Reizen
-
@dominicm_nl welke channels dan.
-
oh geen specifieke, ik voer gewoon 'food los angeles' of 'food new york' in
-
@dominicm_nl hahahha ff uitgeprobeerd maar vind het allemaal niet echt geweldig, die video's.
Ik ga denk ik binnenkort weer keertje Dubai, wss over 2 maanden. Mocht je daar ooit zijn. Ga naar KFC. Meen ik serieus, ze verkopen daar zinger shrimps, spicy fries.
-
@bringdaruckus_nl said in Reizen:
"Mocht je daar ooit zijn. Ga naar KFC"moest echt heel hard lachen om deze zin, maar na googelen wil ik graag naar dubai nu. Ben trouwens ook fan van de sweet potato fries van mcdonalds (al verschilt de kwaliteit erg per vestiging, in mijn ervaring)
-
@dominicm_nl hahahah, vandaar ook die, meen ik serieus, erachteraan. Ik wist dat je zou denken: wtf moet ik in KFC, in Nederland heb je er op iedere hoek eentje.
Ik hou niet van zoete aardappel. Heb sws niet zoveel met maccie. Heel soms hebben ze wel een lekkere burger in assortiment maar vind het meestal maar mwuah. Alleen die gewone patat is lekker. Die KFC patat die ze in Nederland hebben is echt nasty.
-
@DominicM_NL Dubai heeft trouwens ook Black Tap Dus je krijgt een 2e kans
-
vind trouwens Delish wel een leuk YouTube-account. Paar meisjes die dan op een dag het hele menu leegeten van ihop/applebee's/cheesecake factory/pf chang's/etc
Vond deze video's ook wel leuk:
-
@dominicm_nl Die burgers zien er kaulo vies uit. Net rauw.
-
ik houd wel van een beetje rood vlees
-
trouwens delano wat is je take on taco bell? In nederland heb je een paar vestigingen in brabant, ben 1x geweest in breda maar het menu is heel beperkt. In Amerika goede shit man, chicken chalupa was heerlijk. Volgende keer ook de gordita crunch doen. Zo lekker als je om 05.00 uur 's nachts over straat loopt in new york en je gewoon de taco bell kan binnenlopen
-
@dominicm_nl Ik vind het assortiment van zo'n beetje elke fastfoodketen in Nederland eigenlijk wel zwak vergeleken met andere landen waar ik kom. McDonalds vind ik bv echt matig in Nederland maar in Engeland vind ik het prima ontbijten (ze hebben hashbrowns btw en die flatbread is ook lekker). Burger King in Engeland ook, ontbijt is daar ook echt beter dan hier (ook hashbrowns). Kfc is in Dubai bijna perfect, spicy dingen erbij etc. Wat mij betreft assortiment overnemen + bacon toevoegen. Ik hou van bacon.
Ben nooit bij Taco Bell Nederland geweest eigenlijk dus kan niet vergelijken. Wat mij wel enorm verbaasde was dat ze 2 vestigingen allebei in het zuiden van Nederland hebben gedaan. Normaal starten ze in de randstad zoals Dunkin en Five Guys. Taco Bell niet zo heel grote fan van. Eerst hadden ze van die chicken chips maar helaas uit assortiment.
-
mee eens man. Wat me nog het meest irriteerde was dat ik naar fucking Amerika moest afreizen voor een stroopwafel mcflurry. Waarom hebben wij die niet?! Was tijdje geleden naar Burger King lijnbaan gegaan omdat het een van de weinige BK's is die ontbijt serveert. Had hoge verwachtingen maar werd een dikke teleurstelling. Eitje tussen bizar slappe croissantjes. Laatst ook de nieuwe freakingdel besteld, niet te vreten. Ben wel beetje klaar met BK
-
@dominicm_nl die croissantjes van BK Nederland zijn net alsof ze er al 2 dagen liggen, was er nog net niet in gestikt. Heel soms hebben ze iets lekkers, wat dan tijdelijk is. Ik snap niet dat geen een fastfoodketen shrimps erin gooit. Perfecte halal eten en mensen die vlees eten zullen zoiets ook gewoon bestellen.
stroopwafel mcflurry was ook maar tijdelijk in Nederland idd. Ik zag trouwens vanmiddag een snap voorbijkomen van mijn niffo. Hij was bij Dairy Queen. Raad eens wat hij had? Een fucking Cinnamon shake.
-
https://www.dairyqueen.com/us-en/Menu/Drinks/
cinnamon roll shake oh my god -
-
@dominicm_nl al die snaps zijn jaloersmakend man. Dan wil je gewoon meteen weer terug.
Gok je trouwens weleens? Ga dan sws keer naar Las Vegas. Die hele sfeer is daar gewoon dik. Vette shows en alles.
-
hahaha ik had heel lang de droom om gek te spenden in las vegas. Maar ben een tijdje best wel verslaafd geweest aan gokken dus ik blijf er nu heel ver vandaan, uitzonderingen daargelaten. Vertrouw mezelf niet helemaal in vegas dus dat ga ik niet doen
-
@dominicm_nl ah jammer maar wel verstandig ja. Was daar ook naar Shark reef geweest. Ging daar ook nog gillen ook. Wellou imago.
Ey die m&m taart is best oke maar niet heel speciaal ofzo. Die cookie dough taart daarentegen. Die is veruit het lekkerst
-
verbaast me echt niks dat van shark reef
-
@dominicm_nl hahaha ja maar verder best leuk om eens een keer te doen. Het is wel mooi. Ben ook naar Seaworld geweest voordat alles werd verboden door dierenactivisten.