Just Relax: Café
-
@Vloemichiel_NL said in Just Relax: Café:
Ehm even tussendoor, hebben crews tegenwoordig niet meer hun eigen crewforum? En als ze die wel nog hebben. Waar zijn die dan in godsnaam?
Ja die zijn er wel, in het begin scherm als je inlogt helemaal onderin, maar je kan alleen in je eigen crew het is niet meer zoals 2.0, daarvoor hebben ze nu het Nederlands forum gemaakt
-
Crew hebben sinds 't nieuwe forum enkel nog een intern forum. Daarnaast kunnen ze hier een topic openen, indien de crew voldoet aan de 2 eisen (minimaal level 7 zijn + CC EL op z'n minst). Even toestemming vragen aan de crewstaf normaliter.
Je interne crewforum vind je volledig onderaan de lijst met subfora, indien je dit niet zit moet je even uit- en inloggen van 't forum. Dan zou 't normaal opgelost moeten zijn en zou je je interne forum moeten kunnen zien.
-
Ik zie het inderdaad. Bij deze toestemming gevraagd om een topic te hebben voor TOSC. Ik neem aan dat deze bij deze ook gehonoreerd is.
-
Veronderstel dat dat geen probleem geeft inderdaad.
-
Bestaat dat nog die crew?
-
Yup. Daar is ook alles mee gezegd denk ik Al zolang inactief.
-
Wordt er hier eigenlijk nog gedronken?
-
Ik drink niet.
-
Fristi zonder rietje. Zoals de echte mannen het drinken :thumbsup_tone2:
-
Lekker. Toen ik barman was hoorde ik van een Duvel met Fristi...
-
@Furrax_NL bier wordt je moeilijk dronken van, Malibu makkelijk.
@Dave-Jansen_NL ik ken mensen die Malibu Fristi drinken hahaha ik hield vroeger maar bij Malibu Cola of Jus de Orange... -
I know.
-
@Glennevire_NL
@Furrax_NL
@Dave-Jansen_NLKyrill drinkt gewoon zelf fristi ipv bier, hieronder het bewijs:
-
@RAWstyler_NL Haha Mastermovies toch?
-
Geweldig!
-
@Sjinne_4_ever_NL
Haha jup. Die filmpjes waren 'vroeger' wel lachen, moest gelijk aan dit filmpje denken toen ik het woord fristi voorbij zag komenXD