Voetbal: De Nederlandse competities
-
@bringdaruckus_NL #lol Als ik dat zeg ben ik racist
-
Mag gewoon hoor.
-
Ja racist zijn mag gewoon hoor.
Kuyt buitenspel inderdaad, had niet mogen tellen.
Lijkt me wel een perfect voorbeeld van 'kun je de scheidsrechter (en grens) niet aanrekenen'. Ik zou 'm wellicht nog afvlaggen omdat Elia gewoon in de weg staat maar die 30cm is niet te waarnemen. Toch maar weer verlangen naar die camerascheidsrechter. In dit geval valt het positief uit.Wat me opvalt van de wedstrijd van gisteren hoe 'simpel' die 0-2 eruit ziet en gemaakt wordt. Als je zo kut combineren doe je dat toch 6x tegen Roda? Eerst moet Feyenoord 0-1 voor staan om zo te voetballen, zonde.
-
@Kagchelland_NL said in Eredivisie 2016/2017:
Als je zo kut combineren doe je dat toch 6x tegen Roda?
Je combineert zelf kut...
-
ja laten we eerlijk zijn. De kans op een zwarte Buffon is net zo groot als dat een blanke de wk marathon wint
-
Kameni is best wel een goede keeper, geen wereldtop maar wel degelijk
-
Als Bosz wel gewoon uit bij Utrecht zijn eigen spel weet te spelen stijgt hij toch iets in aanzien bij mij. Belachelijk hoe behoudend we daar soms voor de dag komen met alle gevolgen van dien.
Paar keer prikken en juichen voor de
hitlerjugendBunnikside zou leuk zijn. 1-3Hele lastige wedstrijd voor Feyenoord morgen, Willem II thuis kun je zomaar verliezen
Denk dat Feyenoord wel wint, zou ook niet lejuk zijn als ze het nu al weggeven. 3-0 -
pfff nog steeds geen aankopen. Kan Overmars niet gewoon de directeur van ING worden? Zou me een heel veilig gevoel geven.
-
Voetbalforum
-
@DominicM_NL said in Eredivisie 2016/2017:
Voetbalforum
-
wauwww man wat een kutregels bij de knvb voor pupillen. Ben blij dat ik niet in deze tijd ben opgegroeid. t/m 10 jaar word er geeneens stand bijgehouden. Gaar man, zo is het hele competitie element weg
-
@bringdaruckus_NL wtf fucking saai idd
-
Dat hele 'Winnaars van Morgen'-plan van die clown Van Breukelen is lachwekkend. Omdat we toevallig even geen Robbens en Sneijders in de leeftijdscategorie 20-27 hebben, moet opeens het hele voetbal op de schop. Doe gewoon normaal, komen vanzelf weer toptalenten
-
@Suiz-Luárez_NL
opzich kunnen er best aanpassingen gedaan worden. Betere opleiding tot trainers bijvoorbeeld.Ik zie dan liever zoiets als het amerikaanse sportsysteem waar gewoon heel veel wedstrijden worden gespeeld. Dan maken jonge spelers meer uren en is later de stap naar 3 wedstrijden van 90 minuten per week niet zo groot.
Ik ga wel lachen als blijkt dat jochies in die leeftijd opeens niet meer zonodig bij een club willen spelen omdat er geen competitie element meer is.
high five is ook zo geforceerde troep. doe dan gewoon handje. maar het moet er natuurlijk zonodig kinderlijk eruit zien
-
Zoooo Kampioenen
-
Lasse Schone wat ben je toch een klasbak
-
Dat Gouden Elftal van FOX is echt een lachertje. Ik had eigenlijk verwacht dat v/d Sar tot beste keeper gekozen zou worden (bekend bij de jeugd), maar het blijkt zelfs nog erger uit te draaien: een Feyenoord-verkiezing. Eddy Pieters:D:D
-
@l0rdShishio_NL
ja heyyy laat ze ook eens een keer een prijs winnen -
Sparta en Cambuur in de halve finale van de beker#lol als die mekaar loten... Gun beide overigens wel wat mooie Europa Cup duels. Al verwacht ik dat Cambuur dan in ons stadion moet spelen waar ik niet op zit te wachten.
Maar goed als Groninger moet ik hopen dat Iemand van de top 8 de beker wint.
-
Ach ja we hebben vanavond een mooie wedstrijd gewonnen in Utrecht, en veel geluk mee gekregen.
En de halve finale is binnen geharkt voor het eerst in onze clubhistory, dat is al fantastisch natuurlijk.
De halve finale word een groot feest als we nu uit of thuis spelen, we maken er een mooi feestje van.
En dan zien we wel weer verder, eerst hier maar even op drinken proost