CrewCup: Algemene Discussietopic
-
-
Beste osm spelers.
Ik wil even uw mening over de volgende CC competitie.
Normaal gezien zou de competitie doorgaan in de competitie "Europese elite A".
Deze competitie is logischer wijze nog niet ge-update.Je zal Lukaku bijvoorbeeld niet vinden bij Inter Milan maar wel bij Manchester United.
Nu is mijn vraag, wat verkiezen jullie?
Een competitie met ploegen die helemaal niet ge-update zijn of een competitie met veel lagere teamwaardes die wel ge-update is?
-
Wij prefereren dan een ge-update competitie met lagere teamwaardes.
-
@wooper_nl
PSV 4 Life geeft de voorkeur aan een bijgewerkte competitie.
(Of is het voor OSM heel veel werk om Europese Elite A voor maandag 2 september bij te werken?) -
@mr-lok_nl voor maandag 2 september zal dit zeker niet lukken.
-
Lagere teamwaardes maar wel geupdate
-
Old Glory prefereert een competitie met lagere teamwaardes, die geüpdatet is.
-
KL kiest ook voor geupdate leagues en weer terug naar 20 clubs - 5x4 competities.
-
@peter-osm-master_nl ja lekker man, en met jou dan?
-
enne Hup GF!
-
@robbiebb_nl Ja gaat prima kerel
-
Gaat de cc wel door ivm de speedy scout ?
-
We zijn in overleg.
-
Hij is uit
-
Officieel
We hebben besloten om niet door te gaan met de crew cup. De turboscout stond nog aan, maar deze is in tussentijd weg.
Dat wil zeggen dat sommigen een 2 uur durende scout hebben en anderen een 16 uur durende scout.
In overleg met Game Basics hebben we besloten dat hun de competities leeghalen en de moderators compenseren.
De start van de crew cup zal morgen plaats vinden rond hetzelfde uur.
Alsook heb ik aangedrongen om geen scout event te houden dit weekend.
Excuses voor het ongemak.
-
@wooper_nl komt dat slot terug vrij dan..? want heb geen op overschot aangezien het CK ook begint..
-
@maxaldinho_nl ja dat slot komt opnieuw vrij
-
Waarom begint CC CL ook weer opnieuw? Bij ons is er niks aan de hand.
Ook vanavond wordt het weet pas rond 22:30 uur dat het aangemaakt kan worden.
-
@rísingstar_nl Niet iedereen is in jullie competitie gekomen. Door de berichtgeving op het forum hebben sommigen geen scout meer gestuurd, of hebben spelers niet meer ingelogd om hun team te kiezen.
Aan dit voorval kan ik niks doen. Voor mij is het ook geen pretje om nu een spelerslijst in te dienen met alle namen van de CC spelers , pm's de deur uit te sturen dat de CC vanavond opnieuw begint en kijken wie er al zijn geopend heeft en wie niet.
-
@wooper_nl
PSV4Life snapt de ophef die er nu is, maar vindt het wel wat overdreven.
Want iedereen is op hetzelfde moment uitgenodigd, dus iedereen had ook dezelfde kans (of pech) om een versnelde scout te hebben. Of als de competitie wat later aangemaakt is (en dat is in sommige divisies), dan speelde het al helemaal niet.