SKHF Café
-
Het Café in Drenthe is nog drukker door iemand die 9 jaar lang over een Escaperoom deed, wellicht was het ook wel een OSM'er..Tijd dat hij zich nu maar eens op het forum meld net als alle andere .
-
Wat een rare bedoeling daar...
-
bedoening
-
Fijn weekend allemaal!
-
Weekend heej
-
Wat heeft OSM voor kutservers. Ik krijg regelmatig de melding dat het forum tijdelijk onbeschikbaar is wegens excessive load? @L-R-van-kessel_NL weet jij hier meer van? Kan me er namelijk niet zoveel bij voorstellen
-
@bringdaruckus_NL heb ik ook.
Gewoon nieuwe venster openen. -
Ook al een tijd last van.
-
@Yassin-Mansousri_NL ja weet ik man. Vroeg me alleen af waar het aan lag aangezien extreme drukte me onwaarschijnlijk leek
-
heb hetzelfde man. Ligt vgm aan chrome bij mij, want werkt op firefox wel altijd
-
Ik gebruik Chrome overal. Tablet, mobiel & laptop. Zijn er eigenlijk hier tussen ons nog mensen die OSM open doen op de website via computer/laptop? Ik zit nu bijvoorbeeld gewoon op de mobiel en dan via Chrome. Opstellingen etc gebeuren via de app.
-
@Furrax_NL ik speel OSM ook via mijn Laptop.
Het is zelfs zoooo erg dat ik het gewoon speel TIJDENS mijn schoolles
-
wow bestaat dit café nog
-
@M-A-N-O-_NL alles bestaat noggg
-
doerak niet meer
-
@M-A-N-O-_NL wij als community kunnen hem weer laten leven!
-
Geen idee ik was even op vakantie, zelf met Chrome nergens last van.
@M-A-N-O-_NL dat was voor mij ook een onaangename verrassing..
@Furrax_NL Het forum bekijk ik via desktop, op mn iPhone nooit.
-
@Yassin-Mansousri_NL man ik heb hele series gekeken tijdens mijn lessen.
-
-
@DominicM_NL ohjowww dit is zo lekker man. Ik heb hier nu zo zin in. Mijn lieve oma maakt ze weleens voor me. Ik sleep kilos aan bakspul altijd voor der mee ook uit de states hahaha.