Kanarifuglene: [KL] League
-
@wooper_NL Ja dat ga ik zeker doen.
Maar de andere komen Na het seizoen.
-
@Yassin-Mansousri_NL Wordt spannend ja. Heb weer een valse start zoals elk seizoen, maar komt wel weer goed haha
-
@Mr-Lok_NL net zoals de punten telling van de CrewCup
-
-
Telt de beker mee in de puntentelling? Zo niet, waarom wordt deze dan gespeeld?
-
@KC-the-Coach_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Telt de beker mee in de puntentelling? Zo niet, waarom wordt deze dan gespeeld?
ja die telt mee
-
-
-600 punten , weekje op vakantie en stijf onderaan..al heb ik ook het idee dat mijn 4-3-3 tacktiek niet echt werkt in de KL2 ..Krijg ik minder minpunten als ik de competitie verlaat dan hem helemaal afmaak, wat is de ondergrens?
-
-
Kan er nu eens eindelijk iemand duidelijkheid brengen over het puntensysteem ipv steeds te reageren met "zelfde als crewcup"?
-
@Jonathanissen_NL Iedereen start met 1000 punten.
Hoe meer plaatsen boven je doelstelling, hoe meer punten je krijgt.
Sta je ver onder je doelstelling, dan geraak je in de minpunten.
-
@Jonathanissen_NL de meeste hier uit de KL zitten in crews dat de CrewCup speelt.
Zij weten allemaal de puntentelling, dat in de topic CrewCup Regels & Opzet staat.Maar goed, voor jou:
Startpunten: 1000.
Punten competitie: aantal punten * 15
Punten competitie: aantal plekken boven/onder doel * 100(punten aftrek bij lager doel en extra punten boven doel)
Doelbonus: 200, hiervoor moet je minimaal op jouw doelstellingen staan.
Kwartfinale 50 - halve finale 100 - verliezend finalist 150 - winnaar 200. -
@Yassin-Mansousri_NL
Dank je voor je toelichting. Echter als ik deze puntentelling toepas in kl3, dan kom ik totaal niet aan de punten zoals ze gepost staan. Niet voor mijzelf (tottenham, ds1, ik sta 2e), als voor alle andere teams? -
@Mr-Lok_NL er is z'n moeilijke systeem(om het even zo te noemen) Dat een SheetDS heet.
Daar is ergens een topic van.Door die hele ingewikkelde formules die nodig zijn, vallen de hogere DS lager uit, en de lagere DS juist hoger.
Dus door die SheetDS vallen jouw punten hoger uit dan normaal.
Update:
Topic gevonden:
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/17323/discussietopic-sheetstanden -
-
@wooper_NL
Dank je trouwens voor het bijhouden van de standen
Ik denk dat het bij de laatste stand trouwens 2x dezelfde kl4 staat ipv kl3 en kl4 -
@Yassin-Mansousri_NL
Dat verklaart een hoop! Dank je wel voor de toelichting -
@wooper_NL Je hebt de tussenstand van ronde 9 bij KL4 gelaten
-
Ik zal straks kijken
-