Post je seizoensresultaten
-
@XSanderX13_NL om foto's in het bericht zelf te plaatsten klik je op de knop met een wolkje met een pijl naar boven erop.
-
This post is deleted!
-
Nog een paar dagen te gaan maar ben er wel blij mee
Niet betaald trouwens, geheel f2p!
-
Mensen!!
Ik ben zojuist weer begonnen met OSM!
Ik ben Watford en speel op dit moment 442B!https://gyazo.com/47930086ba5154279c33d1671c9acf9c
Iemand tips?
-
@Supahch1ck_NL tactieken moet jij zelf gaan uitzoeken wat het wordt.
En: zorg dat je steeds actief bent op de transfermarkt, koop spelers en verkoop ze met winst, en versterk ook jouw selectie ermee.
Een goede dag kan je zelfs meer dan 100 miljoen op jouw rekening zitten. -
@Yassin-Mansousri_NL Ik verkoop de spelers voor de 100% die ik niet nodig ben?
-
@Supahch1ck_NL alles wat onder de 25M blijft kun je gerust de max. voor vragen, dat beinvloed je verkoopkans nauwelijks.
-
@Bjorn2321_NL Dus als in de zin van tot 25m max of een speler die 20mil waard is en die dan voor 40mil verkopen?
-
@Supahch1ck_NL Ik zou het bij dat eerste houden.
-
@Joost-Sœter_NL moet je ook niet te snel doen.
Mocht je die speler gekocht hebben. -
@Supahch1ck_NL Spelers boven de 25M verkopen gewoon bijna niet (met uitzondering van een speciaal event). Koop dus speler met een waarde 5-10M en verkoop die voor de maximale waarde.
-
Uhm duidelijk! Maar als je nu spelers van 85-90 rated wil gaan verkopen?
-
@Bjorn2321_NL Uhm duidelijk! Maar als je nu spelers van 85-90 rated wil gaan verkopen?
-
@Supahch1ck_NL dan heb je veel geduld nodig
-
Halvewege het seizoen met Aston Villa. Helaas gaan de wedstrijden wat minder dan het team, haha.
Ongeveer 1000 BC gebruikt
blij het team ! -
@MurcMurc_NL Lekker teampie hoor!
pff als al die 2+ Miljoen spelers 10 euro geven voor 1 seizoen
(Jouw team kost 10 euro ongeveer aan bosscoins)
-
Haha bedankt @Yassin-Mansousri_NL
-
@Bjorn2321_NL said in Post je seizoensresultaten:
@Supahch1ck_NL alles wat onder de 25M blijft kun je gerust de max. voor vragen, dat beinvloed je verkoopkans nauwelijks.
Hangt vooral ook af van leeftijd, boven de 12m een speler verkopen boven de 29j is al moeilijker, niet?
-
Mijn seizoen met Marseille zit erook op, veel managers in de tweede seizoenshelft ontslag genomen. Maar ik denk toch dat dit me beste seizoen op OSM ooit is, 38 potten allemaal gewonnen 150+ goals gemaakt en maar 7 goals tegen.
Mijn team:
-