toch geen rocket-science?
Nogmaals: er zijn ergere dingen in de wereld, maar dit is gewoon vervelend.
Ik ben Mod dus zit er idd om 21:35 in en iedereen zit bij ons klaar, ik nodig uit en vervolgens zitten er managers in voor onze eigen managers hoe kan dat dan??
Ik heb het gewoon gedaan zoals ik het altijd doe en de invites tegelijk gestuurd. jullie hebben het over 1 minuut.Ik hoor wel wat de organisatie wilt maar ik kan er ook vrij weinig aan doen
-
Tussen 21:36:59 en 21:37:00 zit natuurlijk maar 1 seconde
Verder ga ik mij hier niet mee moeien.
-
@dave-jansen_nl Nogmaals: het gaat niet over een minuutje. Het is gewoon vreemd om te zien dat wij een uitnodiging met tijdstip 21.37uur binnenkrijgen en vervolgens zien dat iedereen van jullie er al in zit en ook al om 21.35 en 21.36. Dat betekent imo dat niet alle invites er gelijk uitgegaan zijn. Of dat nou een minuut of een half uur is, dat is niet de afspraak.
En ik heb de screens: alle spelers van jullie zitten er eerder in dan wij. Dus dat punt klopt niet.
Maar goed, volgens mij heeft Ray hier nu een afspraak met jullie over gemaakt. Dan hoop ik dat we eerlijk kunnen spelen.
-
@santheman11_nl said in Discussietopic CK 2019:
@dave-jansen_nl Nogmaals: het gaat niet over een minuutje. Het is gewoon vreemd om te zien dat wij een uitnodiging met tijdstip 21.37uur binnenkrijgen en vervolgens zien dat iedereen van jullie er al in zit en ook al om 21.35 en 21.36. Dat betekent imo dat niet alle invites er gelijk uitgegaan zijn. Of dat nou een minuut of een half uur is, dat is niet de afspraak.
En ik heb de screens: alle spelers van jullie zitten er eerder in dan wij. Dus dat punt klopt niet.
Maar goed, volgens mij heeft Ray hier nu een afspraak met jullie over gemaakt. Dan hoop ik dat we eerlijk kunnen spelen.
Ik snap jullie punt maar de invites waren echt tegelijk verstuurd maar het is opgelost dus nu idd lekker battle-en, veel succes mannen
-
Beste organisatie,
Moet de straf van GF (-50) zoals Ray besproken heeft met Reinier hier nog gemeld worden, of is het zo ok? Even voor de zekerheid. Thanks alvast!
-
Nee, dat hoeft niet.